MITA HYVIA KAUKOIDAN KAUPPOJA? LISTAA TAHAN. ELEKTRONIIKKA, PELIT, TYOKALUT, VAATTEET YM
KIINALAISET VERKKOKAUPAT
16
13098
Vastaukset
- toimiva
suomalainen
http://www.pikkukiina.fi - pighavips
Varmaan vitsillä laitoit tuon pikkukiinan? OIkeesti :)) EN OSTAISI TUOLLAISESTA PULJUSTA MITÄÄN!
- Simbauttaja
Täältähän näitä kiinalaisten verkkokauppojen arvosteluja löytyy:
http://www.verkkoshoppailu.com/category/verkkokauppa-esittely/kiinalaiset-verkkokaupat/ - nettishoppaaja
Kannattaisi vielä lisätä
www.buyincoins.com
Sama firma myy edullisesti myös ebayn kautta useammankin nimmarin kautta. Ebayssakin sen hinnat ovat edullisia ja myynti on ainakin kappalemäärissä suurta. Ebayssa kuvissa tai jossakin muualla sivuilla on Buyincoins tai BIC.
Itse sain ekan ebay-tilauksen jälkeen sieltä koodin, jolla sai 10 %:n alennuksen varsinaiselle buyincoinsille. Sopi hyvin, koska heillä oli jo ebayssa edullisin hinta, vähän alle 40 dollaria. Lisäksi firmasta suoraan tilaamalla sai vielä seurantanumeron, kun tilauksen arvo oli yli 30 dollaria. Tuli alle kahdessa viikossa perille. Yleensä firmasta suoraan tilaamalla saa hivenen halvemmalla kuin ebaysta. Olen tilannut vielä pari kertaa myöhemminkin suoraan firmasta ja monta kertaa ebayn kautta. Tilaukset ovat tulleet selvästi nopeammin perille kuin keskimäärin kiinalaisilta kauppiaita.
En sitten tiedä, miten homma sujuu, jos saa viallisia tuotteita tms. Ehkä ebayn kautta tilaaminen on varmempaa. Tavara on yleensä myyjällä valmiina ja negatiivisten palautteiden pelko pitää hommaa hanskassa. - Morvari
http://www.dealextreme.com/
Kohta on lähemmäs 20 kertaa tullut tilattua ja hyvin on toiminut tuotteen palautuskin yhdessä tapauksessa. Toimitus kestää yleensä pari viikkoa, mutta on aivan törkeän halpaa :)- eijaksatapella
Itse yritän ja yritän saada tilattua, mutta osoitteen annosta ei pääse eteenpäin, ei millään kaikkea yritän. Joo puhelin numeroon ei anna laittaa eteen, huutelee jotain numeroita eikä state onnistu myöskään. Kaikkeni olen tehnyt ja hermot meni.
- dawm123
smalltao.com
Tämä on kiinalainen verkkokaupasta tai hyvä summa. - jyrki4
Mene pois minun internetistäni vanhus. Silmäni vuotavat verta tuon verbaalisen ulosannin ja capslockin käytön vuoksi.
- elektroo
Innostuin tilailemaan Ali Expertistä kaikkee pientä. 12 voltin ledlamput kesti noin 1,5 kuukautta. Kännykän laturi autoon, tupakansytyttimeen kesti noin 2 kuukautta. Kännyn verkkovirtalaturi kuumiaa nykyään niin kovaa, että oli pakko panna se roskiin, ennen ku syttyy tulipalo. kesti noin 2,5 kuukautta. ym ym elektroniikkaa. Ihan täyttä paskaa, toi roina mitä sieltä saa muutamalla eurolla kotiin kuljetettuna. Kännyn koteloita olen tilannut muutamat, ne on hyviä. Kännykkätelineitä pyörään ym, toimii loistavasti. Pyöräilyhousuja, on hyvät..
Vähän offtopic, mutta kannattaa miettiä mitä tilaa. Ei elektroniikkaa ainakaan. - 14-20
Olen Aliexpressin kautta ostanut joitakin reppuja ja vyölaukkuja. Ovat olleet edullisia ja hyvälaatuisia. Valikoima on iso. Kiinassa ja muualla sillä suunnalla länsimaiset merkkireputkin tehdään.
- Sam57
Siellä ne tehdään varmaan kaikki merkit tuotteet
- werfcwewwwww
No ebay on melkein ainoita mitä tulee mieleen, siinehän ne roinansa laittaa myyntiin ja homma on toiminut pääsääntöisesti ihan hyvin. Tarkkana kannattaa olla siinä että mitä tuote oikeasti on, ettei ns vahingossa luule ostavansa halavala kun tuote on vähän erikokoinen vaikka kuin mitä luuli. mitathan on usein näitä tuuma kokoja kaikessa.
Mutta kyllä tuolta on onnistuneesti tilattu vaatteitakin, hinta ero suomeen voi olla hyvinkin sellainen 2-4 x halvemmalla eikä laadussa ole mitään huonoa. Olen esimerkiksi tilannut kauluspaitoja mitkä on olleet todella hyviä, hyvää materiaalia ja vahvaa, hintaan esimerkiksi 10 paita kun suomessa sellainen maksaisi vähintään 30 euroa, huom vähintään. Riski on vaan se että jos menee perseelleen niin palauttaa ei mitään voi, ainoa että ehkä rahat saa takaisin jos on sellainen palautusturva. Ebayssä moni moni myyjä on kyllä tarkka maineestaan, negatiiviä palautteita ei haluta koska ne pahimmillaan vie myyntioikeuden mikä voisi olla melko paha takaistu yrittäjälle että kyllä ne siis ainakin pyrkii luotettavuuteen.
https://geek.wish.com/m
Joku toimisto firmahan tuo on mikä pyörittää kiinan roinan verkkokauppaa, suomenkielinen myös mikä plussaa..- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nosto
Löytyy kaupat ja tarjoukset sekä saa säästettyä rahaa!
https://www.bonusway.fi/?r=4784118
5e liittymispalkkio linkistä liittyneille.
- Anonyymi
Hitaaksi on mennyt, aiemmin tuli tavarat 2-4vkon kuluessa, nyt menee 8-12vkoa
- Anonyymi
Kiina krääsää ei pidä ostaa. Ovat kertakäyttö tavaraa. En käy kiinalaisten ravintoloita. Saattaa olla naapurin koira lautasella kiinlainen syö kaiken mikä vähankin liikkuu ovat pirun nälkäisiä.
- Anonyymi
Sinullakin on kiinalaista alkuperää olevia tavaroita. Niitä on jokaisen kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841