eikä Arikaan pöllömpi ollut...
Petra veti hyvin,
12
1261
Vastaukset
- Emppu ja Petu rulaa...
soololevyä...HYVÄ !!! ;D
- Ceesar
että Petra tekee soololevyä?
- -_-_-_-_-
Ceesar kirjoitti:
että Petra tekee soololevyä?
http://www.voice.fi/article.jsp?subpage=musiikkiuutiset&id=3697580&
- Ceesar
-_-_-_-_- kirjoitti:
http://www.voice.fi/article.jsp?subpage=musiikkiuutiset&id=3697580&
Eli jäämme oottamaan tuota levyä.
- Emppu&Petu&Mä
Ceesar kirjoitti:
Eli jäämme oottamaan tuota levyä.
Petra nimittäin pesee useimmat listalaulajat mennen tullen...tietysti kaikki on kiinni musiikista,kappaleista,se/ne kun on nykyään kiven alla...ei löydy enää...
Kappaleiden teko on yhä vaikeampaa...miksikö ??? No kun kaikki on jo tehty !! nuotteja,sointuja,rytmejä on rajallinen määrä...kun on tehty useita miljoonia kappaleita...aineet ovat lopussa ! FINITO !!! NO MORE !!!!
End of the story...good night everybody. :O
PS.Vakuutan ettei Empulla tai Petralla ollut mitään osuutta nicissäni...otin sen stetsonista. - nortti76
Emppu&Petu&Mä kirjoitti:
Petra nimittäin pesee useimmat listalaulajat mennen tullen...tietysti kaikki on kiinni musiikista,kappaleista,se/ne kun on nykyään kiven alla...ei löydy enää...
Kappaleiden teko on yhä vaikeampaa...miksikö ??? No kun kaikki on jo tehty !! nuotteja,sointuja,rytmejä on rajallinen määrä...kun on tehty useita miljoonia kappaleita...aineet ovat lopussa ! FINITO !!! NO MORE !!!!
End of the story...good night everybody. :O
PS.Vakuutan ettei Empulla tai Petralla ollut mitään osuutta nicissäni...otin sen stetsonista.mä teen sen taas katsellessa videoita aaaah,aaaah,ahaaaah.
- TumputusKunniaan
nortti76 kirjoitti:
mä teen sen taas katsellessa videoita aaaah,aaaah,ahaaaah.
se tekee eturauhaselle hyvää...näin olen lukenut.
Estää liikakasvua,kaikki te jotka ette naista saa,TUMPUTTAKAA !!! Se on terveellistä.Jehovat ja Hellureit myös.
Ja äärilestadiot... ;D - ääliöt alajärven
TumputusKunniaan kirjoitti:
se tekee eturauhaselle hyvää...näin olen lukenut.
Estää liikakasvua,kaikki te jotka ette naista saa,TUMPUTTAKAA !!! Se on terveellistä.Jehovat ja Hellureit myös.
Ja äärilestadiot... ;Dsaatanan sadistit ja mulkun hiplaajat.eikö aika ole lopettaa tätä runkkaamista jo pexi ja herra.
- Sawon-Team
ääliöt alajärven kirjoitti:
saatanan sadistit ja mulkun hiplaajat.eikö aika ole lopettaa tätä runkkaamista jo pexi ja herra.
ja onnea pelleporukalle!
- alajärven rumarunkkari
Sawon-Team kirjoitti:
ja onnea pelleporukalle!
onnea pexille 1000:n runkun johdosta
- TsadinTeam
alajärven rumarunkkari kirjoitti:
onnea pexille 1000:n runkun johdosta
Pexillä meni 15000 rikki viime jouluaattona...
- Tänään tangoilla
Mitähän biisejä Petra laulo? Lauloko yhtään Tiktakin biisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1852382
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722090Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442063Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741772- 1281720
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971570Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771291Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821219Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321174- 711133