Olen niin ihastunut

voivoi tyhmää naista

että haluaisin hakata päätäni seinään! Kamalaa kun en saa tätä tunnetta purettua mitenkään! Mikään ei auta, paras ystävä ei kohta jaksa enää kuunnella.
Ja kaiken lisäksi en varmasti tule ikinä saamaan hullaantumisen kohdetta. Oi tätä sielun tilaa! Tulen varmaan hulluksi.

7

1774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerhoon

Hakataan päitä yhdessä seinään...
      Miksi olet varma, ettet tule Häntä koskaan saamaan? Varattu?

• dr.love

olen ihastunut kolmeen eri ihmiseen joista en tule saamaan ainuttakaan. mutta aurinko paistaa.

• voivoi tyhmää naista

ainakaan tietääkseni. Mutta minä olen, ikävä kyllä! Ja siks olen varma etten koskaan saa häntä , koska olen ihan "way out of his league". Meinaan tunnen itteni ihan nollaksi jos tarkemmin alan funtsia. Ihan liian täydellinen ja hyvä mies mulle, siltä tuntuu.

• "fiksu" mies
        voivoi tyhmää naista kirjoitti:

ainakaan tietääkseni. Mutta minä olen, ikävä kyllä! Ja siks olen varma etten koskaan saa häntä , koska olen ihan "way out of his league". Meinaan tunnen itteni ihan nollaksi jos tarkemmin alan funtsia. Ihan liian täydellinen ja hyvä mies mulle, siltä tuntuu.

Ehkä teidän ei tarvitsekaan olla samassa liigassa. Siinähän saattaisi käydä jopa niin ikävästi että joutuisitte ottelemaan toisianne vastaan; hankala tilanne jos kumpikin oikeastaan haluaisi pelata samaan pussiin. Kyllä se on parempikin että olette eri liigoissa. Silloinhan voitte tehdä jopa yhteistyötä, vaikkapa farmi-sopimuksen muodossa.
        En ollenkaan usko että olet ihan nolla. Toisaalta, sekinhän voisi olla hyvä asia ... jos sattuu pelaamaan puolustajana niin nollahan on ihan hieno homma vastustajalle annettujen pisteiden tilastossa.
        Älä anna sen haitata että se mies pelaa alemmassa liigassa kuin sinä. Jos tyyppi vaikuttaa jollain lailla "liian" hyvältä, niin sehän voi johtua esimerkiksi siitä, että:
        a) Sen ominaisuudet näyttää paremmilta kuin ovatkaan koska se pelaa niin alhaisella liiga-tasolla.
        b) Sinä et oikeastaan vaan tunne sitä.
        Se ei varmasti ole täydellinen ... ellet ole sattunut bongaamaan enkeliä. Eivätkä edes business-enkelit ole täydellisiä, vaikka saattavatkin omistaa liiga-joukkueita. Ajattele nyt vaikka Hjallista ...

Mutta ihan tosissaan, vastasin tähän koska tunsin tilanteesi omakseni ... vaikkakin täysin päinvastaiseksi. En ole läheskään samalla liiga-tasolla sen mielessäni asuvan ihmisen kanssa. Katselen vaan kaukaa ... silloin kun satun näkemään hänet. En pääse ulos tästä tunteesta ... enkä edes halua yrittää tappaa sitä. Mutta usein tunne on toivottomuudessaan myös raskas kantaa.

• korti

kerhossa täälläkin ollaan. Välillä on niin toivoton olo, että itkettää.

• jklöä'ö

k'öä

• voivoi tyhmää naista

tästäkin mieltäavartavasta mielipiteestäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe