HEI!! Minulla on ennestään jo 1viljakäärme, joka on ollut minulla 4vuotta. Olisi hankkeilla toinen, jos sinulla on MYYTÄVÄNÄ niin olisin kiinnostunut siitä :).
- viljis saisi korkeintaan olla 10v
- sen täytyy olla terve
- kiltti, saa olla vähän äksykin
- syntymätodistus mukaan (jos mahdollista)
- tieto kuoriutumispäivästä ja geeneistä (jos mahdollista)
- mukava olisi saada terra mukaan
- hinta ei kamalan kallis, riippuu tietysti käärmeen iästä ja värityksestä.
KIITOS!
OSTETAAN VILJIS!
ostgfx44
1
400
Vastaukset
- DyDy
Moi! Meillä on sunglow koiras (kuoriutunut 2002) myytävänä. Poitsulla on mahtava luonne, löytyy vähän tsäpäkkyyttä, mutta juuri sen verran kun käärmeellä saakin olla :) Viihtyy parhaiten omassa terrassa (on ollut muutaman eri viljan kanssa vuorotellen samassa terrassa [kokeilu mielessä] eikä tullut kaikkien kanssa toimeen)
Pojasta ei ole syntymätodistusta, mutta tiedän että on syntynyt kesällä 2002.
Itse pidän poikaa mahtavana tapauksena, mutta kasvatuksieni vuoksi "Möhlön" on aika päästä uuteen kotiin :)
Yhteydenotto: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501607
- 621562
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101128- 60931
- 49914
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556