Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

auttakaa nyt hyvät

tyylinikkarit

kun olen lyhyt 161/75.Onko mitään enää tehtävissä.Rinnat on kamalat lollot ja käytänkin minimister liivejä että olisin edes hiukan naisen enkä lehmän näköinen.Olen kyllä ihan kaunis,mutta oksettaa tämä läski tai sen pursuaminen.Hormooneja pumpattiin lapsettomuushoitojen vuoksi useita kertoja,masennuin syvästi.Ruoka maistui ja rasva/makeiset.Mitäs nyt????ítken ja kärsin,en saanut pienokaista,sain kamalan läski vartalon.En voi lohduttautua edes vaatteilla kun en niitä löydä tai jaksa hakea.Mikä sopisi tällaiselle joka on nätti,rahakas ja mahakas?Auttakaa.

3

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain ehdottako

      rasvaimua!Siitä ei olisi apua,jäisi vain suuren suuri kenguru pussi joka SITTEN jouduttaisiin leikkaamaan.jos joku kiva vaatetyyli olisi tällaisillekin luotu,olisin iki onnellinen.Parasta minussa on hoikat sääret.

    • kuin heinänteko

      No jos kerran olet rahakas, niin palkkaa valmentaja itsellesi! Syksyllä olet jo uusi ihminen. Tehoaa varmaan paremmin kuin täällä kirjoitetun mäkätyksen kuuntelu?

    • vaatteita löytyy

      Hei! Kyllä sinun kokoisellesi löytyy kauniita vaatteita :) Et vaan ole vielä löytänyt uusille mitoillesi sopivaa tyyliä.

      Etsitkö arki- vai työvaatteita? Luulen, että hame on molempiin tilanteisiin paremman näköinen kuin housut. Kokeile vaikka polvipituisia tai vähän polven yläpuolelle jääviä suoria hameita. Yläosissa kannattaa panostaa istuvuuteen, ei telttoihin. Hyvät tukevat alusvaatteet auttavat paljon, sen olet tainnutkin jo huomata. Voit käyttää suht avaria päänteitä, ne keventävät. Yleensä isommillakin naisilla on kapea kohta rintojen alla, vaikka itse rinnat ja maha olisivat isot. Kokeile yläosia, jotka istuvat siitä rintojen alta (ja sen kohdan alapuolella ovat löysempiä).
      Eilen näin kaupungilla naisen, joka oli aika iso, ja todella hyvän näköinen. Hänellä oli o-aukkoinen jakku, jossa oli vetoketju vedettynä puoleenväliin. Ja samaa kangasta oleva yksinkertainen hame. Tämä asu korosti upeasti muotoja ja saattaisi sopia sinullekin.

      Ymmärrän, että masentuneena ei tee mieli lähteä kauheasti sovittelemaan vaatteita. Mutta ehkä joku ystäväsi voisi tulla mukaan tueksi ja kannustamaan? Koska sitten jos löydät jotain, joka tekee että voit olla tyytyväinen ulkomuotoosi, ehkä mielialakin vähän nousee.

      Rasvaimua en suosittele, se on radikaali keino. Mutta jos kerran hormonihoidot ovat ohi, ehkä laihtuisit ihan normaaleilla keinoilla? Laihtuminenkin lisää hyvinvointia, kun tulee kokonaisvaltaisesti parempi olo. Nyt kun on kesä on helppo laihduttaa kun on kaikkea hyvää mutta kevyttä tarjolla: hedelmiä, vihanneksia, marjoja jne.

      Toivottavasti alat voida paremmin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe