okei, eli laitoin mun Nokia 6630 kännykkään suojakoodin varmuudenvuoksi etteivät muut voisi lukea tietämättäni esim. tekstareita. No nyt ajattelin että jos joku yrittää monta kertaa suojakoodia, mun puhelin voi lukittuu, ja sitä en haluu. Eli miten sen sais pois ?
Kännykän malli : 6630
SUOJAKOODI POIS KÄYTÖSTÄ ?!
7
1968
Vastaukset
- kuinkamonta kertaa tahansa.
toinen josta löydät asetukset on turvavalikko ja sieltä asetuksista suojakoodin käyttö pois.Tietenkin saat sen vain laittamalla oikean suojakoodin ensin.
- n3tt4
Nii mut miten sen saa pois jos laittaa sen vaa kerran ? :D
- sgdgdgdgd
Miksi et myönnä, että sait sen itse lukittua, etkä muista koodia? Sitäpaitsi toisesta kysymyksestäsi ei saa mitään selkoa. hymiö
- n3tt4
sgdgdgdgd kirjoitti:
Miksi et myönnä, että sait sen itse lukittua, etkä muista koodia? Sitäpaitsi toisesta kysymyksestäsi ei saa mitään selkoa. hymiö
ei ku siis ku muistan suojakoodin enkä oo lukinnu sitä mut haluun suojakoodin pois ;D
- äplåop wåqev
n3tt4 kirjoitti:
ei ku siis ku muistan suojakoodin enkä oo lukinnu sitä mut haluun suojakoodin pois ;D
Puhelimessa on aina suojakoodi. Oletus on 12345. Vaihda se siihen.
- -_-_-_-_-_-_-_-
äplåop wåqev kirjoitti:
Puhelimessa on aina suojakoodi. Oletus on 12345. Vaihda se siihen.
tarvitset sitä mm.kun nollaat lokitietoja...
Lokia voi käyttää apuna laskutuksen tarkkailussa. ;D
- kikkelin nippailija
lol mä sainki omast pois noobit l33t h4x
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914