olimme äitini kanssa joulukuussa Teneriffalla, kun ilmeisesti hietakärpänen puri jalkaan rannalla. Jalkaan tuli vesikello joka parani parissa viikossa.
Sen jälkeen kuitenkin äitini on ilmeisesti altistunut muillekin ötökänpuremille. Hänellä on ollut käsissä ja jaloissa puremajälkiä jo kohta puoli vuotta. Hän kertoo että kun liottaa jalkoja suolavedessä, niin ihon sisältä tulee parin millin pituisia koppakuoriaisia kellumaan kuolleena veteen.
Olen itsekin nähnyt näitä kuoriaisia. Samat kuoriaiset menivät äitini ruokakaappiin viljatuotteisiin syömään niitä.
Voiko tälläinen kuoriainen asua ihmisen ihon alla?
Mikä ihmeen ötökkä se voi olla?
Hietakärpäsen purema
_Sampo_
2
2202
Vastaukset
- taas oisko
minulla on niitä pieniä toukkia nenässä,aina kun niistän niin muutama tulee rään kanssa pois,yritin raidilla myrkyttää,mutta alkoi huimaamaan aivan hirveesti,inhottaa jos vaikka baarissa seurustelen ja silloin toukat nenästä
kurkkii - lääkäriin
Ei ole mikään ihme että ulkomailta saa jos jonkinlaista öttiäistä matkamuistona. Uskoisin että olisi ihan ok hakea joku häätö-lääke, ei se nyt varmaana kovin kiva ole jos ihon alla asuu jotain ötököitä. Mä ainaki oisin ihan paniikissa! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707