Hei odotan innolla kun 2viikon päästä saan ikioman koirani kotiin en aikaisemmin ole omistanut koiraa mutta päädyin ottamaan koiran espanjan katukoirista.Toivon että kaikki sujuu hyvin ja että koira tulee toimeen meidän kissojen kanssa.Täällä espanjan katukoirissa koiravarauksia ottaa vastaan Lea joka on ollut todella mahtava ja mukava antanut kaikkia mahdollisia vinkkejä.Terveisiä kaikille jotka ovat ottaneet koiran espanjan katukoirista jos voisitte laittaa oman tarinanne olisi kiva juttu.
espanjan katukoirat
7
5263
Vastaukset
- tuuli64
Hurmuri Richie on oikea pikku aarre. On niin hellyttävä ja kiltti ja sitä huomioidaan. Se saa ehkä elämässään ensi kertaa rakkautta..Lelut ovat ainakin uusi juttu, vaikka "Rimpula" on 7 v.
Se on eloisa ja ihana koira. Yritän tehdä muutenkin paljon eläinsuojelutyötä ja varmaan tässä, kun Rimpula tottuu, otan toisen kaveriksi.
Nukkuu samalla tyynyllä päät vastatusten. Joskus
kyllä häntäpääkin on kääntynyt. Ja herää kitkerään hajuun, mutta mitäs pienistä. Jotkut varmaan mielessään ajattelee, ettei koiran paikka ole sängyssä, mutta se on perheenjäsen ja nukkuu siinä....onnellisena!- tuuli64
Onnea odotukseen..se on jännää aikaa..ole kärsivällinen. Koira on saattanut kokea mitä julminta kohtaloa. Ei ehkä ole ensimmäisten viikkojen aikana mallikelpoinen. Ole sille se ihminen, johon se voi vielä luottaa. Espanjan vinttikoirien kohtalot ovat aivan hirveitä...niitä ei kukaan halua..en halua kirjoittaa, vaikka olen niistäkin kirjoittanut...
Espanjan galgot. Ne hyljätään, tarpeettomina. Mut se ei riitä raakalaisille...Onnea ja pitkää pinnaa. Ole hänelle hyvä, olet ehkä ainoa, jolta saa rakkautta...
- hola!
Todella hienoa, että olet päättänyt tehdä sellaisen ratkaisun! Siellä on paljon koiria, jotka haluaisivat vain, että joku rakastaisi ja pitäisi huolta. Olen itsekin suunnitellut ottavani espanjan kulkukoirat ry:n kautta galgon, eli espanjanvinttikoiran, kunhan elämäntilanteeni on vähän erilainen. Pitkää pinnaa se varmasti vattii, ku ottaa huonosti kohdellun koiran, eikä ensimmäisestä vastoinkäymisestä kannata lannistua. Koira tuo varmasti paljon iloa elämääsi ja rakastaa sinua koko sydämellään. Mukavaa kesän alkua sulle ja kiva kuulla, että edes jollakin on vielä sydän paikallaan. :)
- liian suuri lauma...
hommata sieltä. Olen asunut aiemmin Espanjassa, tai en virallisesti, mutta ollut siellä-en enää. Piru, hyvä galgopentu, ei se ollut mennyt mutta tajusin, ettei tähän voi sitä nyt ottaa, vaikka perheellinen olen. Minä vastaan koirien hoidosta, ruokinnasta, ulkoilutuksista (pääasiassa) ja etenkin koulutuksesta, ei tokoa, mutta peruskuviot jotta voivat olla cityssä siivosti.
Hienoa, kun sieltäkin alkaa tulla matskua tänne.
- kuunilat
lea menee perjantaina taas käymään espanjassa ja katsoo myös meidän perheelle uutta koiruutta.
jännää tämä on, mutta kiitos seisoo lopussa.
tosi paljon ollen kuullut positiivista palautetta valitettavaa että osa ystävä piiristäni leimaa heti ajatukseni ottaa uusi perh.lisäys tätä kautta.
kiitos ihanista kirjoituksistanne. - S+A
MEIDÄN 2 KOIRAAMME, 2V GALGO JA 1V RATONERO TULIVAT MEILLE PUOLEN VUODEN VÄLEIN V. 2012. EI OLE KUIN PELKKÄÄ HYVÄÄ KERROTTAVAA, MEILLÄ OLI ENNESTÄÄN SUOMAL. KÄÄPIÖPINSERI JA CHIHU JA KAIKKI OTTIVAT TOISENSA HETI YSTÄVIKSEEN EKALLA TAPAAMISELLA (ULKONA LENKILLÄ, JOKA HYVIN TÄRKEÄÄ, ETTÄ EKA TAPAAMINEN AINA ULKONA:EI KENENKÄÄN REVIIRILLÄ). ESPANJALAISET OLLEET ERITTÄIN KILTTEJÄ, TOTTELEVAISIA, EI VIETTIVERISIÄ, VAIKKA METSÄSTÄJÄLTÄ,EI EROAHDISTUKSIA OLLESSAMME MONTA TUNTIA POISSA KOTOA, SISÄSIISTEJÄ VIIKON SISÄLLÄ, HYVÄKSYVÄT IHAN KAIKKI VIERAATKIN KOIRAT, JNE, LISTAA VOISI JATKAA LOPUTTOMIIN. SEN SIJAAN SUOMALAISET VAATIVIA "PRINSESSOJA", JOTEN KAIKKI TULEVAT KOIRAMME TULEVAT JATKOSSAKIN ESPANJASTA. OSTAMINEN JA HAKU HGIN LENTOASEMALTA TEHTY HELPOKSI JA YSTÄVÄLLISEKSI, EI MITÄÄN PAPERISOTIA. OLEMME AIVAN RAKASTUNEITA KAIKKIIN KOIRIIMME JA SAAVATHEHTAARIN TONTILLAMME JUOSTA ILOISENA VAPAUDESSA JA TUNNIN KÄVELY JOKA PÄIVÄ JA KUNNON PÖTYÄ KIPPAAN NIIN MIKÄS ON OLLESSA, OVAT ONNELLISIA, ETTÄ SAIVAT VIELÄ UUDEN MAHDOLLISUUDEN PAREMPAAN ELÄMÄÄN!
- Anonyymi00007
Minä sain tämän järjestön kautta niin ihanan koiran , että en olisi ikinä kuvitellut. Geuzi-nimellä Suomeen tullut pikkukoira sai meillä nimen Elli , joka oli arviolta neljävuotias tullessaan ja oli minulla kymmenen vuotta. Vieläkin tulee valokuvia katsoessa kova ikävä. ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483