Käytiin tänään yliaikakontrollissa.
Kaikki oli mainiosti sekä äitillä että vauvalla. Päätettiin miehen kanssa ettei ruveta käynnistämään vielä. Torstaiaamuna käynnistetään jos ei pikkunen sitä ennen tule.
Limatulppaa on irronnut, kohdunsuu juuri ja juuri auki kahdelle sormelle, kohdunkaulaa ei enää jäljellä. Vai oliko se kohdunkaula nimeltään.. No kuitenkin. Jokohan tässä vois luottaa että käynnistyis itekseen, se kuitenkin on suurena toiveena. Kunhan aatoksian kirjoittelin. Toivotan onnellista odotusta kaikille!
Voi huhhuhhuh.
4
523
Vastaukset
- nyt kannattaa
liikkua paljon: kävellen ja pyöräillen. rasittaa itseään jonkin verran, sitten illalla saunaan ja otat rennosti., ehkä sitten kun olet rento ja rauhoittunut alkavat ne avaavat supistukset!
- onpa erikoista
itsellä kolme yliaikaista raskautta ja kaikki käynnistetty eikä itse saanut päättää vaikka sikiöiden vointi oli hyvä. Olet kai sairaalassa? Kyllä 42 viikolla ainakin sisään otetaan, kontrolli täytyy olla joka päivä vaikka kaikki olisi hyvin äidillä ja lapsella.
- alottaja
Kotonahan minä olen. Eikä minulle mitään puhuttu että päivittäin pitäisi seurailla. En minä usko että meillä hätää olis, huomennahan tässä jo lähdetään syntymään.
- vaan
seksiä, sauna ja siivous. tai siis ei ihan tossa järjestyksessä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862