en vaan jaksa enäään!!!!

llläääässssskkkíí

en jaksa enään kuunnella kun minua haukutaan rumaksi ja läskiksi!!!Aina kun kuulen tollasta rupean melkein itkemään ja kun pääsen kotiin ahmin itteni täyteen kaikkee mitä kaapeist löytyy ja enkä oksenna sitä ulos...lihon lihomistani ja enkä saa ahmimista kuriin...olen ilmottanu vanhemmilleni kiusaamisestani ja ne vaan sanoo että 'kiusaa takas ' jne mutta aina ku joku haukkuu minua menen aivan lukkoon ja murrun aivan täysin!!ahmin myös sillon ku ei ole tekemistä tai muuten vaan vituttaa!! Juhlissaki saaan pitää kamalan itsekurin koska muuten ahmisisn sen koko pöydän tyhjäksi!! Onko minulla joku syömishäiriö vai oonko vaan vammane läski joka vaan valittaa turhista??

3

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajdoajao

olen sitten mitoiltani 156cm/89kg!!

• rauhassa

kiusaaminen on vakava asia - kenenkään ei tarvitse kestää sellaista. jos vanhempasi eivät ota asiaa vakavissaan, mene puhumaan jollekkin luotettavalle ja mukavalle opettajalle tai terveydenhoitajalle. he pistävät kyllä välittömästi kiusaamisen poikki. kertominen auttaa paljon, minua on myös joskus kiusattu ja kerroin opettajalleni, joka puuttui heti kiusaukseen. sen jälkeen olen saanut olla rauhassa. olet tunnesyöjä. syöt pahaan oloosi. merkit viittaavat BED:iin, eli hallitsemattomaan ahmimiseen , jossa ei kuitenkaan oksenneta. äläkä vaan alakaan oksennella. luulisin, että jos kiusaus saadaan kuriin, ahmiminenkin pikkuhiljaa loppuu. ja voit keskustella terkkarisi kanssa jos hän tekisi sinulle terveellisen ruokaohjelman, jota noudattaisit. syömällä tasapainoisesti ja terveellisesti ei synny himoa ahmia. ja vielä jos ahdituspuoli saadaan kuntoon.

uskon, että näin asiat alkavat mennä parempaan suuntaan ja sinä saat taas pikkuhiljaa alkaa nauttia elämästäsi. ja terkkarin antaman ravinto-oppaan mukaan voit pikkuhiljaa alkaa pudottaa painoasi terveellisesti, kunhan ensin saadaan tuo ahmiminen ja kiusaaminen pois päivänjärjestyksestä.

älä huoli, rohkeasti vaan kouluhenkilökunnan puheille, he kyllä ottavat sinut vakavissaan. tsemii!

• _saami_

Joo, mä koin kanssa kiusaamista ja hyljeksintää erityisesti ala-asteella. itsetunto rohmahti. yläasteella tunsin itteni huonommaksi ku muut ja kaikkeen lohdutti syöminen- syöminen syöminen syöminen. en kyllä ylipainoiseksi koskaan lihonut.
      no, sh siitä oli seurauksena. (ei BED)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe