Olen kanssasi samaa mieltä. Mokkanahka on yäk.
Sanotaahan meitä vaaleita naisia blondeiksi.
SYRJINTÄÄ.
VIIVI !-!
5
392
Vastaukset
- kuten Viivi
Viivi on paras ja tekee mitä tykkää.
- hius vai aivot
On olemassa blondeja ja blondeja. Sinä "kutsutaanhan meitä vaaleita naisiakin blondeiksi" olet juuri sellainen blondi. Oletko huomannut, ettei kaikkia vaaleita naisia kutsuta blondeiksi? ja joitakin tummia kutsutaan myös blondeiksi. Itse oletkin joluikitellut itsesi.... aivo!
Hyvät esimerkit tummasta ja vaaleasta blondista: J. Tukiainen ja Rachel Kauppila.
Sitten on blondeja, jotka ovat vaaleahiuksisia, mutteivat blondiaivoja. Jostain syystä kuitenkin useimmin vaaleat naiset ovat suuremmalla todennäköisyydellä kanoja tai hieman pienemmällä äö:lla varustettuja.
Viivi on lapsellinen pyrkyri. Ehkä jonain päivänä jos hänellä on lapsia, niin muutama asia avautuu hänellekin. Tuskinpa äitinä käyttäytyisi noin, kun on käyttäytynyt. Ja jos ei käyttäydy, hänet voidaan luokitella ruusus, tukiais yms. kategoriaan. Aika läheltä liippaa jo.
Jos on ihan kaunis, ei kannattais pilata mainetta tyhmillä jutuillaan ja kuvitella vielä olevansa jotenkin vitsikäs ja hauska. Vaikka ehkä hänen tavoiteenann on kerätä suomimiesten sympatiat morkkaamalla muun maailaisia miehiä. Onhan se niin ihanaa iik, kun miehet on kiinnostuneet just minusta, minusta, minusta, minusta..... MINÄ, MINÄ, MINÄ -VIIVI! - on tyhmiä
ja viivi se vaan huvijahdin kannelle haluaa alasti riekkumaan,että semmosia lättäperseitä ne blondit on!
- olla
on tyhmiä kirjoitti:
ja viivi se vaan huvijahdin kannelle haluaa alasti riekkumaan,että semmosia lättäperseitä ne blondit on!
säälittävä läskiperse, kun tuollaisia kirjoittelet;)
- jakorasia.
näkyy olevan tuolla seinällä. Onneksi siitä ei tule ketään suomalaista julkkista mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740