Luottokortti

huolestunut kuluttaja

Sain tänään postissa tunnusluvun korttiini, jota minulla ei vielä edes ole!!! Kortti ilmeisesti tulee myöhemmin, joten uskoakseni vasta sitten saan sen koodin kun korttikin on tullut?? Avasin pankista tullutta kuorta sen verran että näin sen ilmeisesti sisältävän tunnusluvun. Näitä huijauksiahan on aikaisemminkin ollut missä yritetään urkkia toisten tunnuksia, heitin kirjeen roskiin katsomatta tunnusta!! Minua ei niin vaan huijata! Mitä teen???

18

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin...

      Kun saat uuden korttisi, leikkaa se kahtia ettei kukaan pääse käyttämään sitä väärin. Todella hyvä että olet huolissasi raha-asioittesi turvallisuudesta!.

      • alkup.

        Kiitos nopeasta vastauksestasi!! Miten sitten maksan kortilla jos leikkaan sen kahtia?? Eikö kaupan kassa katso pahasti jos kortti on kahdessa osassa?


      • maksupääte?
        alkup. kirjoitti:

        Kiitos nopeasta vastauksestasi!! Miten sitten maksan kortilla jos leikkaan sen kahtia?? Eikö kaupan kassa katso pahasti jos kortti on kahdessa osassa?

        Mitenkäs käytät maksupäätettä ehjällä kortilla, jos et tiedä tunnuslukua?


      • alkup,
        maksupääte? kirjoitti:

        Mitenkäs käytät maksupäätettä ehjällä kortilla, jos et tiedä tunnuslukua?

        Mutta se tunnuslukuhan tulee vasta sen jälkeen kun olen saanut korttini.Nyt heitin roskiin sen kirjeen millä luultavasti yritettiin urkkia tunnuslukiani.


      • sentään että on
        alkup, kirjoitti:

        Mutta se tunnuslukuhan tulee vasta sen jälkeen kun olen saanut korttini.Nyt heitin roskiin sen kirjeen millä luultavasti yritettiin urkkia tunnuslukiani.

        hauskaa keskustella itsensä kanssa eli tehdä itsensä vastattavaksi typeriä kysymyksiä. Ei kai tätä ketjua mikään muu voi selittää- kaikenlaisia!


      • sinä
        sentään että on kirjoitti:

        hauskaa keskustella itsensä kanssa eli tehdä itsensä vastattavaksi typeriä kysymyksiä. Ei kai tätä ketjua mikään muu voi selittää- kaikenlaisia!

        kenties joku jakautunut persoonallisuuteni?? En muista tuota roskaa nimittäin kirjoittaneeni..


      • alkup, kirjoitti:

        Mutta se tunnuslukuhan tulee vasta sen jälkeen kun olen saanut korttini.Nyt heitin roskiin sen kirjeen millä luultavasti yritettiin urkkia tunnuslukiani.

        Sen kirjekuoren, jossa on kortti, tunnistaa kuka tahansa jo kuoren päältä. Jos joku pääsee kontrolloimaan sinulle saapuvaa postia, hän voisi ottaa korttikuoren itselleen ja jäädä sitten odottelemaan sitä kuorta, jossa tunnusluku tulee. Mutta turhaan odottaa, kun tunnusluku onkin lähetetty jo etukäteen! Turvattominta olisi lähettää ne samassa kuoressa tai saman päivän postissa, kuten eräs S-kirjaimella alkava pankki on kuulemma tehnyt ainakin viime syksynä.


      • sontaa olet kuullut?
        Timontti kirjoitti:

        Sen kirjekuoren, jossa on kortti, tunnistaa kuka tahansa jo kuoren päältä. Jos joku pääsee kontrolloimaan sinulle saapuvaa postia, hän voisi ottaa korttikuoren itselleen ja jäädä sitten odottelemaan sitä kuorta, jossa tunnusluku tulee. Mutta turhaan odottaa, kun tunnusluku onkin lähetetty jo etukäteen! Turvattominta olisi lähettää ne samassa kuoressa tai saman päivän postissa, kuten eräs S-kirjaimella alkava pankki on kuulemma tehnyt ainakin viime syksynä.

        "Turvattominta olisi lähettää ne samassa kuoressa tai saman päivän postissa, kuten eräs S-kirjaimella alkava pankki on kuulemma tehnyt ainakin viime syksynä."

        Mistä moista sontaa oot kuullu? KUULOPUHEISIIN EI KANNATA LUOTTAA!

        Mulle kaikki kortit tulleet MYÖS S-PANKISTA NIIN että ensin tulee tunnusluku ja kortti vasta muutaman päivän päästä. Ei IKINÄ saman aikaisesti saati samassa kuoressa!!!!


      • eeqt.
        alkup, kirjoitti:

        Mutta se tunnuslukuhan tulee vasta sen jälkeen kun olen saanut korttini.Nyt heitin roskiin sen kirjeen millä luultavasti yritettiin urkkia tunnuslukiani.

        sama kumpi ennen tulee,

        kunhan tulevat eri aikaan.

        ei 6tulevalla kirjeellä voi urkkia tunnuslukua,
        jos et kenellekään vastaa mitään.

        kai SITTEN PELKÄÄT KORTTIAKIN, JOS ON HUIJARIN LÄHETTÄMÄ,
        JOS SILTÄ MAKSAA, EI MENEKÄÄN RAHAT SINUN TILILTÄSI, VAAN JONKUN MILJONÄÄRIN.

        voi, minkähän ikäinen olet, voisitko joltain kysyä ja tarkistaa pelkotilojasi.


      • posti kulkee
        sontaa olet kuullut? kirjoitti:

        "Turvattominta olisi lähettää ne samassa kuoressa tai saman päivän postissa, kuten eräs S-kirjaimella alkava pankki on kuulemma tehnyt ainakin viime syksynä."

        Mistä moista sontaa oot kuullu? KUULOPUHEISIIN EI KANNATA LUOTTAA!

        Mulle kaikki kortit tulleet MYÖS S-PANKISTA NIIN että ensin tulee tunnusluku ja kortti vasta muutaman päivän päästä. Ei IKINÄ saman aikaisesti saati samassa kuoressa!!!!

        Minulle tuli ensin kortti ja vasta seuraavana päivänä tunnusluku, joten se siitä s-kortin turvatakuusta :)


    • voi mikä ääliö!!!!

      Siis just se tunnusluku on se mitä tarvitset! Eli siis se koodi!

      Ja sä idiootti heitit sen kirjeen roskiin? Vai oletko vain joku provo??

      Etkö sä tajua että juuri roskiin sitä EI SAIS HEITTÄÄ?? Säilö se tunnusluku jonnekin hyvään talteen itselles, opettele se ulkoa ja odota korttia joka tulee piakkoin.

      Ei siis kyseisessä kirjeessä ollut kyse mistään urkkimisesta, KOSKAAN EIVÄT LÄHETÄ KOTIIN MITÄÄN URKKIMISKIRJEITÄ VAAN URKKIVAT VAIN PUHELIMITSE JA SÄHKÖPOSTITSE MUTTA silloin voi tietää että kyse on urkkimisesta!

    • eli nyt teet niin

      että tilaat uuden tunnusluvun ja kerrot pankille että menettelit täysin vainoharhaisesti ja idioottimaisesti (saa kyllä pankissa hyvät naurut sun takias). Ja nyt et sit heitä sitä uutta kirjettä roskiin! Se nimittäin sisältää sen kortin tunnusluvun eli pin-koodin.

      EI OLE MIKÄÄN URKKIMISKIRJE SIIS! Urkinta ei tapahdu kirjeitse vaan puhelimella tai sähköpostilla! Tiedoksi vaan sulle tollo.

      • UUDEN

        ja uuden tunnusluvun saat muutomalla eurolla,

        parin viikon kuluttua


      • mielestään hyvätkin
        UUDEN kirjoitti:

        ja uuden tunnusluvun saat muutomalla eurolla,

        parin viikon kuluttua

        naurut saa varmaan tämänkin provoketjun tarinankertoja.


      • ei ole provosta!!
        mielestään hyvätkin kirjoitti:

        naurut saa varmaan tämänkin provoketjun tarinankertoja.

        Minkä minä sille voin että olen epäilevällä kannalla ja epäilen kaikkea ja kaikkia!??! Oletko kenties itse se joka yrittää urkkia tunnuksiani?? Oletko hakenut kuoreni roskiksesta?? Oletko se joka tonkii roskiksiani joka ilta kun pimeys laskee??


      • ewt.
        ei ole provosta!! kirjoitti:

        Minkä minä sille voin että olen epäilevällä kannalla ja epäilen kaikkea ja kaikkia!??! Oletko kenties itse se joka yrittää urkkia tunnuksiani?? Oletko hakenut kuoreni roskiksesta?? Oletko se joka tonkii roskiksiani joka ilta kun pimeys laskee??

        "Minkä minä sille voin että olen epäilevällä kannalla ja epäilen kaikkea ja kaikkia!??!"

        jos tosissasi olet, fobiat ovat vaikeita ja vaarallisia,
        olisi syytä mennä lääkäriin, melko pian.


      • millä
        ewt. kirjoitti:

        "Minkä minä sille voin että olen epäilevällä kannalla ja epäilen kaikkea ja kaikkia!??!"

        jos tosissasi olet, fobiat ovat vaikeita ja vaarallisia,
        olisi syytä mennä lääkäriin, melko pian.

        maksan lääkärin kun sitä luottokorttia ei ole vielä tullut ja se on käsketty leikata kahtia heti kun tulee??


      • mikä.
        millä kirjoitti:

        maksan lääkärin kun sitä luottokorttia ei ole vielä tullut ja se on käsketty leikata kahtia heti kun tulee??

        testasin vaan, mikä olet,
        juttu oli provo, tuli aika selvään todistettua.

        etkö tosioaan ole ennen rahaa käyttänyt, kun nyt kortilla ajattelit aloittaa.
        mikä provo
        heh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4660
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2584
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      148
      1857
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1598
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1252
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1243
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe