Tunteiden ilmaisusta

Hellunen?

Paljon puhutaan vesimiesten kyvyttömyydestä ilmaista tunteitaan, kylmyydestä kumppania kohtaan.

Olen vesinainen ja hulluna silittelyyn, halailuun ja suuteluun! Välillä nolottaa ihan tunnustaa, miten paljon hellyyttä tarttisin, kun pelkään, ettei kukaan sitä jaksais. Vaikka olen kyllä löytänyt pari ihmistä elämässäni, jotka ovat jaksaneet samaa tahtia, joten tuskin ihan tolkuton olen.. Hellyyssessiot ovat huumetta, vievät jonkinlaiseen transsitilaan, aika ja paikka unohtuu täysin. Yö hujahtaa huomaamatta ja yht'äkkiä ihmettelen, kun aurinko alkaa kurkistella, -vastahan äsken tuli kymmenen uutiset!!

Mielelläni vietän kokonaisia viikonloppuja, jolloin suurin osa ajasta kuluu suudellen, silitellen ja rakastellen. Myös halaan kumppania usein. Sitten vastapainoksi on hyvä olla muutama päivä ihan rauhassa, omissa elämän askareissaan.

Pari viimeistä kumppaniani taas, horoskoopista riippumatta, ovat olleet hyvin viileitä, kaverillisia. Olen kitunut ja riutunut kylmässä suhteessa, kunnes pakenin. =( Muidenkin suhdepettymysten jälkeen alkaa tuntua, että alan nyt muuttua enemmän tyypilliseksi vesimieheksi; Ehkä en enää uskalla rakastua, kun pelkään taas samojen pettymysten toistuvan?

Muilta osin olen melko tyypillinen vesimies aina ollutkin. Nyt vastoinkäymisien myötä olen alkanut myös arvostamaan omaa vapauttani, enkä enää siedä, että minua kuulustellaan. Saa nähdä, vieläkö joku päivä antaudun rakkaudelle, vai alanko jänistää tosipaikan tullen...

Mistä löytyisi mulle oma hellunen?? =}

9

2060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei todellakaan

      mistään :D

      • Hellunenn?

        Ja mitähän tyyliä tarkoitat? Sitäkö, että mä rutistan ja rakastan ja pussaan, vai sitäkö, kun en enää kestä kuulustelua ja tykkään rauhasta ja vapaudesta?


      • Savon sälli, leijona
        Hellunenn? kirjoitti:

        Ja mitähän tyyliä tarkoitat? Sitäkö, että mä rutistan ja rakastan ja pussaan, vai sitäkö, kun en enää kestä kuulustelua ja tykkään rauhasta ja vapaudesta?

        Mahotonta meininkiä. Jos suhde on aina tuota, niin kiitos ei. Ei se kuule riitä pitkälle vaan on vaihdettava ukkoo kuin mustalainen hevosta. Kulut itsekin ennenaikojaan ja tulee ryppyjä.
        Mahtaako olla venus kaloissa? Hoitaja?


    • huh, kummallista

      itse vesimiesnaisena ahdistun jos täytyy koko ajan kyhnätä. olen jopa niinkin pitkälle menevä, että seksikin saattaa riittää rakkaudenosoitukseksi. nousumerkkini on neitsyt, josko sieltä löytyy selitys.

      • Hellunen?

        En muista tuosta, olisko venus kaloissa.. jonkun tarkemman analyysin oon joskus itsestäni lukenut, mutten kyllä muista en. Hoivaaja kyllä olen ehdottomasti. Siis rakasta miestäni jaksaisin "hoitaa" vaikka kuinka. Tuo hoivausvietti ei kyllä yllä mihkään muuhun, eli lemmikkejä tai lapsia en todellakaan pystyisi hoitamaan!

        Mut juu, kyllä näivetyn ja kuoliinnun kylmässä suhteessa, joten häivyn kuvioista sit mieluummin.

        Taitaa olla tuo äskeinen vesimiesnainen enemmän tyypillinen vesimies, kuin minä. Näin se vaihtelee.. =O


      • Savon sydän, leijona
        Hellunen? kirjoitti:

        En muista tuosta, olisko venus kaloissa.. jonkun tarkemman analyysin oon joskus itsestäni lukenut, mutten kyllä muista en. Hoivaaja kyllä olen ehdottomasti. Siis rakasta miestäni jaksaisin "hoitaa" vaikka kuinka. Tuo hoivausvietti ei kyllä yllä mihkään muuhun, eli lemmikkejä tai lapsia en todellakaan pystyisi hoitamaan!

        Mut juu, kyllä näivetyn ja kuoliinnun kylmässä suhteessa, joten häivyn kuvioista sit mieluummin.

        Taitaa olla tuo äskeinen vesimiesnainen enemmän tyypillinen vesimies, kuin minä. Näin se vaihtelee.. =O

        Para una mujer un hombre sensible es ese que sabe escuchar :)


      • capricornio -68
        Savon sydän, leijona kirjoitti:

        Para una mujer un hombre sensible es ese que sabe escuchar :)

        Tuon kuuntelemisen lisäksi olisi tärkeää myös keskustelutaito ja oma vesimiesmieheni ei ainakaan tunteistaan pysty puhumaan juurikaan, mutta näyttää ne muulla tavalla :)


      • sinua.......
        capricornio -68 kirjoitti:

        Tuon kuuntelemisen lisäksi olisi tärkeää myös keskustelutaito ja oma vesimiesmieheni ei ainakaan tunteistaan pysty puhumaan juurikaan, mutta näyttää ne muulla tavalla :)

        hyvä Hellunen. Olen vesimiesnainen ja tuollaista silittelyä ja suukottelua ja mitä kaikkea muuta kirjoituksessasi oli, en kestäisi ollenkaan, en ainakaan noin suuressa määrin. Tulisi kyllä epämukava olo.
        Samaa mieltä sen yhden kanssa joka kirjoitti että seksikin on joskus riittävä rakastamisen ilmaisun muoto.


      • Hellunen?
        sinua....... kirjoitti:

        hyvä Hellunen. Olen vesimiesnainen ja tuollaista silittelyä ja suukottelua ja mitä kaikkea muuta kirjoituksessasi oli, en kestäisi ollenkaan, en ainakaan noin suuressa määrin. Tulisi kyllä epämukava olo.
        Samaa mieltä sen yhden kanssa joka kirjoitti että seksikin on joskus riittävä rakastamisen ilmaisun muoto.

        Ayyy, que sorpresa! El Leon habla lenguas extranjeras!! =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe