Hoitaja kesäksi Tampereella? TÄÄLLÄ!

kkaisa

Hei kaikki LASTENHOITAJAA KESÄKSI tarvitsevat, katse tänne!

Olen 15 vuotias, vuonna 1992 syntynyt tyttö Tampereen keskustasta. Olen nyt yhdeksännellä luokalla, eli yläasteen viimeisellä ja suuntaan lukioon. Omaan kokemusta hyvin eri-ikäisten lasten hoidosta, vaikken ihan vauvoja olekaan vielä hoitanut, kova halu on opetella! Olin viime syksynä viikon työharjoittelussa esikoulussa, ja sain tästä kokemuksesta paljon irti. Yhteistyö lasten ja päiväkodintätien kanssa sujui moitteita, ja sain loistoarvosanat lähtiessäni.

Minulla on hyvin positiivinen elämänasenne ja tartun töihin hyvin ja hoidan ne loppuun asti parhaani mukaan. Pidän lapsista ja heidän kanssaan touhuamisesta. Perheessäni on koira, kani ja lintu, joten kokemusta eläinten kanssa on myös kertynyt vuosien mittaan. Jos perheelläsi siis on eläimiä, niiden hoitaminen/ulkoiluttaminen/syöttäminen ei tuota ongelmia, päinvastoin!

Olen myös hoitanut kavereiden pikkusisaruksia, ja vieraitakin lapsia. Eniten omaan kokemusta n. 4-10 vuotiaista lapsista, mutta ehdottomasti voin hoitaa pienempiä ja isompiakin muksuja!

Vaikka asun Tampereen keskustassa, voin ehdottomasti toimia muuallakin Tampereella, kulkeminen ei ole ongelma. Minulla on käytännösti katsoen vapaata aikaa koko kesä (lukuunottamatta 1-2 viikkoa) joten voin toimia esimerkiksi koko kesäkuun, ja heinäkuussa ja elokuussakin sopimuksen mukaan. Mikäli on tarvetta, tai muuten vain haluat, voin tulla jo aikaisemmin, esim. toukokuussa satunnaisesti hoitamaan lapsiasi, että tutustun heihin ja he (ja tietysti sinä :)) tietävät millainen hoitaja sieltä oikein on tulossa. Ilta -ja viikonlopputyöt sopivat minulle. Jos kiinnostuit, haluat lapsellesi rehdin, luotettavan ja lapsirakkaan hoitajan, ota yhteyttä!

Lämpimin kevätterveisin, Kaisa
e-mail: [email protected]
Kirjoittele sähköpostiini niin jutellaan lisää!

0

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        67
        2415
      2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1397
      3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
        Maailman menoa
        76
        1230
      4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
        Maailman menoa
        6
        1152
      5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
        Ikävä
        79
        865
      6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
        Kuhmo
        19
        860
      7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
        Ikävä
        44
        713
      8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
        Turku
        84
        693
      9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
        Suomussalmi
        26
        668
      10. Rakastan sinua

Yhä.
        Ikävä
        30
        656
      Aihe