Kertokaapa eläinkaupan työntekijät työstänne ja viihdyttekö työssänne. Olen tällä hetkellä marketissa töissä, mutta muutan syksyllä ja harkitsen eläinkaupasta töiden hakemista. Toivottavasti se ei ole samanlaista kuin markettityö, en tykkää sen suorituspainotteisuudesta..Itse työssä ei ole mitään kivaa ja kauhealla kiireellä vaan tehdään kaikki. Kuinka paljon myyjäksi hakiessa täytyy tietää eläimistä? Itselläni on ollut marsu ja kaksi gerbiiliä ja kaloja meillä oli kun olin pienempi. Muista eläimistä ei ole omistajana kokemusta, mutta esimerkiksi kissoista olen lukenut paljon (tahdon itse sellaisen) ja tädin sekä poikaystävän koiria olen hoitanut jonkin verran. Olen myös käynyt ratsastuksen alkeiskurssin pienenä :D Kertokaapa kaikkea mitä mieleen tulee, en varmastikaan muistanut kysyä kaikkea..
Niin ja olen 19v tyttö :)
Eläinkaupan myyjäksi?
Vamilja
1
901
Vastaukset
- dreamcatcher-80
Mä oon itse tykännyt olla töissä eläinkaupassa. Aloitin ensin harjoittelijana ja nyt oon vakkarina. Työ on monipuolista ja vaihtelevaa. Kun aloitin hommat, oli kokemukseni ainoastaan liittynyt koiriin ja kissoihin, mut nopeasti opin kun oli hyvä opastus ja pomolla oli aina aikaa kertoa juurtajaksain eri lajien hoidoista ja ruokinnasta.
Suosittelen hakemaan ensin vaikka harjoitteluun eläinkauppaan, siinä huomaa et tykkääkö vaiko ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3895892- 805278
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195