1½ vuotta ilman

moment of sex

seksi on kokoajn mielessä, päivin ja öin. Mä pelkään jo että sen näkee naamasta kuinka kiimassa olen.
Viimeviikolla se nuori poika joka auttoi mua auton renkaan kanssa. Voi kuin olis tehnyt mieli koskea, kun se oli niin lähellä että pystyi haistaam mille se farkkutakki tuoksui..
siis joo tää menee ihan hulluksi..

Itseluottamus on aika nollissa, kiitos 20kg ylipainon takia. Hyvässä humalassa baaristakin se seura kelpais mutta miten sitä uskaltaa.. Ja netistä bongattua seura, yhä useammin huomaan katselevani seuranhaku ilmoituksia mietin miten sen jutun aloittaa, "en mä muuta tahdo, pelkän hyvän ja kunnollisen panon.."

1½vuotta ilman ikää alle 30. Ymmärrättekö, kiima on niin mieletön ettei farkkuja voi käyttää kun se painaa ja hieroo klitorista. Ja se klitoris.. apua en mä ymmärtänyt ikinä että se voi niin paljon turvota kaipuusta ja kiimasta.

Mutta se mies jostain..

17

4344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä että

      missäpäin asut niin seuraa voisi löytyä.

      Ainakaan teksistä päätellen, sinulla ei ole miestä riesana jota joutuisit pettämään.

      Ylipainosikin on vain oman pääsi sisällä. 20 kiloa ei ole vielä 'liian' paljon joten älä siitä huolehdi. Minä henkilökohtaisesti pidän normaalipainoisista ja siitä vähän pullukammasta juuri tuollaisista 20 kiloa yli. Normaalipainoa laihemmat eivät todellakaan innosta.

    • Ikävystynyt mies

      Itse olen ollut ilman jo kohta 5 vuotta ja ikää 36! :( Nyt en enää edes uskalla lähestyä naista siinä mielessä. Kumpa vain toinen tekisi joskus aloitteen.

      • n-imimerkki

        Se, että olet ollut nuin kauan ilman, ei ole sinun vikasi. Ja sitä, että nämä nykyajan nirppanokka-herneaivonaiset tekisivät aloitteen, on myös turha toivo, olit kuinka hyvännäköinen tahansa. Naisilla on "varaa" odotella, että joku äijä tulee ennen pitkää vonkaamaan heiltä pildeä, sitten vain valitsevat parhaan päältä. Eli jos ihan oikeasti sitä tuheroa tahdot, kyllä Sinun on se aloite tehtävä, vaikka kuinka arastaisi.


    • vanhapori

      älä välitä niin on minunkin mielessä kaiken aikaa vaikka oon jo 58 ja emäntä sairastaa nj ettei tuu sexsistä mitään mut ompa noita thaihierojia tarjolla suosittelen

      • tee mieli ....

        6 vuotta ilman seksiä eikä tunnu missään. Oikeestaan on vapauttavaa elää ilman sukupuolielämän paineita. Aion olla seuraavatkin 6v ilman, koska ei enään kiinnosta. Tämä ei ole enää selibaattia, vaan elämäntapa.


      • ikäinen
        tee mieli .... kirjoitti:

        6 vuotta ilman seksiä eikä tunnu missään. Oikeestaan on vapauttavaa elää ilman sukupuolielämän paineita. Aion olla seuraavatkin 6v ilman, koska ei enään kiinnosta. Tämä ei ole enää selibaattia, vaan elämäntapa.

        olet??


      • nainen 30vee
        tee mieli .... kirjoitti:

        6 vuotta ilman seksiä eikä tunnu missään. Oikeestaan on vapauttavaa elää ilman sukupuolielämän paineita. Aion olla seuraavatkin 6v ilman, koska ei enään kiinnosta. Tämä ei ole enää selibaattia, vaan elämäntapa.

        en ole harrastanut seksiä vuosiin, enkä aio enää koskaan harrastaakaan. Fyysisesti kyllä tarvitsen seksiä, mutta sen saa hoidettua yksinkin. Etkö sinä tarvitse sitä ollenkaan?

        Mulle seksi oli aina ihan hirveää, kun miehet vaativat niin kauheasti ja mulla oli aina ihan hirveä stressi asiasta ja tuntui aina kauhean pahalta, kun miehet puhui naisista kuin nainen olisi pelkkä pillu joka ei ole edes ihminen. Sitten tajusin, että eihän mun ole mikään pakko alistaa itseäni kenenkään leluksi. Paras päätös, jonka olen koskaan tehnyt! Ainoa kerta, kun on ollut pientä horjuntaa päätöksen kanssa oli, kun tapasin ulkomailla miehen, joka kohteli naisia kuin ihmisiä. En sitten kuitenkaan tuntenut tarpeeksi häntä kohtaan, että olisin mitään aloittanut. Mutta hänen kanssaan seksi olisi varmaan ollut ihan mukavaa. En kyllä yhtään ihmettele, että suomalaiset naiset pihtaa, kuka haluaa tuntea olevansa vain pillu ja piika.


    • ...selibaatissa?

      Ookko jonkun tietyn syyn takia selibaatissa? Mitä järkee siinä on? Turhaa kiusaat itsees sillä. Jos et tienny, seksi/orgasmin saaminen on terveellistä, jos saa 200 orgasmia vuodessa, se pidentää elinikää 6vuotta.

      • noelle

        Et ole ainoa joka ollut jo yli vuoden selibaatissa ja oikeastaan omasta tahdostani sillä en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja ja tiukka periaatteeni on aina ollut EI yhden yön panoille mutta nyt rupeaa kieltämättä tekemään jo tiukkaa...


      • tee mieli ....
        noelle kirjoitti:

        Et ole ainoa joka ollut jo yli vuoden selibaatissa ja oikeastaan omasta tahdostani sillä en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja ja tiukka periaatteeni on aina ollut EI yhden yön panoille mutta nyt rupeaa kieltämättä tekemään jo tiukkaa...

        Mulla ei tee tiukkaa. Päinvastoin inhottaa ajatuskin että joku koskisi muhun puhumattakaan että minä koskisin johonkin eli kaluun(yök).Enkä ole lesbo ei naiset ei miehet ei koko sukupuolielämä kiinnosta. Uskokaa tai älkää näin voi elää ihan täysipainoista elämää. Olen 55v ja varmaan vaihdevuodet teki myös tehtävänsä en tavoitellut tällaista olotilaa se vaan on langennut kun luonnostaan. Enkä mitenkään kärsi koska en tunne jääväni mistään paitsi.Ja tuskin kun kuolen ei se varmaan munan puutteetsta johdu. Olen ihan tyytyväinen elämääni.


      • ateritsi
        tee mieli .... kirjoitti:

        Mulla ei tee tiukkaa. Päinvastoin inhottaa ajatuskin että joku koskisi muhun puhumattakaan että minä koskisin johonkin eli kaluun(yök).Enkä ole lesbo ei naiset ei miehet ei koko sukupuolielämä kiinnosta. Uskokaa tai älkää näin voi elää ihan täysipainoista elämää. Olen 55v ja varmaan vaihdevuodet teki myös tehtävänsä en tavoitellut tällaista olotilaa se vaan on langennut kun luonnostaan. Enkä mitenkään kärsi koska en tunne jääväni mistään paitsi.Ja tuskin kun kuolen ei se varmaan munan puutteetsta johdu. Olen ihan tyytyväinen elämääni.

        ...Mitäs sitten täällä roikut...


      • tee mieli ....
        ateritsi kirjoitti:

        ...Mitäs sitten täällä roikut...

        Sattuu olemaan selibaatti palsta.........


      • kyllä mainio
        tee mieli .... kirjoitti:

        Sattuu olemaan selibaatti palsta.........

        esimerkki aseksuaalista.

        Älä kuitenkaan ala hyökkäämään miesten tai naisten kimppuun niinkuin tietäisit heitä paremmin miten tämä elämä pitää elää.


      • ei kohta kestä
        noelle kirjoitti:

        Et ole ainoa joka ollut jo yli vuoden selibaatissa ja oikeastaan omasta tahdostani sillä en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja ja tiukka periaatteeni on aina ollut EI yhden yön panoille mutta nyt rupeaa kieltämättä tekemään jo tiukkaa...

        minäkin ollut kohta vuoden ilman seksiä elämä tällaisessa parisuhteessa on yhtä helvettiä.
        ,kun ei viitsisi petää mutta ei enää muuta mahdollisuutta. pitäisi perustaa seksittömien saitti jossa jokainen saisi pillua/munaa
        niin olen mies ei naisten yksinoikeus olla ilman seksiä tietysti täällähän meitä on molempia niin eikö panna kohta toisiamme(=


    • Mikkelis69

      naisessa pitää olla mistä otta kiinni.... voisin auttaa sua jos saisin sinut käsiin...

    • Himokas mies

      Minullakin on aivan valtava pillun kaipuu kun olen jo vuoden ollut ilman naisen pillua. On ollut pakko runkata mielikuvien kanssa. Mieleni tekisi nuolla naisen pillua ja hyväillä hänen alastonta vartaloaan ja imeä erityisesti paljaita rintoja. Olosuhteitten pakosta ei voi pienellä paikkakunnalla lähteä "metsästämään" vaan täytyy tyytyä omiin konsteihin. Naisen ikä on minun mielestäni parhaimmillaan 60 vuoden tietämissä minun toiveitteni täyttymykselle.

      • noin 2 vuotta olen ollut ilman

        pillua.Tämä on aivan yhtä helvettiä.Itsetyydytystä en harrasta.Ja voin kertoa että mielessä on koko ajan.Eikä paljon tarvitse paljasta pintaa nähdä kun tekee kipeetä.Asun pienellä paikkakunnalla joten irtopiparin metsästys hankalaa.Samat naamat joka paikassa.Seksi unia näen lähes joka yö.Ja nyt lähestyvä kesä on taas yhtä painajaista kun paljasta pintaa on joka puolella.Ja itse asiassa on käynyt niin että kaikki kaverit on muuttaneet pois joiden kanssa tuli lähdettyä aikanaan reissuun,laivalle yms.Ja silloin tuli naistakin saatua enemmän.Yksin kun ei oikein tule mihinkään lähdettyä.Voimailua olen harrastanut 10 vuotta ja esimerkiksi paikalliselle urheilutalolle mennessä sitä etukäteen toivoo että siellä ei olisi naisia treenaamassa.Silloin tekee nimittäin niin kipeetä katsoa niiden pyllistelyä tiukoissa treenivaatteissa että treeneistä ei tahdo tulla mitään.Rannalle ei voi kesällä edes suunnitella menevänsä,hajoaa pää varmaan lopullisesti.Televisiostakin tulee niin paljon paljasta pintaa että on ihan kokoajan mielessä.Paineet on kyllä pirun kovat!On kyllä jotenkin tässä tilanteessa vaikea ymmärtää että naiset olisi kovassa puutteessa? Sitä ajattelee että luulisi naisten saavan helpolla munaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      330
      3081
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      109
      2288
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      196
      1620
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1407
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1283
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      941
    Aihe