HEI!! Minulla on ennestään jo 1viljakäärme, joka on ollut minulla 4vuotta. Olisi hankkeilla toinen, jos sinulla on MYYTÄVÄNÄ niin olisin kiinnostunut siitä :).
- viljis saisi korkeintaan olla 10v
- sen täytyy olla terve
- kiltti, saa olla vähän äksykin
- syntymätodistus mukaan (jos mahdollista)
- tieto kuoriutumispäivästä ja geeneistä (jos mahdollista)
- mukava olisi saada terra mukaan
- hinta ei kamalan kallis, riippuu tietysti käärmeen iästä ja värityksestä.
KIITOS!
OSTETAAN VILJIS!
ostgfx44
1
362
Vastaukset
- DyDy
Moi! Meillä on sunglow koiras (kuoriutunut 2002) myytävänä. Poitsulla on mahtava luonne, löytyy vähän tsäpäkkyyttä, mutta juuri sen verran kun käärmeellä saakin olla :) Viihtyy parhaiten omassa terrassa (on ollut muutaman eri viljan kanssa vuorotellen samassa terrassa [kokeilu mielessä] eikä tullut kaikkien kanssa toimeen)
Pojasta ei ole syntymätodistusta, mutta tiedän että on syntynyt kesällä 2002.
Itse pidän poikaa mahtavana tapauksena, mutta kasvatuksieni vuoksi "Möhlön" on aika päästä uuteen kotiin :)
Yhteydenotto: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802075
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641826Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461766- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1631297Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561264Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621064- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15929