Olen usein mietiskellyt miten mahtavat entiset hoitomiehet tänään jaksaa. Luulen ( ja tiedänkin) , että monella niistä, jotka ovat vielä elossa, on hyvin raskasta. Srk ei auta kumpaakaan kärsijäryhmää, hoidettavia tai hoitajia.
Minusta hoitomiehet toimivat samaan tapaan kuin neuvostoliitossa politrukit, yleensä hyvässä uskossa, joskus omaa hyötyä tavoitellakseen. Olen kuullut, että monella näistä politrukeista on henkisiä ongelmia, varmaan myös hoitomiehillä.
Venäjällä kuulemani mukaan näitä entisiä politrukkeja on alettu auttamaan. Apua järjestävät erilaiset yhdistykset ja jopa nykyinen kommunistinen puolue. Milloinkahan täällä Suomessa SRK alkaa organisoida apua vastaava apua?
Kuka auttaa entisiä
hoitomiehiä
2
293
Vastaukset
- poistuu"
SRK näistä vastuista, kuten teki apteekkarin asiassa ja naispappeusasiassa. Johtuu siitä, että siellä ovat vallassa vielä nämä omantuntonsa paaduttaneet vallan viimeiset rippeet. Kunhan heistä aika jättää, uskon että on toinen ääni SRK:nkin kellossa.
- Hoitoperkeleitä
Hyvä, että hoitokokouskeskustelu on päässyt alkuun. Vielä ei olla kovin pitkällä johtuen hoitajien puhekyvyttömyydestä, mutta ongelma ehkä tässä tulevien vuosien myötä poistunee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862