Virallisestihan meillä ei koskaan ole mikään pielessä, vaan menkäähän katsomaan paikanpäälle...
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id89211.html
Mitenkäs meidän pulit?
7
814
Vastaukset
- ne levähtelemässä
käy aina tasaisin väliajoin. Jaksavat paremmin päivystää Valtsun kulmilla.
Onneksi pankki siirtyy uuteen K- markettiin.
Tästähän on täällä jo monesti kirjoitettu,mutta juoppojen puolustajat nousivat kuin limpputaikinat. Jokainen juokoon maksansa sököksi,jos niin haluaa,mutta kyllä ihmisille kuuluu pankki/kauppakäynnit ilman,että joku tarrautuu hiansuuhun kiinni kerjätäkseen viina rahaa. - hei kuule
Miten niin "meidän" pulit? En omista yhtään, mutta välitän toki ihmisistä. Eikös he ole yhteiskunnan alkoholisteja ja syrjäytyneitä IHMISIÄ.
Haukiputaalla vanhustyö on hyvällä ja kehittyvällä mallilla, eivät he vanhusten sänkypaikkoja vie. Vanhus kylläkin tarvitsee muutakin kuin vain "sänkypaikan".
Yhtenä suurena huolen aiheena Haukiputaalla mainitsisin syrjäytyneet ja masentuneet nuoret. Mitä Haukipudas aikoo heille tehdä ja miten väliin tipahtaminen voitaisiin estää, sillä ehkäisevä työ ehkäisee tulevia alkoholisteja ja yhteiskunnan varoilla eläviä, kouluttamattomia ihmisiä.
Miksi ihmisestä sitten tulee alkoholisti? Miksi ihmisestä tulee syrjäytynyt? Miksi on masennusta? Näihin kun löytäisi vastauksen ja lääkkeen, voisi moni ihminen pelastua.Sitä ennen meidän on autettava heitä, kaikkia ihmisiä.Haukkuminen ja sormella syyttely ei tuota toivottua tulosta, mielipahaa kylläkin.- joo..............
Paapo sinä vain ja yritä samalla keksiä miten jeppe saataisiin lopettamaan dokaamisen.
Siinä riittää työsarkaa kaikille kukkahattu tädeille, muuhun ei sitten aika riitäkkään.
Vai on vanhuten asiat hyvällä mallilla, me nähtävästi asumme eri kunnassa.
Juomisen pystyy vain ja ainoastaan jokainen itse lopettamaan. Oon muuten joskus sattunut vierailemaan osastoilla ja törmännyt muutamaan mölyapinaan,että ei näistä asioista turhaan valtakunnallisesti kirjoiteta. - tietää että
joo.............. kirjoitti:
Paapo sinä vain ja yritä samalla keksiä miten jeppe saataisiin lopettamaan dokaamisen.
Siinä riittää työsarkaa kaikille kukkahattu tädeille, muuhun ei sitten aika riitäkkään.
Juomisen pystyy vain ja ainoastaan jokainen itse lopettamaan. Oon muuten joskus sattunut vierailemaan osastoilla ja törmännyt muutamaan mölyapinaan,että ei näistä asioista turhaan valtakunnallisesti kirjoiteta.kovimmin ääntää absolutistit. Taidat tietää hyvin vähän alkoholismista. Suurimpia kaikesta valittajia ovat juuri kirjoittajan kaltaiset 'kukkahatut'.
- sinä luulet.
tietää että kirjoitti:
kovimmin ääntää absolutistit. Taidat tietää hyvin vähän alkoholismista. Suurimpia kaikesta valittajia ovat juuri kirjoittajan kaltaiset 'kukkahatut'.
En ole minkään sortin "lutisti" - mutta sinulle ei minun tarvitse kokemuksiani tilittää.
- Kehoittaisin sinua lukemaan erään edesmenneen tunnetun laulajattaren tyttären tilityksiä sukunsa alkoholismista,niin ehkä ymmärrät,että kaikkia ei voi auttaa ,vaikka olisi kuinka ennaltaehkäisevä. Nyt Vappuna huomaat, jos liikut tuolla tien päällä ja varsinkin kaupungissa, miten paljon teillä riittää ennaltaehkäisyn sarkaa ja eikun ensi Vappuna lisää.
Skool - nyt vaan ja Glada Wappen itse kullekkin suvulle. - Rakastan, rakastan
joo.............. kirjoitti:
Juomisen pystyy vain ja ainoastaan jokainen itse lopettamaan. Oon muuten joskus sattunut vierailemaan osastoilla ja törmännyt muutamaan mölyapinaan,että ei näistä asioista turhaan valtakunnallisesti kirjoiteta.Rakastan ihmisiä, toivottavasti sinäkin, ikään kokoon , sukupuoleen, ammattiin katsomatta. Olet siis vieraillut, hupaisaa, oletko ollut töissä? Joku on. Mitä puuttuu Haukiputaan vanhuksilta? Hoivaa, rakkautta löytyy, mitä vielä ehdotat? Jos olet noin kärkäs arvostelemaan, tervetuloa vapaaehtoistyöhön.
Meidän tehtävä ei ole tuomita, se kuules kuuluu ihan toiselle. Koitappa verkkariperse tehdä jotain, vaikka vapaaehtoistyötä, se kannattaa. - tuli puro
Rakastan, rakastan kirjoitti:
Rakastan ihmisiä, toivottavasti sinäkin, ikään kokoon , sukupuoleen, ammattiin katsomatta. Olet siis vieraillut, hupaisaa, oletko ollut töissä? Joku on. Mitä puuttuu Haukiputaan vanhuksilta? Hoivaa, rakkautta löytyy, mitä vielä ehdotat? Jos olet noin kärkäs arvostelemaan, tervetuloa vapaaehtoistyöhön.
Meidän tehtävä ei ole tuomita, se kuules kuuluu ihan toiselle. Koitappa verkkariperse tehdä jotain, vaikka vapaaehtoistyötä, se kannattaa.sanoi puli,puli.
Kiva, että huononpiosaisilla on sinunlaisesi taluttaja. Tietääpä olla antamatta euroja kolehtiin, jos niitä näille seinien pystyssä pitäjille kerätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905