Esikoisen rippijuhlat ensi kesänä ja mieltäni vaivaa tuo asia?Raha on toivelistalla ykkösenä.Järjestän tietenkin juhlat.Annetaanko omalle lapselle lahjaa?
Mitä omalle pojalle rippilahjaksi?
eka kerta
3
707
Vastaukset
- kaksi rippilasta
mutta ei rahaa !
Annoin lapsilleni hopeiset ristit sekä solmioneulat, poikia kun ovat. Ristejä on pidetty kaulalla, solmioneulat odottaa aikaa parempaa... - kaksi ripitettyä
sellainen lahja joka säilyy aina.
vaikka kaulariipus.
minulla on kummitätini antama sydänriipus vieläkin ja se on minulle tärkeä muisto.
omille lapsille olen myös ostanut ketjun ja riipuksen.
rahaa arvostavat ehkä nyt mutta myöhemmin varmaan ovat tyytyväisiä muistoon mikä säilyy. - ...
Meillä kummit lahjovat pojan koruin. Vanhemmiltaan hän saa haluamansa mopon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698