olimme äitini kanssa joulukuussa Teneriffalla, kun ilmeisesti hietakärpänen puri jalkaan rannalla. Jalkaan tuli vesikello joka parani parissa viikossa.
Sen jälkeen kuitenkin äitini on ilmeisesti altistunut muillekin ötökänpuremille. Hänellä on ollut käsissä ja jaloissa puremajälkiä jo kohta puoli vuotta. Hän kertoo että kun liottaa jalkoja suolavedessä, niin ihon sisältä tulee parin millin pituisia koppakuoriaisia kellumaan kuolleena veteen.
Olen itsekin nähnyt näitä kuoriaisia. Samat kuoriaiset menivät äitini ruokakaappiin viljatuotteisiin syömään niitä.
Voiko tälläinen kuoriainen asua ihmisen ihon alla?
Mikä ihmeen ötökkä se voi olla?
Hietakärpäsen purema
_Sampo_
2
2189
Vastaukset
- taas oisko
minulla on niitä pieniä toukkia nenässä,aina kun niistän niin muutama tulee rään kanssa pois,yritin raidilla myrkyttää,mutta alkoi huimaamaan aivan hirveesti,inhottaa jos vaikka baarissa seurustelen ja silloin toukat nenästä
kurkkii - lääkäriin
Ei ole mikään ihme että ulkomailta saa jos jonkinlaista öttiäistä matkamuistona. Uskoisin että olisi ihan ok hakea joku häätö-lääke, ei se nyt varmaana kovin kiva ole jos ihon alla asuu jotain ötököitä. Mä ainaki oisin ihan paniikissa! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770