Speed Triple 955i vm. 2004, täysin vakio, ajettu 6500km. Pyörä alkaa röpöttämään nopealla taajuudella, kun kierrokset on alle ~3500, iso vaihde päällä ja avaan kaasun nopeasti. Röpötys häviää kierrosten noustessa kerralla ja veto palaa terävästi. Missä lie vika?
Neuvokkee!
5
1346
Vastaukset
- Hondisti
Vika on härvelisi merkissä. Osta moottoripyörä ja hävitä Triumph, näin pääset ongelmistasi.
- dfgrr
Mene jo hondamies omille sivuillesi, kyllä meilläkin on honda mutten viitsis haukkua muita merkkejä kuitenkaan, triumppi on best
- unohdus
dfgrr kirjoitti:
Mene jo hondamies omille sivuillesi, kyllä meilläkin on honda mutten viitsis haukkua muita merkkejä kuitenkaan, triumppi on best
Kautta aikain tehokkain keino tuollaisten hondistien kaltaisten häiriköiden sanoman mitätöimiseen on ollut jättää heidät täysin vaille huomiota. Jos joku nauttii että vain itse lukee omat viestinsä eikä saa sanomaansa levitettyä,suotakoon se hänelle. Me keillä on todellista asiaa käydään niitä läpi ilman hondistin hohoiluja. Hei hei Honda miehelle,pysy terveenä ja aja varovasti.
- trumpetisti
unohdus kirjoitti:
Kautta aikain tehokkain keino tuollaisten hondistien kaltaisten häiriköiden sanoman mitätöimiseen on ollut jättää heidät täysin vaille huomiota. Jos joku nauttii että vain itse lukee omat viestinsä eikä saa sanomaansa levitettyä,suotakoon se hänelle. Me keillä on todellista asiaa käydään niitä läpi ilman hondistin hohoiluja. Hei hei Honda miehelle,pysy terveenä ja aja varovasti.
Joo,kovasti hondistia kiinnostaa nää trumppakeskustelut. Taitaa olla salainen haave päästä kiinanpyöräosastolta oikeiden mootoripyörien ihmeelliseen maailmaan.
- hilibili
Tulppakaivoihin oli mennyt vettä, nyt siihen asennettiin tiivisteet. Takuuseen meni Motoboxissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779