Muiden naisten

katselu

Täällä on ollut puhetta siitä että varatut miehet katselevat puolison läsnä ollessa muita naisia. Ajattelin tuoda tähän keskusteluun vähän uudenlaista näkökulmaa: Nimittäin sitä että itse olen jokseenkin vetävän näköinen nainen ja olen saanut osakseni myös yllä mainittua huomiota eli olen kyllä pistänyt merkille että jotkut naisensa kanssa liikuskelevat miehet töllää perään. MUTTA KUKAAN EI OLE OTTANUT TÄSSÄ SITÄ NÄKÖKULMAA ETTÄ MILTÄ SIITÄ TOISESTA NAISESTA TUO TOUHU NÄYTTÄÄ!

Voin nimittäin kertoa että minusta ei ole sen ääliömmän näköistä miestä joka kuolaa kaikkien naisien perään ja tuijottelee perseitä ja tissejä sen minkä kerkeää. Minulle ei kyllä siinä tilanteessa tule mieleen että voi mikä kohteliaisuus kun tuokin mies nyt minua katseli vaan ihan oikeasti ajattelen että onpa idiootin oloinen tyyppi. Miettikääs sitä miehet... :D

47

9563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä en ainakaan...

      edes ajattele että olenpa mä vetävä :D vaan että mikä typerys mieheksi ja tekee sen ehkä vielä ihan tahallaan naiselleen! Ei vois vähempiä kiinnostaa ne miehet jotka on tuota tehneet! ja itse vielä ihmettelevät mikseivät kiinnosta :D

      • Prawda

        No voihhan mahhoo ko o heikolla itsetunnolla ja minä-kuvalla varustettuja naisimmeisiä?
        Nauraa tejjän vuan pitäis tuollaisille asioille, eikä ruveta porroomaan täällä ehtä äjjä kahtelee muita naisija.
        Vetäkääpä ihtenne ja itsetuntonne pokkiin, älköökä ruikuttako!


    • katseiden kohde!

      Yököttää miehet jotka ovat joka putiikissa´ja joka kadunkulmassa ottamassa kontaktia! mitä ne luulee: että joka nainen on alati hakemassa seuraa ja vipinää. HALUAN OLLA RAUHASSA, ostaa kaupasta mitä tulin ostamaan, en vilkuilemaan toista sukupuolta. Ällöttävää, en edes ole kaunis enkä pukeudu kauniisti.

    • kirjoituksestasi!

      terv. se vaimo vierellä...

      • Tarjanen

        miehet tekevät tuollaista, en ole yksinkulkevien miesten nähnyt koskaan olevan noin silmiinpistäviä, mustasukkaisuuttako haluavat aiheutaa ja olla muuten vain ilkeitä puolisolleen???


    • tölläämisessä

      vielä kovin pahaa ole mutta varatut miehet usein vielä avoimesti vaimonsa viereltä luovat kutsuvia katseita muihin naisiin.
      Olen valitettavasti ollut useammin kuin kerran juuri noiden katseiden kohde, enkä tosisanikaan nauti, kaikki myötätunto sille naiselle joka joutuu häpeämään miehensä käytöstä

    • touhu näyttää

      juuri sellaiselta kuin voit kuvitella. Olen satoja kertoja halunnut vajota maan sisään kun olen seurannut siinä vierellä avokkini touhuja.
      Kerran jättäydyin jälkeen, oltiin siis kävelyllä - eikä hän edes huomannut että minä jäin 50 m päähän kun niin tiiviisti katseli tuota naista. Tiedän jo mieheni tavat: hän ei vain vilkaise hän haluaa katsoa syvälle niihin silmiin ja eiköhän ne silmät tule meidän aviovuoteeseen asti...

      • kertokaa

        mitä TEILLÄ on mielessä, onko se oma vaimo jo niin yhdentekevä, ettei se ole kuin maskottina siinä vierellä enää? Yllämainittu tapa kun näyttää olevan miehillä oikein harrastus


      • oma eukko
        kertokaa kirjoitti:

        mitä TEILLÄ on mielessä, onko se oma vaimo jo niin yhdentekevä, ettei se ole kuin maskottina siinä vierellä enää? Yllämainittu tapa kun näyttää olevan miehillä oikein harrastus

        panostaa joskus ulkonäköpuoleen, ei läski ja kananpersehiukset oikein vedä katseita. Typerää tietysti on tuijotella muita naisia, ei kuulu fiksuun käytökseen. Itse kyllä nainen saa kaiken huomion, kun liikumme yhdessä.


    • tähän

      Se vaan että en edes ikinä alkaisi tuollaisen tyypin kanssa pitämääm mitään peliä koska jos he voivat tehdä tuota nykyiselle puolisolleen niin he tekisivätä sitä minullekin, olisin sitten kuinka kaunis tahansa!

    • Elina.

      Just tunti sitten kun kävin kaupassa havaitsin saman, mikä voikaan olla ärsyttävämpää kuin töllätä toista minuuttitolkulla! Siis sen ymmärtäisin kyllä, jos katse kohdistuu kasvoihin, silmiin, rehellisesti, vaikka kestäisi sitten ties kuinka kauan... hmmm... mutta, kun töllätään systemaattisesti naama, tissit, perse, ja siitä taas uudelleen ylös ja ihme virne naamalla, niin kyllä siitä tosissaankin vaivaantuu kuka tahansa. Ja vituttaa! Joskus miehet ovat vaan niin röyhkeitä... ja joskus tuntuu että ne perheelliset, joissa muija kävelee lasten kanssa edellä, niin mies ehtii kyllä töllätä ja todennäköisesti vielä kääntyäkin katsomaan!

      Siltä se juuri näyttää, idioottimaiselta. Ja mikä kauheinta?! Keski-ikäiset miehet kuolaavat 16-vuotiaita pikkutyttöjä?! Oletko muuten huomannut?

      • ja nauramme naiseni kanssa

        Kun monellakin naisella on niin iso perse,itse vaimoni kanssa olemme sporttisia,akateemisesti koulutettuja,älykkäitä,hyviä ihmisiä,vihaamme tyhmyyttä.


      • ne ukot
        ja nauramme naiseni kanssa kirjoitti:

        Kun monellakin naisella on niin iso perse,itse vaimoni kanssa olemme sporttisia,akateemisesti koulutettuja,älykkäitä,hyviä ihmisiä,vihaamme tyhmyyttä.

        pitkän paskan, jotka kattelee muita! ne ei todellakaan ansaitse sitä uskollista naista, joka vierellään kävelee.


      • Anonyymi
        ja nauramme naiseni kanssa kirjoitti:

        Kun monellakin naisella on niin iso perse,itse vaimoni kanssa olemme sporttisia,akateemisesti koulutettuja,älykkäitä,hyviä ihmisiä,vihaamme tyhmyyttä.

        Kommenttisi on ristiriidassa sen sisällön kanssa.
        Sivistyksen puute paistaa pitkälle.


    • isopahamieli

      Viimeksi eilen istuessamme kahvilassa melko "tuore" miesystäväni jäi tuijottamaan jotakin selkäni takana olevaa naista/naisia niin kovin pitkään ja tiiviisti. Ehkä haki ensin naista muuten ihailtuaan sitä katsekontaktia naiseen... Aivan kuin hän testaisi omaa vetovoimaansa? Kunpa hän tietäisi, miten paha olo mulle tulee joka kerta kun huomaan hänen naulitsevan katseensa johonkin naiseen... Suhteemme on vasta muutaman kk ikäinen enkä ole saanut ääneen sanottua hänelle tuosta tavastaan.
      Tuntuu tosi pahalta. Miten voisin siitä hänelle huomauttaa? EN halua "kahlita" ketään, mutten myöskään kestä tällaista. Kunpa miehet ymmärtäisivät, että kyse on oman kumppanin LOUKKAAMISESTA. Kuka haluaa tulla loukatuksi...jatkuvasti yhdessä liikkuessa?

      Itse olen ok näköinen ja mies sanoo mua jopa kauniiksi. Silti jaksaa tuijottaa todella tarkkaan jokaista vähänkin normaalia vetävämpää naista, minkä tahansa ikäistä. En ymmärrä!!??

      • katso nuoria myös !

        Toimii :-)

        Eipä aikaakaan, kun ukkoasi alkaa vituttaa... Heh.


    • Tattooed soul

      Muutama kommentti koko keskusteluun viitaten:

      NAISETKIN katselevat miehiä, monesti aika ahnaasti.. kumma juttu, minua se ei häiritse.. ei vaikka naisella olisi poikaystävä mukana.

      Katson hienoa taulua, miksen katsoisi kaunista/seksikästä naista

      Kaikille knock out-naisille: Jos haluatte välttyä KATSEILTA niin miksi hitossa menette kaupungille 3 sentin minihameessa ja napapaidassa. Sen ymmärrän, että raiskauksen perusteeksi "provosoiminen" ei riitä (vrt. muslimimaat) mutta katseita tulee IHAN VARMASTI

      olen huomannut, että 2/3-osaa naisista nauttii huomiosta 1/3-osa kattoo vihaisesti takaisin. Hitostako nämä erottaa?

      Flirtti piristää päivää, sekä miehen että naisen kohdalla

      kenenkään vastaantulijan silmät eivät kulkeudu makuuhuoneeseen, miehen muisti näissä asioissa on ehkä 1-5 sek

      Minun puolestani avokkini saa kuolailla miesten perään ihan miten paljon haluaa, hittoako minä siinä menetän.

      ihmiset katsovat (varsinkin pohjoisemmassa) toisia muistakin syistä kun että "onpa seksikäs"

      kommentoikaa

      • Keskustelun aloittaja

        No kyllä minäkin nautin miesten katseista ja varmasti joskus pukeudun ihan tarkoituksella näyttävästi. Ja joskus oikein todenteolla flirttaan takaisin jos joku komea uros minua silmäilee... (itse olen sinkku ja katselen potentiaalisia poikaystäviä)

        noilta miehiltä, jotka oman puolison läsnä ollessa kyyläilee muita naisia saisi minun mielestä vetää pallit kaulaan... mutta se on vaan mun mielipide...


      • T.S.
        Keskustelun aloittaja kirjoitti:

        No kyllä minäkin nautin miesten katseista ja varmasti joskus pukeudun ihan tarkoituksella näyttävästi. Ja joskus oikein todenteolla flirttaan takaisin jos joku komea uros minua silmäilee... (itse olen sinkku ja katselen potentiaalisia poikaystäviä)

        noilta miehiltä, jotka oman puolison läsnä ollessa kyyläilee muita naisia saisi minun mielestä vetää pallit kaulaan... mutta se on vaan mun mielipide...

        Silmäilet "potentiaalisia poikaystäviä".. No entäs ku semmosen näät? Eikö silmäilysi kuitenkin 99.9% näkemistäsi "potentiaalisista poikaystävistäsi" jää pelkästään siihen yhteen flirttiin ?
        Jos kuvitellaan, että olisit parisuhteessa, miten tuo flirtti vaikuttaisi parisuhteeseesi?
        Mikä on tämä ihme oletus, että kun ollaan parisuhteessa, niin maailmassa ei ole yhtäkkiä enään muita kauniita ihmisiä? Oma kulta on tietty se ykkönen, mutta on niitä muitakin katsomisen arvoisia tapauksia.

        Tämmöset "pallit kaulaan" jutut kertoo vaan huonosta itseluottamuksesta. Että puolison katsekin pitää mennä minne minä haluan. Ja mikä sinä olet tuomitsemaan toisten liittoja ja säälimään tyttöystäviä joita et edes tunne? Voihan olla että tämä tyttöystävä on sujut katselun kanssa (niinkuin meillä) ja katselee itsekin miehiä.

        Sitten naisille, jotka kitisee täällä palstalla siitä miehen tuijottelusta: ÄLKÄÄ KIRJOITTAKO TÄNNE SIITÄ! Puhukaa miehen kanssa, ja aikuiseen sävyyn kiitos. Jos tuommonen pilaa elämän, niin se on täysin omasta saamattomuudesta kiinni.. Elämä on sellainen, miksi sen itse tekee.


      • keskustelun aloittaja
        T.S. kirjoitti:

        Silmäilet "potentiaalisia poikaystäviä".. No entäs ku semmosen näät? Eikö silmäilysi kuitenkin 99.9% näkemistäsi "potentiaalisista poikaystävistäsi" jää pelkästään siihen yhteen flirttiin ?
        Jos kuvitellaan, että olisit parisuhteessa, miten tuo flirtti vaikuttaisi parisuhteeseesi?
        Mikä on tämä ihme oletus, että kun ollaan parisuhteessa, niin maailmassa ei ole yhtäkkiä enään muita kauniita ihmisiä? Oma kulta on tietty se ykkönen, mutta on niitä muitakin katsomisen arvoisia tapauksia.

        Tämmöset "pallit kaulaan" jutut kertoo vaan huonosta itseluottamuksesta. Että puolison katsekin pitää mennä minne minä haluan. Ja mikä sinä olet tuomitsemaan toisten liittoja ja säälimään tyttöystäviä joita et edes tunne? Voihan olla että tämä tyttöystävä on sujut katselun kanssa (niinkuin meillä) ja katselee itsekin miehiä.

        Sitten naisille, jotka kitisee täällä palstalla siitä miehen tuijottelusta: ÄLKÄÄ KIRJOITTAKO TÄNNE SIITÄ! Puhukaa miehen kanssa, ja aikuiseen sävyyn kiitos. Jos tuommonen pilaa elämän, niin se on täysin omasta saamattomuudesta kiinni.. Elämä on sellainen, miksi sen itse tekee.

        No joo mutta tarkoitinkin sillä lähinnä sitä että kun minä flirttailen jollekin niin se on ihan tositarkoituksella eli se pointti on siinä että toivoisin että tuo flirtti mahdollisesti johtaisi johonkin. En siis koe mitään tarvetta parisuhteessa kyyläillä muita miehiä.

        Sanoit että oma tyttöystäväsi on sujut katselun kanssa ja onneks olkoon siitä, mutta voisin väittää että suurin osa ei ole (ainakin niiden ilmeiden perusteella joita minä olen nähnyt) Ja mikä sinä sitten itse olet tuomitsemaan sellaisia ihmisiä joilla mahdollisesti on huono itseluottamus ja joita tuo tuijottelu häiritsee? Jos et ole ollut siinä tilanteessa niin et voi tietää miltä tuntuu...

        Ja en toki oleta etteikö miehilläkin olisi silmiä päässä, mutta minä olen ollut sellaisessa suhteessa jossa mies ei minun läsnä ollessa näyttänyt katselevan muita naisia ja arvostin sitä kyllä tosi paljon. Toivon saavani sellaisen miehen jolla ei ole tuota tarvetta MINUN LÄSNÄOLLESSANI koska mielestäni se näyttää nololta. Ja jos sinä katselisit esim. minun perään kadulla kun tyttöystäväsi on läsnä niin todennäköisesti leimaisin sinut idiootiksi. Mutta mitäs väliä sillä sinulle on jos kerran tyttöystäväsi on sujut asian kanssa???


      • T.S.
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

        No joo mutta tarkoitinkin sillä lähinnä sitä että kun minä flirttailen jollekin niin se on ihan tositarkoituksella eli se pointti on siinä että toivoisin että tuo flirtti mahdollisesti johtaisi johonkin. En siis koe mitään tarvetta parisuhteessa kyyläillä muita miehiä.

        Sanoit että oma tyttöystäväsi on sujut katselun kanssa ja onneks olkoon siitä, mutta voisin väittää että suurin osa ei ole (ainakin niiden ilmeiden perusteella joita minä olen nähnyt) Ja mikä sinä sitten itse olet tuomitsemaan sellaisia ihmisiä joilla mahdollisesti on huono itseluottamus ja joita tuo tuijottelu häiritsee? Jos et ole ollut siinä tilanteessa niin et voi tietää miltä tuntuu...

        Ja en toki oleta etteikö miehilläkin olisi silmiä päässä, mutta minä olen ollut sellaisessa suhteessa jossa mies ei minun läsnä ollessa näyttänyt katselevan muita naisia ja arvostin sitä kyllä tosi paljon. Toivon saavani sellaisen miehen jolla ei ole tuota tarvetta MINUN LÄSNÄOLLESSANI koska mielestäni se näyttää nololta. Ja jos sinä katselisit esim. minun perään kadulla kun tyttöystäväsi on läsnä niin todennäköisesti leimaisin sinut idiootiksi. Mutta mitäs väliä sillä sinulle on jos kerran tyttöystäväsi on sujut asian kanssa???

        Hmm.. Mielestäni en tuominnut ketään, niinkuin varmaan hyvin ymmärrät, jos luet tekstini uudestaan. Totesin vaan, että jos puolison tuijottelusta menee elämä sekaisin ja aletaan tuomitsemaan ("pallit kaulaan") ja "leimaamaan ihmisiä idiooteiksi" se kertoo huonosta itseluottamuksesta. Jos ihminen kokee olevansa uhattu, niin paras puolustus on hyökkäys. Ei ole tarkoitus tuomita näitä ihmisiä, ennemminkin kehottaisin miettimään omaa suhdetta itseensä. Jos on sujut itsensä kanssa, on merkityksetöntä, leimaako tuntematon iminen minut idiootiksi tuijotteluni takia, koska sillä ei ole mitään väliä.. vai mitä?

        Sanoit, että tuntui hienolta kun mies ei SINUN LASNÄOLLESSA katsele muita naisia. No entäs jos hän yksin kaupungilla ollessaan flirttailee naisille senkin edestä? Ja entäs jos joku teidän yhteinen tuttu huomaa sen? Itse asiassa tuollainen tekee siitä vielä nolompaa, "oman kullan kanssa katselen kiltisti varpaita, mutta yksin ollessani jokainen luulee, että minulla on haku päällä"
        Sen ymmärrän, että joillakin ei kerta kaikkiaan ole tarve katsella muita ja sehän on ihan kiva. Sitä en ymmärrä, että ei saa katsoa sinne minne haluaa, ja sitten sitä pitää tehdä salaa yksin!


      • keskustelun aloittaja
        T.S. kirjoitti:

        Hmm.. Mielestäni en tuominnut ketään, niinkuin varmaan hyvin ymmärrät, jos luet tekstini uudestaan. Totesin vaan, että jos puolison tuijottelusta menee elämä sekaisin ja aletaan tuomitsemaan ("pallit kaulaan") ja "leimaamaan ihmisiä idiooteiksi" se kertoo huonosta itseluottamuksesta. Jos ihminen kokee olevansa uhattu, niin paras puolustus on hyökkäys. Ei ole tarkoitus tuomita näitä ihmisiä, ennemminkin kehottaisin miettimään omaa suhdetta itseensä. Jos on sujut itsensä kanssa, on merkityksetöntä, leimaako tuntematon iminen minut idiootiksi tuijotteluni takia, koska sillä ei ole mitään väliä.. vai mitä?

        Sanoit, että tuntui hienolta kun mies ei SINUN LASNÄOLLESSA katsele muita naisia. No entäs jos hän yksin kaupungilla ollessaan flirttailee naisille senkin edestä? Ja entäs jos joku teidän yhteinen tuttu huomaa sen? Itse asiassa tuollainen tekee siitä vielä nolompaa, "oman kullan kanssa katselen kiltisti varpaita, mutta yksin ollessani jokainen luulee, että minulla on haku päällä"
        Sen ymmärrän, että joillakin ei kerta kaikkiaan ole tarve katsella muita ja sehän on ihan kiva. Sitä en ymmärrä, että ei saa katsoa sinne minne haluaa, ja sitten sitä pitää tehdä salaa yksin!

        No jos sinä sanot huonon itsetunnon omaavia ihmisiä saamattomiksi niin kyllä se vähän tuomitsemiselta kuulostaa.

        ja sitähän minä meinasin että mitäs väliä sillä sinulle on jos minä pidän sinua idioottina jos itse/tyttöystäväsi on erimieltä? (kirjoitin että "todennäköisesti leimaisin sinut idiootiksi mutta mitäs se sinua haittaa jos kerran tyttöystäväsi on sujut asian kanssa) Mikä herättääkin kysymyksen että miksi edes vastasit tähän keskusteluun jos sinua ei haittaa se mitä nuo katselemasi naiset sinusta ajattelee???

        ja ei minusta kyllä ole nolompaa katsella muita naisia yksin ollessa! Jos kerran on tarkoitus jäättää asia vain katseluasteelle niin siitä vaan... kuten sanoin, en oletakkaan ettei miehillä ole silmiä päässä mutta minusta se vaan on jotenkin loukkaavaa kumppanille tämän läsnä ollessa muita tuijotella.


      • KATSELEMISESTA!!!!
        T.S. kirjoitti:

        Silmäilet "potentiaalisia poikaystäviä".. No entäs ku semmosen näät? Eikö silmäilysi kuitenkin 99.9% näkemistäsi "potentiaalisista poikaystävistäsi" jää pelkästään siihen yhteen flirttiin ?
        Jos kuvitellaan, että olisit parisuhteessa, miten tuo flirtti vaikuttaisi parisuhteeseesi?
        Mikä on tämä ihme oletus, että kun ollaan parisuhteessa, niin maailmassa ei ole yhtäkkiä enään muita kauniita ihmisiä? Oma kulta on tietty se ykkönen, mutta on niitä muitakin katsomisen arvoisia tapauksia.

        Tämmöset "pallit kaulaan" jutut kertoo vaan huonosta itseluottamuksesta. Että puolison katsekin pitää mennä minne minä haluan. Ja mikä sinä olet tuomitsemaan toisten liittoja ja säälimään tyttöystäviä joita et edes tunne? Voihan olla että tämä tyttöystävä on sujut katselun kanssa (niinkuin meillä) ja katselee itsekin miehiä.

        Sitten naisille, jotka kitisee täällä palstalla siitä miehen tuijottelusta: ÄLKÄÄ KIRJOITTAKO TÄNNE SIITÄ! Puhukaa miehen kanssa, ja aikuiseen sävyyn kiitos. Jos tuommonen pilaa elämän, niin se on täysin omasta saamattomuudesta kiinni.. Elämä on sellainen, miksi sen itse tekee.

        Vaan SILMÄPELISTÄ vieraiden naisten kanssa yrittäen salata tämän omalta vaimoltaan. Siinä on vissi ero ja se kyllä loukkaa


      • Kohtalontoveri!
        KATSELEMISESTA!!!! kirjoitti:

        Vaan SILMÄPELISTÄ vieraiden naisten kanssa yrittäen salata tämän omalta vaimoltaan. Siinä on vissi ero ja se kyllä loukkaa

        Mieheni pitää melko läpinäkyvää silmäpeliä joka paikassa missä liikumme eikä juuri välitä tunteistani, vaikka olen yrittänyt selittää, hänelle on niin tärkeää tämä. Eikä ole vain kerta tai kaksi kun nainen on lähtenyt täysillä mukaan tähän aivan unohtaen että minä olen siinä sivulla.


      • T.S.
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

        No jos sinä sanot huonon itsetunnon omaavia ihmisiä saamattomiksi niin kyllä se vähän tuomitsemiselta kuulostaa.

        ja sitähän minä meinasin että mitäs väliä sillä sinulle on jos minä pidän sinua idioottina jos itse/tyttöystäväsi on erimieltä? (kirjoitin että "todennäköisesti leimaisin sinut idiootiksi mutta mitäs se sinua haittaa jos kerran tyttöystäväsi on sujut asian kanssa) Mikä herättääkin kysymyksen että miksi edes vastasit tähän keskusteluun jos sinua ei haittaa se mitä nuo katselemasi naiset sinusta ajattelee???

        ja ei minusta kyllä ole nolompaa katsella muita naisia yksin ollessa! Jos kerran on tarkoitus jäättää asia vain katseluasteelle niin siitä vaan... kuten sanoin, en oletakkaan ettei miehillä ole silmiä päässä mutta minusta se vaan on jotenkin loukkaavaa kumppanille tämän läsnä ollessa muita tuijotella.

        Jos TAAS viitsisit lukea viestini, niin huomaat, että en haukkunut ketään saamattomaksi. Annoin vain vinkin, että kannattaisi siirtää se huomio välillä itseensä ja omaan itseluottamukseen. Monesti näin ei ihmiset tee.. Kuulostaa ehkä julmalta, mutta vain ihminen itse voi päättää kuinka hän ärsykkeeseen (siihen että poikaystävä flirttailee muiden kans) reagoi.
        Vastasin keskusteluun kun on tylsää.

        Sitä en kyllä ymmärrrä, miksi sinun pitää tuhlata energiaa leimaamalla ihmisiä, joita et tunne, idiooteiksi. Siis kuten sanottu, minulle sillä ei ole väliä, mutta tuntuisi, että tuollainen on kauhean kuluttavaa.

        Mutta siitä flirttailusta: ymmärrän, että puolisolle se voi olla rankkaa, jos on muutenki huono itseluottamus yms. Kaikkea ei pidä kestää ja jos asia muuttuu sietämättömäksi, niin siitä pitää puhua poikaystävän kaa / dumpata poikaystävä. Ei se ole sen hankalampaa.


      • mfkla
        Keskustelun aloittaja kirjoitti:

        No kyllä minäkin nautin miesten katseista ja varmasti joskus pukeudun ihan tarkoituksella näyttävästi. Ja joskus oikein todenteolla flirttaan takaisin jos joku komea uros minua silmäilee... (itse olen sinkku ja katselen potentiaalisia poikaystäviä)

        noilta miehiltä, jotka oman puolison läsnä ollessa kyyläilee muita naisia saisi minun mielestä vetää pallit kaulaan... mutta se on vaan mun mielipide...

        Onhan se kiva saada katseita miehiltä, en kyllä niihin hirveästi ikinä vastaa vaan annan niiden jäädä omaan arvoonsa. Oma poikaystäväkin katselee aina minun seurassani muita naisia (tai sitten olen vain vainoharhainen :D) mutta siinähän katselee, kunhan ei sen pidemmälle mene :)


      • keskustelun aloittaja
        T.S. kirjoitti:

        Jos TAAS viitsisit lukea viestini, niin huomaat, että en haukkunut ketään saamattomaksi. Annoin vain vinkin, että kannattaisi siirtää se huomio välillä itseensä ja omaan itseluottamukseen. Monesti näin ei ihmiset tee.. Kuulostaa ehkä julmalta, mutta vain ihminen itse voi päättää kuinka hän ärsykkeeseen (siihen että poikaystävä flirttailee muiden kans) reagoi.
        Vastasin keskusteluun kun on tylsää.

        Sitä en kyllä ymmärrrä, miksi sinun pitää tuhlata energiaa leimaamalla ihmisiä, joita et tunne, idiooteiksi. Siis kuten sanottu, minulle sillä ei ole väliä, mutta tuntuisi, että tuollainen on kauhean kuluttavaa.

        Mutta siitä flirttailusta: ymmärrän, että puolisolle se voi olla rankkaa, jos on muutenki huono itseluottamus yms. Kaikkea ei pidä kestää ja jos asia muuttuu sietämättömäksi, niin siitä pitää puhua poikaystävän kaa / dumpata poikaystävä. Ei se ole sen hankalampaa.

        olen samaa mieltä siitä että asialle pitäisi sitten tehdä jotain jos se häiritsee. Itse luultavasti pistäisinkin suhteen poikki. Meinaan vaan että ei se välttämättä ole niin helppoa kuin väität. Jos todella rakastaa toista niin ei sitä ihan tuosta vaan jätetä...

        Ja ei sinun tarvitse minun energian käytöstä huolehtia, kyllä sitä vielä riittää sen verran että vielä monet miehet leimataan ääliöiksi! :D


      • Mutta nyt on
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

        No joo mutta tarkoitinkin sillä lähinnä sitä että kun minä flirttailen jollekin niin se on ihan tositarkoituksella eli se pointti on siinä että toivoisin että tuo flirtti mahdollisesti johtaisi johonkin. En siis koe mitään tarvetta parisuhteessa kyyläillä muita miehiä.

        Sanoit että oma tyttöystäväsi on sujut katselun kanssa ja onneks olkoon siitä, mutta voisin väittää että suurin osa ei ole (ainakin niiden ilmeiden perusteella joita minä olen nähnyt) Ja mikä sinä sitten itse olet tuomitsemaan sellaisia ihmisiä joilla mahdollisesti on huono itseluottamus ja joita tuo tuijottelu häiritsee? Jos et ole ollut siinä tilanteessa niin et voi tietää miltä tuntuu...

        Ja en toki oleta etteikö miehilläkin olisi silmiä päässä, mutta minä olen ollut sellaisessa suhteessa jossa mies ei minun läsnä ollessa näyttänyt katselevan muita naisia ja arvostin sitä kyllä tosi paljon. Toivon saavani sellaisen miehen jolla ei ole tuota tarvetta MINUN LÄSNÄOLLESSANI koska mielestäni se näyttää nololta. Ja jos sinä katselisit esim. minun perään kadulla kun tyttöystäväsi on läsnä niin todennäköisesti leimaisin sinut idiootiksi. Mutta mitäs väliä sillä sinulle on jos kerran tyttöystäväsi on sujut asian kanssa???

        ... tarve katsella muita naisia, kun on tuo rouva itse niin kova flirttaamaan, että on itsekkin ollut pakko alkaa opettelemaan. Sääli sinänsä...


      • ihmettelen...
        T.S. kirjoitti:

        Jos TAAS viitsisit lukea viestini, niin huomaat, että en haukkunut ketään saamattomaksi. Annoin vain vinkin, että kannattaisi siirtää se huomio välillä itseensä ja omaan itseluottamukseen. Monesti näin ei ihmiset tee.. Kuulostaa ehkä julmalta, mutta vain ihminen itse voi päättää kuinka hän ärsykkeeseen (siihen että poikaystävä flirttailee muiden kans) reagoi.
        Vastasin keskusteluun kun on tylsää.

        Sitä en kyllä ymmärrrä, miksi sinun pitää tuhlata energiaa leimaamalla ihmisiä, joita et tunne, idiooteiksi. Siis kuten sanottu, minulle sillä ei ole väliä, mutta tuntuisi, että tuollainen on kauhean kuluttavaa.

        Mutta siitä flirttailusta: ymmärrän, että puolisolle se voi olla rankkaa, jos on muutenki huono itseluottamus yms. Kaikkea ei pidä kestää ja jos asia muuttuu sietämättömäksi, niin siitä pitää puhua poikaystävän kaa / dumpata poikaystävä. Ei se ole sen hankalampaa.

        Liityn tässä ihan ulkopuolisena keskusteluun. Tuli vain tuossa mieleeni, että miksi flirttailu, muiden katsominen ym. olisi oltava (ainut) sallittu malli parisuhteissa.

        Missä sinun mielestäsi menee raja? Minkä tyyppinen flirttailu tai tuijottelu on hyväksyttävää? Vai onko kaikki hyväksyttävää ja kaikkien ihmisten vain pitäisi oppia hyväksymään se tosiasia?


      • Anonyymi
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

        No joo mutta tarkoitinkin sillä lähinnä sitä että kun minä flirttailen jollekin niin se on ihan tositarkoituksella eli se pointti on siinä että toivoisin että tuo flirtti mahdollisesti johtaisi johonkin. En siis koe mitään tarvetta parisuhteessa kyyläillä muita miehiä.

        Sanoit että oma tyttöystäväsi on sujut katselun kanssa ja onneks olkoon siitä, mutta voisin väittää että suurin osa ei ole (ainakin niiden ilmeiden perusteella joita minä olen nähnyt) Ja mikä sinä sitten itse olet tuomitsemaan sellaisia ihmisiä joilla mahdollisesti on huono itseluottamus ja joita tuo tuijottelu häiritsee? Jos et ole ollut siinä tilanteessa niin et voi tietää miltä tuntuu...

        Ja en toki oleta etteikö miehilläkin olisi silmiä päässä, mutta minä olen ollut sellaisessa suhteessa jossa mies ei minun läsnä ollessa näyttänyt katselevan muita naisia ja arvostin sitä kyllä tosi paljon. Toivon saavani sellaisen miehen jolla ei ole tuota tarvetta MINUN LÄSNÄOLLESSANI koska mielestäni se näyttää nololta. Ja jos sinä katselisit esim. minun perään kadulla kun tyttöystäväsi on läsnä niin todennäköisesti leimaisin sinut idiootiksi. Mutta mitäs väliä sillä sinulle on jos kerran tyttöystäväsi on sujut asian kanssa???

        Tyttöystävä saattaa näennäisesti olla sinut asian kanssa, mutta onko todellisuudessa.
        Aikaharvalla on niin kova itseluottamus, varsinkaan jos ei ole ” kilpailukykyinen” ulkonäöllisesti. Silloin nainen vain nielee tilanteen ja kerää sisäänsä asioita. Milloin purkaantuu ja missä muodossa, riippuu persoonasta.
        Toimii muuten myös miehiin.


    • miestuntija

      Vähän pistää ärsyttämään,että täällä kokoajan luokitellaan naiset RUMIIN ja KAUNIISIIN.Miehet tykkäävät katsella "kauniita tauluja"niin mikseivät tykkäisi katsella KAUNIITA NAISIA.Tässäpä tämä pointti juuri tulee,että miltäköhän näistä miehen luokituksen mukaan RUMISTA naisista mahtaa tuntua,kun kauniit naisethan sen kaiken huomion saavat.

      Kyllä nainen tietää sisimmässään onko hän ulkonäöllisesti kaunis miesten silmissä,vai eikö?Ihan puppua ruveta miesten jauhamaan,että sellasilla naisilla on huono itseluottamus,jotka eivät voi hyväksyä miehensä tuijottelua.

      Miehethän sen itseluottamuksen näille naisille rakentavat.Ja tämä lähtee jo varhaislapsuudesta,siitä millä tavalla oma isä on kohdellut tytärtään,ja millätavoin suhtautunut tämän ulkonäköön.Ei sellaisille naisille voi koskaan rakentua tervettä itseluottamusta miesten suhteen,jotka eivät ole saanneet koskaan/taikka riittävästi positiivista huomiota miehiltä.Mutta miestenhän mielestä,vain KAUNIIT NAISET ansaitsevat tätä huomiota,ja siksi juuri näillä KAUNIILLA naisilla myös tuppaa olemaan se korkein itseluottamus.

      MIEHEN MIELESTÄ KAUNISTA:hoikka vartalo,ruskettunut iho,trimmattu pillu,napakoru,pakkeloitu naama,muotikuteet,timmi perse,uhkeet rinnat jne.ainiin ja ne rakennekynnet.Tässä nyt tuli nää tärkeemmät,mistä varmaan kaikki miehet haaveilee,ja ne kaikki RUMAT naiset sais niitten äijien mielestä delekoida huitsin nevadaan.

    • _samaa______

      mieltä!! Ei todellakaan näytä/tunnu hyvältä.

    • sunnyk

      suututtaa kun oma mies katselee ja suorastaan kuolaa muitten naisten perään ja aivan teinareista lähtien. miksi pysyä varattuna jos haikailee muitten perään? sanoin siitä ja haukuttiin ensiksi vainoksi mut ku sanoin että älä pidä tyhmänä tunnusti sit. sanoin et mulla aihetta olla mustis niin tulipa hiljaiseksi. mulla ei aihetta katsella muita ja en ole niin sanottu ruma mut joskus suututta et kuinka kaunis sitä pitää olla et saa mieheltä joskus kehuja? eikä vaan moitteita.

    • naurattaaaaaaa

      heh,juuri miun ajatuksia aloittajalla... aatelkaa joku nuori tyttö ja 3-kypänen ukko kuolaa...ei varmaan tyttö lämpene jos ei oo ihan vajakki:DDD

    • Tibet

      Mieheni on ulkomaalainen. Hänellä on tapana flirttailla aina seurassani muiden naisten kanssa baareissa, kadulla, raitiovaunussa, kemppareissa jne. Hänellä on tapana tehdä yleiskatsaus sisätiloissa ja etsiä nainen/naiset joiden kanssa flirttailee avoimesti. Tunnen itseni loukatuksi ja häväistyksi ja se murentaa suhdettamme koko ajan. Kun otan asian puheeksi, hän sanoo että olen sairaalloisen mustasukkainen. Miehellä ei ole yksinkertaisesti minkäänlaisia käytöstapoja. Jos olemme jossakin yhdessä ystävättärieni kanssa, hänellä on tapana roikkua niiden kaulassa ja halailla koko ajan. Tunnen tällä hetkellä itseni tosi paskaksi, vaikka tiedän että hänellä on patologinen tarve hakea huomiota. Avioeropaprut laukussa. Aikansa kutakin.

      • amaryllis1

        liitynpä minäkin tähän keskusteluun. Ensinnäkin, olen seurustellut joskus kolme vuotta miehen kanssa, jonkasilmätkääntyivät aina kun suht. hyvännäkönen akka meni ohitse. Noh, eipä se jäänyt katseluun, samainen ukko alkoi niitä perseitä kommentoimaan minulle ääneen, yms. Ja ei ollut ainoa tapaus, muutkin ukkoni jotka ovat kuuluneet tähän lahkoon, alkoivat samat temput, pari kävi kokeilemassakin noita neitosia..

        Niin ja joo, olen itse se nainen jota muiden miehet katselevat mielellään. Ja se on säälittävää. niiden ukkojen naiset voivat huokaista, sillä aina se silmäpeli ei ole silmäpeliä, itse ainakin nousee hymynkare korviin kun alkaa niin naurattamaan moinen käytös.. Ja myötähäpeä on myös suuri.

        Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, joka ei moista harrasta, ja tärkein; jos harrastaakin, pitää sen minulta huomaamattomana. tottakai katsoa saa! sehän on ÄÄLIÖMÄISTÄ suuttua jos mies nopeasti katsahtaa jotain akkaa. Opittu suuttumismalli; jos ajattelisitmiehen olevan homo, ja hän katsahtaisi kaupungilla jotain miestä, ajattelisit toki että voi ei, taas hän halusi miestä-tai vastaavaa-

        skeema on opittua. Ei kannata suurennella.

        niin ja mielestäni katsominen ja tuijotus on eri asioita. jos oma mieheni alkaisi tuijottamaan jotakin naista, minä häipyisin paikalta. Tarkoitan tuijotuksella aivan kunnon törkeätä tuijotusta.

        ja jatkan; jos mieheni harrastaisi silmäpeliä läsnäollessani jonkuntoisen naisen kanssa, jättäisin sellaisen miehen. Minä en halua kokea myötähäpeää. ja edelleen, on ääliömäistä naisten ajatella että koska se on mies, niin se tekee niin- tämä EI päde. ihmisille on luotu aivot. miehillä on ne myös. tyhmillä miehillä aivojen käyttäminen on vaivalloista, joten hankkikaa vaikka fiksumpi kaveri. tai herkempi.

        Oma logiikkani; minä en harrasta silmäpeliä muiden kanssa, enkä salli sitä miehellenikään. mies ei tykkää että halailen muita miehiä, joten en tee sitä. säännöt on tehty noudatettaviksi.

        itse en ole ruma todellakaan, mutta kuljenpa verkkareissa joskus kun en jaksa itseäni laittaa. niintekee miehenikin. Meille ei ole tärkeää niin se miltä näytetään kun toisistamme tykätään silti. Ja ollaan 25 vuotiaita tosiaan.

        Onnea vaan kaikille pöljän miehen vaimoille, moista en itse suostuisi pitämään.


