Esikoisen rippijuhlat ensi kesänä ja mieltäni vaivaa tuo asia?Raha on toivelistalla ykkösenä.Järjestän tietenkin juhlat.Annetaanko omalle lapselle lahjaa?
Vastaukset 3
- kaksi rippilasta
mutta ei rahaa !
Annoin lapsilleni hopeiset ristit sekä solmioneulat, poikia kun ovat. Ristejä on pidetty kaulalla, solmioneulat odottaa aikaa parempaa... - kaksi ripitettyä
sellainen lahja joka säilyy aina.
vaikka kaulariipus.
minulla on kummitätini antama sydänriipus vieläkin ja se on minulle tärkeä muisto.
omille lapsille olen myös ostanut ketjun ja riipuksen.
rahaa arvostavat ehkä nyt mutta myöhemmin varmaan ovat tyytyväisiä muistoon mikä säilyy. - ...
Meillä kummit lahjovat pojan koruin. Vanhemmiltaan hän saa haluamansa mopon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4202121- 2131809
- 1521562
- 1231406
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291246Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2581068- 114958
- 18912
- 75868
- 26735