Viljakäärmeiden kasvattajia?

Nimetön

Olen aikeissa ostaa viljiksen, mutta en oikein ole löytänyt sopivaa yksilöä mistään, edes herppi.netin myyntipalstaltakaan. Tietääkö kukaan mistä saisi viljisvauvan suoraan kasvattajalta? Itselläni ei ole kerta oikein hajuakaan missä päin Suomea olisi viljiksen kasvattajia, ja kovasti haluaisin oman viljis vauvelin tai ainakin nuoren yksilön.

että kertokaa ihmeessä jos tiedätte! Myyntitarjouksiakin otetaan vastaan! :)

17

2709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.matelijat.info

• RogueStar

Minä kasvatan viljoja, kotisivuillani ei ole vielä niistä asiaa, mutta viimeistään munien kuoriutuessa laitan myynti-ilmoituksia nettiin ja tietoa kotisivuilleni. Linkki sinne on http://roguestar.urli.net.

Tänä vuonna tulee toivon mukaan normaalia, lavenderia sekä joko bloodredia tai pewteriä.

• intoilia

hei! olenn nuori viljis intoilia. Minulla ei ole viljistä ,mutta tiedustelin sin onko kotka- kuusaankoski-hamina alueilla yhtään kasvattajia??

• itse asustelet

täällä olisi päijät-hämeestä viljsiten kasvattaja. Nyt kesällä kuoriutumassa useita eri värimuotoja, sekä yksi viimekesän poikanen, ja pari nuorta aikuista viljistäkin olisi myynnissä.

• Nimetön

Minkä värinen viime kesän poikanen on? Tai ne nuoret viljikset? :) Olisin kerta kiinostunut.

• 0000000

Katsoppa matelijat.info

• '34234

onko tääl riihimäellä yhtään kasvattajaaa oon ajatellu kato hankkii viljiksen mieluiten vauva

• kankku59

Myydään 2 n.vuoden ikäistä viljakäärmettä terraario jossa turvetta,muovilehtiriipuksia,vesikuppi,lämpömatto, akvaariokiveä ja puuta. Hinta:250e-300e eli halvalla lähtee! .-Juho Mäenkoski

Yhteyttä voit ottaa [email protected] jos kiinnostaa

• Lierolandia

Kasvatamme viljakäärmeitä useamassa eri värimuodossa. Tänä kesänä poikasia tulee 7 naaraalta, 2 poikuetta on jo kuoriutunut väreissä anery hurricane motely sekä amela, anery ja snow (het. diffused eli "bloodred").

Lisätietoja ja kuvia:
        www.fennocornland.net

• ?

olisko porin seudulla viljis kasvattajia?? entä onko tietoa mistä saisi pakastehiiriä??

• donarosa

Täällä Porissa olisi viljiksiä itselläni myytävänä, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä spostitse niin voimme paremmin jutella =) donarosa (a) luukku.com TAI donarosa (a) suomi24.fi .

• Hei! auttakaa joku mä haluaisin viljiksen mut äiti ei ;( mä en muuta eläint haluu ku viljiksen tai sukkanauhakäärme tuhannet kiitokset sille joka auttaa oon 11 v

• ota yhteyttä000

Mulla ois normaali n. 08 syntynyt uros viljis myytävänä.
      Tampereelta haku.?? Ketään kiinnostunutta, väri normaali.

• mie täält

@ota yhteyttä000 HEi mä olisin kiinnostunut? Tarttisin vähän tietoja. Terra mukana? Terve? Onnistuuko käsittely? Hinta? Syökö, vaihtaako nahan ja paskooko hyvin? Olen ensikertalainen, joten haluan varmistaa että pärjään sen kanssa.

• t6urftu

olisin kiinnostunut viljiksistä.olisiko kuusaan seuduilla kasvattajia?

• jere niemi

mä oon 25 vuotias mis kasvattaja. ja hiukset ku justin biebr 2010.

• ei kuulu teille

sinä senki paskanaama mä myyn 19 viljistä oon ksvari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe