Viljakäärmeiden kasvattajia?

Nimetön

Olen aikeissa ostaa viljiksen, mutta en oikein ole löytänyt sopivaa yksilöä mistään, edes herppi.netin myyntipalstaltakaan. Tietääkö kukaan mistä saisi viljisvauvan suoraan kasvattajalta? Itselläni ei ole kerta oikein hajuakaan missä päin Suomea olisi viljiksen kasvattajia, ja kovasti haluaisin oman viljis vauvelin tai ainakin nuoren yksilön.

että kertokaa ihmeessä jos tiedätte! Myyntitarjouksiakin otetaan vastaan! :)

17

2690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.matelijat.info

• RogueStar

Minä kasvatan viljoja, kotisivuillani ei ole vielä niistä asiaa, mutta viimeistään munien kuoriutuessa laitan myynti-ilmoituksia nettiin ja tietoa kotisivuilleni. Linkki sinne on http://roguestar.urli.net.

Tänä vuonna tulee toivon mukaan normaalia, lavenderia sekä joko bloodredia tai pewteriä.

• intoilia

hei! olenn nuori viljis intoilia. Minulla ei ole viljistä ,mutta tiedustelin sin onko kotka- kuusaankoski-hamina alueilla yhtään kasvattajia??

• itse asustelet

täällä olisi päijät-hämeestä viljsiten kasvattaja. Nyt kesällä kuoriutumassa useita eri värimuotoja, sekä yksi viimekesän poikanen, ja pari nuorta aikuista viljistäkin olisi myynnissä.

• Nimetön

Minkä värinen viime kesän poikanen on? Tai ne nuoret viljikset? :) Olisin kerta kiinostunut.

• 0000000

Katsoppa matelijat.info

• '34234

onko tääl riihimäellä yhtään kasvattajaaa oon ajatellu kato hankkii viljiksen mieluiten vauva

• kankku59

Myydään 2 n.vuoden ikäistä viljakäärmettä terraario jossa turvetta,muovilehtiriipuksia,vesikuppi,lämpömatto, akvaariokiveä ja puuta. Hinta:250e-300e eli halvalla lähtee! .-Juho Mäenkoski

Yhteyttä voit ottaa [email protected] jos kiinnostaa

• Lierolandia

Kasvatamme viljakäärmeitä useamassa eri värimuodossa. Tänä kesänä poikasia tulee 7 naaraalta, 2 poikuetta on jo kuoriutunut väreissä anery hurricane motely sekä amela, anery ja snow (het. diffused eli "bloodred").

Lisätietoja ja kuvia:
        www.fennocornland.net

• ?

olisko porin seudulla viljis kasvattajia?? entä onko tietoa mistä saisi pakastehiiriä??

• donarosa

Täällä Porissa olisi viljiksiä itselläni myytävänä, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä spostitse niin voimme paremmin jutella =) donarosa (a) luukku.com TAI donarosa (a) suomi24.fi .

• Hei! auttakaa joku mä haluaisin viljiksen mut äiti ei ;( mä en muuta eläint haluu ku viljiksen tai sukkanauhakäärme tuhannet kiitokset sille joka auttaa oon 11 v

• ota yhteyttä000

Mulla ois normaali n. 08 syntynyt uros viljis myytävänä.
      Tampereelta haku.?? Ketään kiinnostunutta, väri normaali.

• mie täält

@ota yhteyttä000 HEi mä olisin kiinnostunut? Tarttisin vähän tietoja. Terra mukana? Terve? Onnistuuko käsittely? Hinta? Syökö, vaihtaako nahan ja paskooko hyvin? Olen ensikertalainen, joten haluan varmistaa että pärjään sen kanssa.

• t6urftu

olisin kiinnostunut viljiksistä.olisiko kuusaan seuduilla kasvattajia?

• jere niemi

mä oon 25 vuotias mis kasvattaja. ja hiukset ku justin biebr 2010.

• ei kuulu teille

sinä senki paskanaama mä myyn 19 viljistä oon ksvari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      120
      2328
    2. 133
      1874
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1226
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      103
      1202
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      76
      1088
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1039
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      81
      990
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      986
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe