KIINALAISET VERKKOKAUPAT

TSE TSE MAO

MITA HYVIA KAUKOIDAN KAUPPOJA? LISTAA TAHAN. ELEKTRONIIKKA, PELIT, TYOKALUT, VAATTEET YM

16

12416

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuminapa
    • toimiva
    • pighavips

      Varmaan vitsillä laitoit tuon pikkukiinan? OIkeesti :)) EN OSTAISI TUOLLAISESTA PULJUSTA MITÄÄN!

    • Simbauttaja
    • nettishoppaaja

      Kannattaisi vielä lisätä

      www.buyincoins.com

      Sama firma myy edullisesti myös ebayn kautta useammankin nimmarin kautta. Ebayssakin sen hinnat ovat edullisia ja myynti on ainakin kappalemäärissä suurta. Ebayssa kuvissa tai jossakin muualla sivuilla on Buyincoins tai BIC.

      Itse sain ekan ebay-tilauksen jälkeen sieltä koodin, jolla sai 10 %:n alennuksen varsinaiselle buyincoinsille. Sopi hyvin, koska heillä oli jo ebayssa edullisin hinta, vähän alle 40 dollaria. Lisäksi firmasta suoraan tilaamalla sai vielä seurantanumeron, kun tilauksen arvo oli yli 30 dollaria. Tuli alle kahdessa viikossa perille. Yleensä firmasta suoraan tilaamalla saa hivenen halvemmalla kuin ebaysta. Olen tilannut vielä pari kertaa myöhemminkin suoraan firmasta ja monta kertaa ebayn kautta. Tilaukset ovat tulleet selvästi nopeammin perille kuin keskimäärin kiinalaisilta kauppiaita.

      En sitten tiedä, miten homma sujuu, jos saa viallisia tuotteita tms. Ehkä ebayn kautta tilaaminen on varmempaa. Tavara on yleensä myyjällä valmiina ja negatiivisten palautteiden pelko pitää hommaa hanskassa.

    • Morvari

      http://www.dealextreme.com/

      Kohta on lähemmäs 20 kertaa tullut tilattua ja hyvin on toiminut tuotteen palautuskin yhdessä tapauksessa. Toimitus kestää yleensä pari viikkoa, mutta on aivan törkeän halpaa :)

      • eijaksatapella

        Itse yritän ja yritän saada tilattua, mutta osoitteen annosta ei pääse eteenpäin, ei millään kaikkea yritän. Joo puhelin numeroon ei anna laittaa eteen, huutelee jotain numeroita eikä state onnistu myöskään. Kaikkeni olen tehnyt ja hermot meni.


    • dawm123

      smalltao.com
      Tämä on kiinalainen verkkokaupasta tai hyvä summa.

    • jyrki4

      Mene pois minun internetistäni vanhus. Silmäni vuotavat verta tuon verbaalisen ulosannin ja capslockin käytön vuoksi.

    • elektroo

      Innostuin tilailemaan Ali Expertistä kaikkee pientä. 12 voltin ledlamput kesti noin 1,5 kuukautta. Kännykän laturi autoon, tupakansytyttimeen kesti noin 2 kuukautta. Kännyn verkkovirtalaturi kuumiaa nykyään niin kovaa, että oli pakko panna se roskiin, ennen ku syttyy tulipalo. kesti noin 2,5 kuukautta. ym ym elektroniikkaa. Ihan täyttä paskaa, toi roina mitä sieltä saa muutamalla eurolla kotiin kuljetettuna. Kännyn koteloita olen tilannut muutamat, ne on hyviä. Kännykkätelineitä pyörään ym, toimii loistavasti. Pyöräilyhousuja, on hyvät..

      Vähän offtopic, mutta kannattaa miettiä mitä tilaa. Ei elektroniikkaa ainakaan.

    • 14-20

      Olen Aliexpressin kautta ostanut joitakin reppuja ja vyölaukkuja. Ovat olleet edullisia ja hyvälaatuisia. Valikoima on iso. Kiinassa ja muualla sillä suunnalla länsimaiset merkkireputkin tehdään.

    • Sam57

      Siellä ne tehdään varmaan kaikki merkit tuotteet

    • werfcwewwwww

      No ebay on melkein ainoita mitä tulee mieleen, siinehän ne roinansa laittaa myyntiin ja homma on toiminut pääsääntöisesti ihan hyvin. Tarkkana kannattaa olla siinä että mitä tuote oikeasti on, ettei ns vahingossa luule ostavansa halavala kun tuote on vähän erikokoinen vaikka kuin mitä luuli. mitathan on usein näitä tuuma kokoja kaikessa.

      Mutta kyllä tuolta on onnistuneesti tilattu vaatteitakin, hinta ero suomeen voi olla hyvinkin sellainen 2-4 x halvemmalla eikä laadussa ole mitään huonoa. Olen esimerkiksi tilannut kauluspaitoja mitkä on olleet todella hyviä, hyvää materiaalia ja vahvaa, hintaan esimerkiksi 10 paita kun suomessa sellainen maksaisi vähintään 30 euroa, huom vähintään. Riski on vaan se että jos menee perseelleen niin palauttaa ei mitään voi, ainoa että ehkä rahat saa takaisin jos on sellainen palautusturva. Ebayssä moni moni myyjä on kyllä tarkka maineestaan, negatiiviä palautteita ei haluta koska ne pahimmillaan vie myyntioikeuden mikä voisi olla melko paha takaistu yrittäjälle että kyllä ne siis ainakin pyrkii luotettavuuteen.

      https://geek.wish.com/m
      Joku toimisto firmahan tuo on mikä pyörittää kiinan roinan verkkokauppaa, suomenkielinen myös mikä plussaa..

      • Anonyymi

        Nosto


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hitaaksi on mennyt, aiemmin tuli tavarat 2-4vkon kuluessa, nyt menee 8-12vkoa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe