Kumma juttu, näen useasti unta, että ajan isoja keltaisia työkoneita, esim. kauhakuormaajaa ,sellaista " houkkia" siis. Valtavan isot ja korkeat pyörät ja mahtavan kokoinen kauha on työkoneissa, mitään varsinaista kuormausta tai työtä en niillä tee, ajelen rauhallisesti vain ja katselen maisemia, mietin unessa, että pitäisikö huoltaa koneet kun jarrut eivät vaikuta toimivan parhaalla mahdollisella tavalla. Ikinä en ole itse eikä kukaan lähipiirissänikään ole noita jättikoneita ajanut. Aikalailla omituista, että olen useasti nähnyt tällaisia unia.
Keltaiset isot koneet
5
1118
Vastaukset
- Jakke777
-Fyysinen keho
--jos sitä korjataan: Kutsu huolehtia oman koneemme terveydestä.- Blondi ratissa
Kiitos tiedosta, urheilen kyllä jokapäivä, useita kilometrejä ulkona lenkkeilen ja muutenkin treenaan kaikenlaista, ravintoasiat ja uni ovat ok, terveyteni on erittäin hyvä, mutta mitä lie nuo kummat unet sitten ovat, ehkä pitää unohtaa nuo isot vempele-unet.
- Emma
Ehkä et käytä koko potentiaaliasi?
Suuret voimakkaat koneet kuvaavat energiamäärääsi ja voimaasi puskea eteenpäin kohti tavoitteitasi.
Jarrujen huoltaminen pyytää sallimaan itsellesi rauhan aikoja fyysisen ja henkikehojen tasapainottumiseen.
Keltainen väri kuvaa vauhtia.- Anonyymi
Vai niin
Isot koneet.
Tietyömaat, ja yksisuuntainen Nivala, laittomia työmaita, 112 suunnittelu.
Toinen asfalfa työmaa ilman varoitusmerkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1094066BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1522555Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1332116
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718