    • Pipopäätyttö

      Eilen otin puheeksi asian kun mies kysyi voisiko lähteä vkonloppureissulle kahden varatun, ihan fiksunki kaverin kanssa. Miehelläni nimittäin on tapana tuijottaa muita naisia jopa minun läsnäollessa, hän katsoo pitkään ja saattaa kääntyä jopa perään katsomaan. Lisäksi hän on joskus hyvin flirttaileva. Minua nolottaa sellainen ja hävettää. Se saa minut jopa tuntemaan itseni riittämättömäksi ja saa itkemään. Ymmärtäisin vilkaisun, en sitä että tuijotetaan. Hän vastasi minun "syytöksiini", että hän rakastaa minua, ei ketään muuta vaikka katsookin. Minua tämä silti loukkaa, jotkut naiset voivat koettaa käyttää tilanteen hyväksi. Seuraavaksi muija onkin hänen facebook ystävänsä, vaikka olisivat lentokoneessa tavanneet normaaleissa merkeissä. Kun hain miestäni lentokentältä, nainen oli hyvin epäkohtelias minua kohtaan, arvelin siis että hän elätteli toiveita miestäni kohtaan. Kun kysyin hänen baarikäytöksestään, hän vastasi että voi kyllä flirtata jne, mutta ei hän naista baarista mukaan ottaisi. Hänellä on tapa että vieraat ihmiset saavat koskea häneen, minä en voi sietää jos vieras mies alkaa ahdistella minua baarissa. Tunnen itseni aivan hulluksi tämän johdosta, hän ei ymmärrä minua vaikka koetan kuinka selittää, hänestä käytös on normaalia eikä tarkoita pettämistä. En tiedä yhtään mitä teen, minua yksinkertaisesti on alkanut pelottamaan. Mikä siinä on että hän tarvitsee naisilta huomiota ja ihailua, sitä se on vaikka hän ei sitä myönnäkään. Nyt tämä on aiheuttanut riitaa välillemme.

    • sinkkukinkku77777

      Hei,
      minä erosin juuri noista syistä ja siis 99% oli myös tietoa että mies petti...
      En tiedä merkitsinkö miehelle edes mitään.
      Uusi nainen on kehissä,hän alkoi samana päivänä netistä etsiä naista kun heitin hänet ulos.
      Heittäkää tollaset paskat elämästänne.
      Munan saamisen takia ei tarvitse paskaläjää nurkissaan katella.
      sitä seksiä saa kyllä muutenkin;)

    • dflkjfs

      Itsellä on aika tuore salainen miesystävä joka ei ainoastaan katso per..tä vaan myös flirttaa tarjoilijoiden kanssa...ja sitä paitsi ei ole varma vaikka olisi joku aikaisempi yhden illan juttu..ja vielä se että kyseinen tarjoilija oli minulle töykeä...eikös se viittaa juuri siihen että olenviemässä hänen panoaan tms..eli tietyssä ravintolassa outoa käytöstä...kertokaa heitänkö ukon pihalle ajoissa ennenkuin teen mitään radikaalia..

    • onnellinensinkkuN

      Voi hyvä luoja näitä juttuja... Tehkää naiset kuten meikäläinen ja eläkää ennemmin sinkkuina, paskaako me tollasilla miehillä tehdään ;)

      Nimimerkillä.. Kokemusta minullakin muita naisia TUIJOTTELEVISTA kusipäämiehistä.

    • miumiumaujyjyy

      ehh noh, itse olen se nainen jota katotaan, toki sekä varatut että vapaat koska molemmilla on silmät päässä. :D
      mulla on ollu myös parisuhteita, ja tietenkin on miehet vilkassu jos joku toinen kaunis nainen kulkee ohitse. onhan käytöstavat ihan hyvä olla, ettei kuola valu samaan aikaan ja pysty keskittymään enää muuhun jos vaikka tissivaon näkee, hahaha. mut eiköhän useimmilla ole.. :)
      se on kato se visuaalisuus. itekin kattelen naisia, koska naiset on kauniita. :)
      ja mitä enemmän testosteronia, sitä enemmän kattelee muita MUTTA, sitä kiihkeämpää myös sängyssä. ; ) kyl mua välillä kirpasee jos mies kattelee muita, mut pitää vaan ajatella et se on merkki miehestä. :)

    • aina yksin

      Flirttailua jopa opetetaan vaan harvoin opetetaan milloin se on sopivaa!!
      En halua mennä mieheni kanssa ostoksile, koska hän ei keskity ostettaviin
      tuotteisiin vaan nojailee kärryyn ja tuijottelee muita naisia.Olen usein lähtenyt
      paikalta ja seurannut kuinka hän ei edes huomaa sitä. Juhlissa ollessamme
      hän ei osallistu pöydän keskusteluun vaan pitää silmäpeliä toiseen pöytään.
      Tanssiin hän ei keskity vaan pitää silloinkin silmäpeliä (on myöntänyt itsekin).
      Alkoholi vain pahentaa tilannetta...on jäänyt kiinni kähmimisestä vierustoverin
      kanssa (Istuin vastapäätä). Kerran jäänyt kiinni ex-ystäväni naimisesta.
      Ystävieni kanssa hän on myös suudellut. Olemme olleet naimisissa yli 35v
      ja tätä on ollut aina. En luota häneen enkä kehenkään muuhunkaan
      enää.

      • Anonyymi

        paska jätkä joka halventaa vaimoaan lirtailen muiden naisten kanssa vaimolla mitää olla sama oikeus naiset pyytää myös miestä saunaan viellä esimes asemassa olevaa tapahtui vaimon läsnäollessa mitähän siellä olisi tapahtunutkaa ei se pyyntö tullut tosta noin vain varmaan pohja sill ol jo olemassa


    • Anonyymi

      paska jätkä tai pieni mulkku pitää nyttää että tässänäin olen jotai mutta menettä puolison kunnioituksen ja rakkauden

    • Anonyymi

      Olet ap fiksu, kun kiusaannut moisesta huomiosta. Toisaslta itse antaisin miehen katsoa. Katsonhan itsekin jos näen poikkeavan hyvännäköisen ihmisen. Miehellä on vielä enemmän nuo visuaaliset ärsykkeet tärkeitä. Ei haittaa minua :)

    • Anonyymi

      Moukkamaisia tapoja, fiksut ihmiset arvostavat ja kunnioittavat toisiaan.

    • Anonyymi

      Mun mies saa kuolata toisten perään ja niin saan minäkin. 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe