Vaimollani on vuorotellen ummetusta ja ripulia, ollut jo kuukausia. Amerikassa asuessaan hän käytti lääketä nimeltä Donnatel. Jos olen oikein ymmärtänyt, tätä ei ole Suomessa. Kaksi viikkoa sitten vaimollani oli ripuli, joka oli kestänyt kaksi viikkoa, joka ei antanut pitänyt mitään sisällä kahteen viikkoon ja tämän takia menimme lääkäriin. Lääkäri määräsi hänelle Vi-Sibliniä, mutta se teki hänelle vain 10 päivää kestäneen ummetuksen. Nyt taas viimeiset päivät mikään ei ole pysynyt sisällä.
Kysymys kuuluu: Jos tuota Donnatelia ei Suomessa ole, niin mitä täällä pitäisi kokeilla?
Ripuli ja ummetus vuorotellen
Mitä lääkkeeksi?
2
1631
Vastaukset
- R.potilas
Eikös lääkäri vois katsoa mitä Donnatel sisältää ja yrittäis etsiä vastavaa lääkettä.
En tiedä sitten voisko sitä lääkettä tilata euroopasta ollenkaan.- R.potilas
Kannattee käydä myös yksityisellä lääkärillä, sieltä yleensä saa hyvää ja asiantuntemusta palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657