Viljakäärmeiden kasvattajia?

Nimetön

Olen aikeissa ostaa viljiksen, mutta en oikein ole löytänyt sopivaa yksilöä mistään, edes herppi.netin myyntipalstaltakaan. Tietääkö kukaan mistä saisi viljisvauvan suoraan kasvattajalta? Itselläni ei ole kerta oikein hajuakaan missä päin Suomea olisi viljiksen kasvattajia, ja kovasti haluaisin oman viljis vauvelin tai ainakin nuoren yksilön.

että kertokaa ihmeessä jos tiedätte! Myyntitarjouksiakin otetaan vastaan! :)

17

2626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.matelijat.info

    • RogueStar

      Minä kasvatan viljoja, kotisivuillani ei ole vielä niistä asiaa, mutta viimeistään munien kuoriutuessa laitan myynti-ilmoituksia nettiin ja tietoa kotisivuilleni. Linkki sinne on http://roguestar.urli.net.

      Tänä vuonna tulee toivon mukaan normaalia, lavenderia sekä joko bloodredia tai pewteriä.

      • intoilia

        hei! olenn nuori viljis intoilia. Minulla ei ole viljistä ,mutta tiedustelin sin onko kotka- kuusaankoski-hamina alueilla yhtään kasvattajia??


    • itse asustelet

      täällä olisi päijät-hämeestä viljsiten kasvattaja. Nyt kesällä kuoriutumassa useita eri värimuotoja, sekä yksi viimekesän poikanen, ja pari nuorta aikuista viljistäkin olisi myynnissä.

      • Nimetön

        Minkä värinen viime kesän poikanen on? Tai ne nuoret viljikset? :) Olisin kerta kiinostunut.


    • 0000000

      Katsoppa matelijat.info

      • '34234

        onko tääl riihimäellä yhtään kasvattajaaa oon ajatellu kato hankkii viljiksen mieluiten vauva


    • kankku59

      Myydään 2 n.vuoden ikäistä viljakäärmettä terraario jossa turvetta,muovilehtiriipuksia,vesikuppi,lämpömatto, akvaariokiveä ja puuta. Hinta:250e-300e eli halvalla lähtee! .-Juho Mäenkoski

      Yhteyttä voit ottaa [email protected] jos kiinnostaa

      • Lierolandia

        Kasvatamme viljakäärmeitä useamassa eri värimuodossa. Tänä kesänä poikasia tulee 7 naaraalta, 2 poikuetta on jo kuoriutunut väreissä anery hurricane motely sekä amela, anery ja snow (het. diffused eli "bloodred").

        Lisätietoja ja kuvia:
        www.fennocornland.net


    • ?

      olisko porin seudulla viljis kasvattajia?? entä onko tietoa mistä saisi pakastehiiriä??

      • donarosa

        Täällä Porissa olisi viljiksiä itselläni myytävänä, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä spostitse niin voimme paremmin jutella =) donarosa (a) luukku.com TAI donarosa (a) suomi24.fi .


    • Hei! auttakaa joku mä haluaisin viljiksen mut äiti ei ;( mä en muuta eläint haluu ku viljiksen tai sukkanauhakäärme tuhannet kiitokset sille joka auttaa oon 11 v

    • ota yhteyttä000

      Mulla ois normaali n. 08 syntynyt uros viljis myytävänä.
      Tampereelta haku.?? Ketään kiinnostunutta, väri normaali.

    • mie täält

      @ota yhteyttä000 HEi mä olisin kiinnostunut? Tarttisin vähän tietoja. Terra mukana? Terve? Onnistuuko käsittely? Hinta? Syökö, vaihtaako nahan ja paskooko hyvin? Olen ensikertalainen, joten haluan varmistaa että pärjään sen kanssa.

    • t6urftu

      olisin kiinnostunut viljiksistä.olisiko kuusaan seuduilla kasvattajia?

    • jere niemi

      mä oon 25 vuotias mis kasvattaja. ja hiukset ku justin biebr 2010.

      • ei kuulu teille

        sinä senki paskanaama mä myyn 19 viljistä oon ksvari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe