Miksi tuo hirvittävä viha islamia kohtaan? Minun tekee pahaa lukea noita kaikkia hatemaileja.
Miksi tämä palsta on täynnä vihaviestejä, jossa julistetaan vihaa ja sotaa islamia vastaan?
Emmekö me kaikki vain voisi tulla keskenämme toimeen.
Voisiko joku kertoa nyt, mitä pahaa islam ja muslimit ovat teille tehneet, että pitää vihata tuollaisella apinanraivolla.
Miksi tuo hirveä viha?
4
824
Vastaukset
- sdgfdshdshdgs
Ei kiitos.
Jake seisoo kiihkomielisen tekstinsä takana varmaan ihan yksin.
Itse näen kyllä islamin ihan selkeänä uhkana suurin piirtein kaikkea sitä hyvää vastaan mitä meillä suomessakin on: sananvapautta, uskonvapautta, demokratiaa, hyvin monia eri ihmisoikeuksia jne.
Alistavaan, vihaavaan, suvaitsemattomaan ja väkivaltaan pohjaavan systeemin kanssa ei voi tulla toimeen sulautumatta siihen...ja minä en sellaiseen halua sulautua. - ....
että nähdään mitä niissä on. Älä pelleile enää!
- niin kerrotko
miten rauha on toteutunut:
Iranissa?
Pakistanissa?
Libyassa?
Saudi-Arabiassa?
Egyptissa?
Näinkö Islam levittää rauhan sanomaa? Luuletko tosissasi, että tänne rauhalliseen yhteisöön halutaan tällaista lakia ja käytöstä? ...rakentelemalla vihakuvia toisista ihmisryhmistä ja heidän uskonnoistaan.
Nyt ovat vuorossa muslimit ja islam. Pari vuosikymmentä sitten kohteet olivat toiset ja tulevaisuudessa keksitään taas uusia.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057