Uskoton..

unet

Olen onnellisessa avoliitossa ollut jo 7 vuotta.. Mutta minua jäi tämä uni häiritsemään..
Onko unella joku tarkoitus..?

Petin miestäni kahden eri miehen kanssa, tilanne oli nautinnollinen mutta heti sen jälkeen tunsin syyllisyyttä ja pahaaoloa. jo unessa huomasin että olin pettänyt miestäni.. Kun heräsin jäi syyllinen olo, enkä tiennyt oliko tapahtuma unta vai totta. mutta jokatapauksessa ajattelin että kerron siitä miehelleni.

En ole ikinä pettänyt, eikä ole aikomustakaan..
jäi vaan uni vaivamaan. Kertokaan joku minulle, mitä tarkoittaa..? Onko mun tunteissani jotain vikaa?

3

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ano

Olen nähnyt itsekin pettämisunia parisuhteen aikana ja ne eivät ainakaan minun kohdalla tarkoita pettämistä. Kun olin parisuhteessa ja näin pettämisunia, riitelimme avovaimon kanssa unta seuraavana päivänä. Suhteen loppupuolella nuo unet rupesi jo ahdistamaan, kun näin pettämisunia usein ja aamulla herätessä tiesin, että tulen riitelemään avovaimon kanssa.

• Jakke777

-Aivan kuten muutkin egoistiset teot, egoja hommissa,tässä tapauksessa viittaa haureuteen

• Anonyymi

Olimme lähdössä etelään lomalle puhuttiin kaikkea hulluakin nudisti rannoista diskoista ja muuta. Kokeilin bikineitä ja vaatteita keimailin miehelleni käykö nämä vai mitä mieltä, mieheni hyväili ja kiusasi miten saan miesten kalut kovaksi noissa asuissa, itsekkin kiihotuin sen puheista. Yöllä näin unta että karkasin mieheltäni rannalle. Olin rannan laidalla kun olen arka katselin ihmisiä. Nuorilla pojillakin roikkui kalut kuin miehillä unessa mietin miten kaikilla noin isot. Mies tuli viereen ja laittoi voidetta selkään kohta imi rintoja kiiman sekaisia värähtelyjä tuntui pillussa ajattelin muuta ei tee se on varma kun voiteli jalkoja tunsin että se tuorekurkun kokoinen kalu painui sisään tunsin koko ajan miten paksu terska hieroi pillun sivuja kulkiessaan sain orgasmin ja kohta toisen mies vaan nai muistan kun sanoin miehelle mieheni tulee kohta olin saamassa kolmatta kertaa ja näin mieheni kaukana mies laukesi kiljuin kun spermaa tuli ja tuli, yhtä-äkkiä mieheni oli vieressä kysyi onko hyvä paikka halasin ja sanoin paras. Heräsin kun mieheni huuteli onko tämä hyvä olin onnellinen vedin sänkyä kohti mieheni tuli suoraan sisään kuiskas oletko noin halukas kuiskasin tulehan gigolo sain ihanan orgasmin olin unessa kiihottunut niin kovasti. En puhunut miehelleni mitään unesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2665
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2180
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2056
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1775
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1736
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe