Että semmosta tällä kertaa...
http://www.seiska.fi/lehti/2008/_a77768/seiskassa 182008/
Uusin Seiska
93
4112
Vastaukset
- on tosiaankin
Tosi:) Heh:)
- kertoo kanssa
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/musiikki.shtml/640713?mccoy_andy
Ja sitten tuli pelastaja Kristian Meurman:) Ja voitte jatkaa tästä spekulointia;)- kateusko
ottaakohan andya nupista? Hanoitten viimeinen levy ei oikein ottanutkaan tulta Japanissa - suuresta uhosta ja kotimaisen rockmedian tekohengityksestä huolimatta. Päin vastoin kuin nuoren haastajan Fuel for the Fire...
- käy tollain kurkkuun
kiinni!! Menis hoitoon, ihme, että yleensä on koko kävelevä ruumis hengissä. Olkoon mikä legenda hyvänsä, niin rajansa kaikella. Taas yksi kateellinen lisää. Toivottavasti Ari on kerrankin niin fiksu artisti suomessa, ettei lähde tuollain tuhoamaan itseänsä, kuten esim tuo Andy. Ei kai tommoista kukaan pidä minään, kun on tuollain juonu aivonsa.
Kridestä en kommentoi, kun en oikein pidä sitäkään aina kovin viisaana.
Seiskalle: Ois Arista voinu paremmankin kuvan kanteen laittaa, kun vara ois. Aina noita samoja kuvia, jotka ei ees näytä Arilta. - se...
kateusko kirjoitti:
ottaakohan andya nupista? Hanoitten viimeinen levy ei oikein ottanutkaan tulta Japanissa - suuresta uhosta ja kotimaisen rockmedian tekohengityksestä huolimatta. Päin vastoin kuin nuoren haastajan Fuel for the Fire...
hanoi rocksilla 780 000–1 000 000 myytyä levyä, epäilen että idols-ari ei tuu pääsemään noihin lukuihin =D " Andy oli kännissä ja that's it"
- mokailtua joskus
käy tollain kurkkuun kirjoitti:
kiinni!! Menis hoitoon, ihme, että yleensä on koko kävelevä ruumis hengissä. Olkoon mikä legenda hyvänsä, niin rajansa kaikella. Taas yksi kateellinen lisää. Toivottavasti Ari on kerrankin niin fiksu artisti suomessa, ettei lähde tuollain tuhoamaan itseänsä, kuten esim tuo Andy. Ei kai tommoista kukaan pidä minään, kun on tuollain juonu aivonsa.
Kridestä en kommentoi, kun en oikein pidä sitäkään aina kovin viisaana.
Seiskalle: Ois Arista voinu paremmankin kuvan kanteen laittaa, kun vara ois. Aina noita samoja kuvia, jotka ei ees näytä Arilta.Se nyt on selvää, että kun on tarpeeksi päihteitä niin ei ole juuri väliä kenen kimppuun käy. Tuskin tuossa mistään henkilökohtaisuudesta tai levyn menestymisestä on ollut kyse.
- hanoit
se... kirjoitti:
hanoi rocksilla 780 000–1 000 000 myytyä levyä, epäilen että idols-ari ei tuu pääsemään noihin lukuihin =D " Andy oli kännissä ja that's it"
vaan onpa hanoitten levymyynti ollutta ja mennyttä... ei ole henk.koht. koskaan iskenyt, ei mitään omaa persoonaa,kierrätysmättöä kaikki biisit.
- tai sitten ei,
mokailtua joskus kirjoitti:
Se nyt on selvää, että kun on tarpeeksi päihteitä niin ei ole juuri väliä kenen kimppuun käy. Tuskin tuossa mistään henkilökohtaisuudesta tai levyn menestymisestä on ollut kyse.
toisiin ei saa käydä käsiksi.
ei edes kaatokännissäoleminen oikeuta menemään kuristamaan toista.
- tänään ari fanien
kauhistelua ja suuttumusta, kohta luvassa varmaan hanoi rocks boikotti ja sitten vaan virallisilla hymistellään :)
- että jutun juorusi
Heh, mä pistän nyt bensaa liekkeihin:) Kristianhan oli paikalla kanssa. Hän kirjoittaa tapahtumasta muutaman sanan myös päiväkirjassaan.
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:) - hanoi rocks, ari shakes
että jutun juorusi kirjoitti:
Heh, mä pistän nyt bensaa liekkeihin:) Kristianhan oli paikalla kanssa. Hän kirjoittaa tapahtumasta muutaman sanan myös päiväkirjassaan.
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:)HYVÄ ANDY!
- pitihän se
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:)arvata. kävijämäärät nousee taas vähäksi aikaa krissen sivuilla?;D.
- tähän joku yhteys
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:)pitää kristianiin saada, eihän tää muuten olis ari-palsta. vai olisko niin että tää on järjestetty juttu jotta saadaan arin tulevalle sinkulle julkisuutta!!!! :O
- merkinnästä
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:)saa sen kuvan, että Andy ei olisi halunnut päästää muita lavalle soittamaan. Ei siellä mitään kuristamisia mainita.
- Kristian...
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:)menee sekaantumaan yksityiseen tappeluun ilman lupaa? Malttaisi pysytellä erossa Arista, Ari on sentään idols-voittaja.
- siihen
Kristian... kirjoitti:
menee sekaantumaan yksityiseen tappeluun ilman lupaa? Malttaisi pysytellä erossa Arista, Ari on sentään idols-voittaja.
sekaantunutkaan. tsekkaa tosifaktat:
http://www.arikoivunen.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=389&start=950 - että Kride meni
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:)soittamaan tapahtumasta Seiskalle, koska siitä omalla forkallaankin raportoi. Toimittaja-ainesta, mutta nyt täytyy ojentaa Krideä.
-Kride valitse ensi kerralla joku muu kuin Seiska. ja seiska laittoi nuin ruman kuvankin meijän söpöstä Arista! - mutta...
että Kride meni kirjoitti:
soittamaan tapahtumasta Seiskalle, koska siitä omalla forkallaankin raportoi. Toimittaja-ainesta, mutta nyt täytyy ojentaa Krideä.
-Kride valitse ensi kerralla joku muu kuin Seiska. ja seiska laittoi nuin ruman kuvankin meijän söpöstä Arista!mahtaa krideä harmittaa, kun ei saanut omaa naamaansa lehteen. hesari oli sentään näyttävästi boldannut meurmannin nimen, mutta toisen pelastavan sankarin nimi oli tavallisella leipätekstillä;))
- örvellykset
Mä luulen, että täällä on kunnon spekuloinnit pystyssä ihan kohta:)onkin niin kiinnostavia, että hyvä kun joku älysi panna juorut kiertämään.
- päätellä
mutta... kirjoitti:
mahtaa krideä harmittaa, kun ei saanut omaa naamaansa lehteen. hesari oli sentään näyttävästi boldannut meurmannin nimen, mutta toisen pelastavan sankarin nimi oli tavallisella leipätekstillä;))
siitä tavasta miten Arin fanit puhuvat aina Kristianista mahdollisimman paheksuvasti ja halveksuvasti.
Eli näin kotipsykologina voisi päätellä että Arin fanit tietävät ettei se heidän idolinsa mikään sankarillinen ja esimerkillinen ritari ole. Ja siksi pitää saada näyttämään syyllisiltä kaikki muut jotka ovat vähänkään eri mieltä Arista tai jonka kanssa Arilla menee napit vastakkain.
Oikeasti, aina kun Arilla on syntynyt konfliktia jonkun kanssa ja joku tyhmä on mennyt loukkaantumaan Arin sanomisista, AINA se vika on muissa. Muut ovat ilkeitä ja raukkamaisia itkijöitä, jotka kohtelevat Aria tosi epäreilusti.
Meidän Ari ei koskaan tee mitään väärää, se on vain oma itsensä jne.
Kristianinkin rooli tässä ja kaikissa tulevissa jutuissa on jo päätetty. Se haluaa vain julkisuutta jne.
Ja sitten valitatte kun ihmisillä on niin syvään juurtunut käsitys että "Ari on ylimielinen paska" jne.
Kuitenkin, objektiivisuuden ja oikeuden nimissä, voidaan sanoa että tässä nimenomaisessa tapauksessa ei voi sanoa Arin tehneen väärin tai käyttäytyneen typerästi. Ainakaan yhtä typerästi kuin Andy.
Mutta ei Kristiankaan mitään tyhmää mielestäni tehnyt, vaikka on hänkin tehnyt ja sanonut tyhmyyksiä.
Tämäpä onkin jännittävää, kumpi ensin myöntää aiemmat virheensä ja lähtee aikuistumisen tielle. Ari vai Kristian.
Kristian on ottanut sanojaan takaisin. Ari ei, ja se on joidenkin mielestä hienoa. Siinä mielessä ajatellen voiton vie kyllä Kristian, ei Ari.
Mutta onnittelut coolista ja kaunistelemattomasta raportista Arille. Tuossa ei olisikaan kannattanut turhia loruilla... - ne tuota
päätellä kirjoitti:
siitä tavasta miten Arin fanit puhuvat aina Kristianista mahdollisimman paheksuvasti ja halveksuvasti.
Eli näin kotipsykologina voisi päätellä että Arin fanit tietävät ettei se heidän idolinsa mikään sankarillinen ja esimerkillinen ritari ole. Ja siksi pitää saada näyttämään syyllisiltä kaikki muut jotka ovat vähänkään eri mieltä Arista tai jonka kanssa Arilla menee napit vastakkain.
Oikeasti, aina kun Arilla on syntynyt konfliktia jonkun kanssa ja joku tyhmä on mennyt loukkaantumaan Arin sanomisista, AINA se vika on muissa. Muut ovat ilkeitä ja raukkamaisia itkijöitä, jotka kohtelevat Aria tosi epäreilusti.
Kristianinkin rooli tässä ja kaikissa tulevissa jutuissa on jo päätetty. Se haluaa vain julkisuutta jne.
Ja sitten valitatte kun ihmisillä on niin syvään juurtunut käsitys että "Ari on ylimielinen paska" jne.
Kuitenkin, objektiivisuuden ja oikeuden nimissä, voidaan sanoa että tässä nimenomaisessa tapauksessa ei voi sanoa Arin tehneen väärin tai käyttäytyneen typerästi. Ainakaan yhtä typerästi kuin Andy.
Mutta ei Kristiankaan mitään tyhmää mielestäni tehnyt, vaikka on hänkin tehnyt ja sanonut tyhmyyksiä.
Tämäpä onkin jännittävää, kumpi ensin myöntää aiemmat virheensä ja lähtee aikuistumisen tielle. Ari vai Kristian.
Kristian on ottanut sanojaan takaisin. Ari ei, ja se on joidenkin mielestä hienoa. Siinä mielessä ajatellen voiton vie kyllä Kristian, ei Ari.
Mutta onnittelut coolista ja kaunistelemattomasta raportista Arille. Tuossa ei olisikaan kannattanut turhia loruilla...arin paapomista/varjelua harrastavat.
niiden mielestä aina vika löytyy jostain muusta kuin arista.
ari on täysin viaton kaikkeen : D - koota kaikki
päätellä kirjoitti:
Mutta onnittelut coolista ja kaunistelemattomasta raportista Arille. Tuossa ei olisikaan kannattanut turhia loruilla...typeryydet mitä keksit tuohon kirjoitukseesi. Ja sen tarkoitus oli? Haukkua Aria...
Kride on vetänyt sanoja takas mitä ari ei ole tehnyt? ja olisko sen nyt pitänyt. Arin tapana ei ole vanhoja muistella, eikä jauhaa paskaa yhtenään, kuten jotkut tekee. Lopeta jo sinäkin!
Jos sua Kristianin kohtelu tällä palstalla häiritsee, niin se on sun ongelmasi. Vaihda palstaa! - juuri paskanjauhannasta
koota kaikki kirjoitti:
typeryydet mitä keksit tuohon kirjoitukseesi. Ja sen tarkoitus oli? Haukkua Aria...
Kride on vetänyt sanoja takas mitä ari ei ole tehnyt? ja olisko sen nyt pitänyt. Arin tapana ei ole vanhoja muistella, eikä jauhaa paskaa yhtenään, kuten jotkut tekee. Lopeta jo sinäkin!
Jos sua Kristianin kohtelu tällä palstalla häiritsee, niin se on sun ongelmasi. Vaihda palstaa!saanut naamansa otsikoihin, mutta tuskin muusta. Totta vai tarua kaikki sanomiset, mutta aina niitä vaan täällä on selitelty ja Arin glooriaa hiottu jälleen kiiltäväksi kun se on sattunut kierähtämään mutalätäkössä. Pyhimys mikä pyhimys.
- äläkä jää
juuri paskanjauhannasta kirjoitti:
saanut naamansa otsikoihin, mutta tuskin muusta. Totta vai tarua kaikki sanomiset, mutta aina niitä vaan täällä on selitelty ja Arin glooriaa hiottu jälleen kiiltäväksi kun se on sattunut kierähtämään mutalätäkössä. Pyhimys mikä pyhimys.
tänne itkemään! Arin sanomiset sijoituu Idols ajalle vuoden taakse. Ei kai kukaan ole tuhoon tuomittu koko ikäänsä?
Jos et pidä Arista, vaan roikut täällä vain siksi, ettei sulla ole muuta elämää ja haluat haukkua Aria, niin sulla ongelma! - jumala
juuri paskanjauhannasta kirjoitti:
saanut naamansa otsikoihin, mutta tuskin muusta. Totta vai tarua kaikki sanomiset, mutta aina niitä vaan täällä on selitelty ja Arin glooriaa hiottu jälleen kiiltäväksi kun se on sattunut kierähtämään mutalätäkössä. Pyhimys mikä pyhimys.
ja sen ÄÄNI on taivaasta. Hajotkaa kateelliset;))
Ai niin, toiseen tulemiseen enää 41 (vai 42?) päivää. Kumartava hyniö. - pelastuspartio
äläkä jää kirjoitti:
tänne itkemään! Arin sanomiset sijoituu Idols ajalle vuoden taakse. Ei kai kukaan ole tuhoon tuomittu koko ikäänsä?
Jos et pidä Arista, vaan roikut täällä vain siksi, ettei sulla ole muuta elämää ja haluat haukkua Aria, niin sulla ongelma!päivystää vappuaattonakin. Ongelma ongelma!!
- entä jos olet
pelastuspartio kirjoitti:
päivystää vappuaattonakin. Ongelma ongelma!!
jo tuhoon tuomittu toisinajattelija : (
- tajuatko
pelastuspartio kirjoitti:
päivystää vappuaattonakin. Ongelma ongelma!!
kuinka isolla aseella ammut itseäsi nilkkaan;)
- sulle että sait
päätellä kirjoitti:
Mutta onnittelut coolista ja kaunistelemattomasta raportista Arille. Tuossa ei olisikaan kannattanut turhia loruilla...puristettua viimein ton viimeisen lauseen. Ari on muuten aina tollanen eli konstailematon ja cool;)
- mitä..........
päätellä kirjoitti:
Mutta onnittelut coolista ja kaunistelemattomasta raportista Arille. Tuossa ei olisikaan kannattanut turhia loruilla...koivunen on tehnyt, mistä sitä pitäisi kritisoida? Olen seurannut arin uraa idolsin alusta asti, enkä ole törmännyt yhteenkään asiaan, missä ari olisi toiminut jotenkin paheksuttavasti. Jääskeläisen ilkan kommentointi toimittajalle ei ollut fiksua, mutta ari oli tuolloin vielä naiivi median suhteen, eikä ymmärtänyt, että kaikki, mitä toimittajalle sanoo, päätyy otsikoihin.
Kristianin snobius ja itsekehu on ärsyttävää, mutta minkä kridekään sille voi, että on kasvanut tollaisessa ympäristössä. Kuristusepisodissahan, jos sellainen olisi tapahtunut, kristian olisi ollut sankari, jos olisi mennyt puuttumaan tilanteeseen. Eli kiitokset ja kaikki kunnia kridelle, jos tilanne olisi ollut uhkaava ja jos kride oikeasti pelasti tilanteen. - nimenomaan pitänyt
mitä.......... kirjoitti:
koivunen on tehnyt, mistä sitä pitäisi kritisoida? Olen seurannut arin uraa idolsin alusta asti, enkä ole törmännyt yhteenkään asiaan, missä ari olisi toiminut jotenkin paheksuttavasti. Jääskeläisen ilkan kommentointi toimittajalle ei ollut fiksua, mutta ari oli tuolloin vielä naiivi median suhteen, eikä ymmärtänyt, että kaikki, mitä toimittajalle sanoo, päätyy otsikoihin.
Kristianin snobius ja itsekehu on ärsyttävää, mutta minkä kridekään sille voi, että on kasvanut tollaisessa ympäristössä. Kuristusepisodissahan, jos sellainen olisi tapahtunut, kristian olisi ollut sankari, jos olisi mennyt puuttumaan tilanteeseen. Eli kiitokset ja kaikki kunnia kridelle, jos tilanne olisi ollut uhkaava ja jos kride oikeasti pelasti tilanteen.kirjoittaa: -KRISTIAN PELASTI ARIN ANDY MCCOYN KYNSISTÄ!
ja sitten siihen pienemmällä...plaa plaa näin sankari toimii ystävänsä hädän hätkällä. - pääse
nimenomaan pitänyt kirjoitti:
kirjoittaa: -KRISTIAN PELASTI ARIN ANDY MCCOYN KYNSISTÄ!
ja sitten siihen pienemmällä...plaa plaa näin sankari toimii ystävänsä hädän hätkällä.otsikoihin ja kanteen kun se ei myy niin kuin arska
- on jo
pääse kirjoitti:
otsikoihin ja kanteen kun se ei myy niin kuin arska
suurempi ja myyvempi stara kuin Andy, kun sai puolta isomman kuvan ja otsikon kanteen.
- ei olisi
on jo kirjoitti:
suurempi ja myyvempi stara kuin Andy, kun sai puolta isomman kuvan ja otsikon kanteen.
pääsyt oikeuksiinsa tuolla taustalla. Kyllä se sopii tuohon edustalle ja toivottavasti olivat lööpit tuplakokoa kioskeilla tällä viikolla.
- kantsis
käydä salilla, babe, ettei tarvitsis turvautua idolsperintöprinssien apuun;D
tollasii tilanteita saattaa tulla jatkossakin varmaan niinkin vihatulle tyypille kuin Ari. Oma apu paras apu.- käynti
mitään auta, aina tulee vahvempia vastaan.
käsiaseen piippuun tuijottaminen taas saa isoimmankin korston paskomaan housuihinsa. - idols-kride
käynti kirjoitti:
mitään auta, aina tulee vahvempia vastaan.
käsiaseen piippuun tuijottaminen taas saa isoimmankin korston paskomaan housuihinsa.on varmasti ollut varsin huvittava näky puolustellessaan aria ;) ei silläkään mitään lihaksia ole nimeksikään..
- ollutkaan
idols-kride kirjoitti:
on varmasti ollut varsin huvittava näky puolustellessaan aria ;) ei silläkään mitään lihaksia ole nimeksikään..
"puolustamassa" Aria, jos nyt yleensä mtn puolustettavaa oli. Tais Andy vaan humalassa ottaa vähän tukea Arista?;D
- lucan selvitys
ollutkaan kirjoitti:
"puolustamassa" Aria, jos nyt yleensä mtn puolustettavaa oli. Tais Andy vaan humalassa ottaa vähän tukea Arista?;D
alempana, niin ei tartte jauhaa ja arvailla mitä tapahtui.
- kun lukee
lucan selvitys kirjoitti:
alempana, niin ei tartte jauhaa ja arvailla mitä tapahtui.
Lucan selvityksen, ja sitten katsoo Kriden lausuntoa iltalehdelle. Hän näkee asian toisin, tiedä miten pahaksi tilanne olis päässyt,jos hän ei mennyt väliin =)
- näkee
kun lukee kirjoitti:
Lucan selvityksen, ja sitten katsoo Kriden lausuntoa iltalehdelle. Hän näkee asian toisin, tiedä miten pahaksi tilanne olis päässyt,jos hän ei mennyt väliin =)
omasta vinkkelistään. Kai se Andy on rauhoittelun tarpeessa ollut, jos siihen nyt mikään rauhoittelu tehoaa.
- kaksi marjaa...
kun lukee kirjoitti:
- biisi on must
our beast...
- täällä...
oikeen etusivulle päässyt...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=670&posting=22000000034794202- kansa kääntyy
jäämme mielenkiinnolla odottamaan... :O :P :oooo
- idiootit
kansa kääntyy kirjoitti:
ja imbesillit puolustavat andya, ainakin tähän mennessä. käsittämättömän infantiileja kommentteja.
- heheehe....
kansa kääntyy kirjoitti:
hehhhee...
- kansa pienoiskoossa
heheehe.... kirjoitti:
hehhhee...
heheheehe...
- jos näin on
kansa pienoiskoossa kirjoitti:
heheheehe...
varsinkin julkkisjuorupalstalla kirjoittelee kaikkein alin ihmisrotu: kateelliset juoruämmät. uskomattoman katkeria vuodatuksia milloin kenestäkin. jopa kuolleita haukutaan surutta ja spekuloidaan kuolinsyitä. huh huh ...
- ihan eri ääni
kellossa. Ei mitään puolueellista hymistelyä vaan suoraa textiä. Mitä nyt joku himofani tietysti yritti väliin jotain inistä.
- lukasee
ihan eri ääni kirjoitti:
kellossa. Ei mitään puolueellista hymistelyä vaan suoraa textiä. Mitä nyt joku himofani tietysti yritti väliin jotain inistä.
ne uudestaan!
- kirkkaasti
ihan eri ääni kirjoitti:
voitolla;) kaikessahan pitää kilpailla :))
- mitä oikeesti tapahtui
Tää on taas niin tätä :D
http://www.arikoivunen.fi/keskustelu/viewtopic.php?style=5&f=3&t=389&start=950#p59770- kommentoida?
onneks se hoitaa tuon puolen kuitenkin, ettei Arin tarvi. Sama asiahan siellä kuitenkin tapahtui ihan sama mitä sanoja käytetään. Eihän semmoinen luihu pysty ketään kuristamaan, mutta tietäähän sen mitä se on yrittänyt. Ja onko pakko noin tosissaan ottaa aina nuo kirjoitukset?
- on itse
kommentoida? kirjoitti:
onneks se hoitaa tuon puolen kuitenkin, ettei Arin tarvi. Sama asiahan siellä kuitenkin tapahtui ihan sama mitä sanoja käytetään. Eihän semmoinen luihu pysty ketään kuristamaan, mutta tietäähän sen mitä se on yrittänyt. Ja onko pakko noin tosissaan ottaa aina nuo kirjoitukset?
kullakin.
- seiskalle? hmm
kommentoida? kirjoitti:
Tuli tuosta Lucan kirjoituksesta mieleen,että kukakohan juorusi tosiaan tästä Seiskalle? Aika alhainen tapaus. Outoa sinänsä... Meurmanilla tuntuu olevan tapahtumista hieman toisenlaine käsitys, kuin Lucalla.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200804307588941_vi.shtml
En silti väitä missään tapauksessa, että Meurman olisi mitään jurunnut. Paikalla oli ilmeisesti kuitenkin paljon porukkaa, joten sitä lienee turha spekuloida. - paavi yhteisössään
seiskalle? hmm kirjoitti:
Tuli tuosta Lucan kirjoituksesta mieleen,että kukakohan juorusi tosiaan tästä Seiskalle? Aika alhainen tapaus. Outoa sinänsä... Meurmanilla tuntuu olevan tapahtumista hieman toisenlaine käsitys, kuin Lucalla.
En silti väitä missään tapauksessa, että Meurman olisi mitään jurunnut. Paikalla oli ilmeisesti kuitenkin paljon porukkaa, joten sitä lienee turha spekuloida.joten hänen versioonsa pitää luottaa. Meurmanni taas oli niin lähellä epicentrumia ettei hän voinut sokaistuneena nähdä kokonaisuutta vaan poimi mukaan sen minkä sattui oletettavasti tajuamaan tilanteen pauhussa. Niin! Mitenkähän se nyt sitten olisi ollut?
- versio on
paavi yhteisössään kirjoitti:
joten hänen versioonsa pitää luottaa. Meurmanni taas oli niin lähellä epicentrumia ettei hän voinut sokaistuneena nähdä kokonaisuutta vaan poimi mukaan sen minkä sattui oletettavasti tajuamaan tilanteen pauhussa. Niin! Mitenkähän se nyt sitten olisi ollut?
sitten?? Sokaistuiko se Arin varjossa? Vai häikäistyikö se kahden tähden kahakasta.UUU
Vai alkoiko Kisua korpeamaan. - lainaa......
En silti väitä missään tapauksessa, että Meurman olisi mitään jurunnut. Paikalla oli ilmeisesti kuitenkin paljon porukkaa, joten sitä lienee turha spekuloida.myös Meurmanin kommentin seiskasta. Tuskin seiska Kristianiakaan lainaa sanasta sanaan totuudenmukaisesti. Kridenkin sanomisista tiedetään vaan se seiskan versio.
- niin kyllä
versio on kirjoitti:
sitten?? Sokaistuiko se Arin varjossa? Vai häikäistyikö se kahden tähden kahakasta.UUU
Vai alkoiko Kisua korpeamaan.se siitä selviää.
- kisu mourmania
versio on kirjoitti:
Vai alkoiko Kisua korpeamaan.harmittaa , kun andy ei kuristanu sitä ;(((
ois päässy isoihin otsikoihin. ehkä hän kuvitteli väliinmenollaan pääsevän lehtien sivuille patsastelemaan näyttävästi supersankari-mourmanina, mutta vain pieni maininta näkyy olevan lehdis.. ;DD mutta parempi se kuin ei mitään. ;DDD
se voikin keksiä nyt uuden ja toimivamman keinon päästä otsikoihin asti;) - Arikin meni
kisu mourmania kirjoitti:
harmittaa , kun andy ei kuristanu sitä ;(((
ois päässy isoihin otsikoihin. ehkä hän kuvitteli väliinmenollaan pääsevän lehtien sivuille patsastelemaan näyttävästi supersankari-mourmanina, mutta vain pieni maininta näkyy olevan lehdis.. ;DD mutta parempi se kuin ei mitään. ;DDD
se voikin keksiä nyt uuden ja toimivamman keinon päästä otsikoihin asti;)sitä metallikaansa sinne toitottaa kun tiesi mitä tuleman pitää. Otsikoihin vaan himo päästä ja pääsihän se.
- se vois tietää
Arikin meni kirjoitti:
sitä metallikaansa sinne toitottaa kun tiesi mitä tuleman pitää. Otsikoihin vaan himo päästä ja pääsihän se.
andyn vaihtelevan mielialan?
- huomannu, että
lainaa...... kirjoitti:
myös Meurmanin kommentin seiskasta. Tuskin seiska Kristianiakaan lainaa sanasta sanaan totuudenmukaisesti. Kridenkin sanomisista tiedetään vaan se seiskan versio.
Kisua olis haastateltu siinä?
- oli kisun
huomannu, että kirjoitti:
Kisua olis haastateltu siinä?
kommentointia ja oikein pienen kuvan kanssa
- Kuva ja kaikki!
oli kisun kirjoitti:
Nyt kiepsahti Arittajien maailma taas päälaelleen.
- "toimittajat"
En silti väitä missään tapauksessa, että Meurman olisi mitään jurunnut. Paikalla oli ilmeisesti kuitenkin paljon porukkaa, joten sitä lienee turha spekuloida.varmaan päivystää noissa jameissa, joissa on aina monia julkkismuusikkoja paikalla – parhaina iltoina voi kehitellä moniakin värikkäitä jutun aiheita, kun antaa mielikuvituksen lentää - ja samalla viettää hauskaa iltaa baarissa. Seiskallehan riittää, että tietää paikan, ajan ja keitä on paikalla, loppu menee sananvapauden piikkiin. Tuolta Henryn jameista itse asiassa on aika usein näitä julkkisbongaus juttuja...
- seiskan
"toimittajat" kirjoitti:
varmaan päivystää noissa jameissa, joissa on aina monia julkkismuusikkoja paikalla – parhaina iltoina voi kehitellä moniakin värikkäitä jutun aiheita, kun antaa mielikuvituksen lentää - ja samalla viettää hauskaa iltaa baarissa. Seiskallehan riittää, että tietää paikan, ajan ja keitä on paikalla, loppu menee sananvapauden piikkiin. Tuolta Henryn jameista itse asiassa on aika usein näitä julkkisbongaus juttuja...
toimittaja, että Ari rupeis haukkuu Andyä ihan urakalla? Tuli vaan tollanen mieleen.
- sanoo seiskassa
oli kisun kirjoitti:
Kristian Meurman: Revin Andyn pois!
Kisu kertaa tapahtumat ja ojentaa lopulta andya, että andy voisi käyttäytyä iisimmin muiden keikoilla, koska on jo saanut oman osansa fanien huomiosta. - on...
sanoo seiskassa kirjoitti:
Kisu kertaa tapahtumat ja ojentaa lopulta andya, että andy voisi käyttäytyä iisimmin muiden keikoilla, koska on jo saanut oman osansa fanien huomiosta.niin pahassa ristiriidassa Lucan lausunnon kanssa, että mitä tässä oikein loppujenlopuks uskoo. Tosin tuolla virallisilla sivuilla joku fani sanoi, ettei Andy olis käynyt kurkkuun kiinni.
Joo olis pitänyt olla ite paikalla, niin tietäs mitä siellä sit loppujenlopuks tapahtui. - oli noin
on... kirjoitti:
niin pahassa ristiriidassa Lucan lausunnon kanssa, että mitä tässä oikein loppujenlopuks uskoo. Tosin tuolla virallisilla sivuilla joku fani sanoi, ettei Andy olis käynyt kurkkuun kiinni.
Joo olis pitänyt olla ite paikalla, niin tietäs mitä siellä sit loppujenlopuks tapahtui.metrin päässä, että varmaan tietää mistä kirjottaa.Niin, ja Arikin oli sanonut, ettei pidä itseään minään uhrina, eli mitään tahallisen väkivaltasta ei varmaankaan tapahtunu...
- ei voi
oli noin kirjoitti:
metrin päässä, että varmaan tietää mistä kirjottaa.Niin, ja Arikin oli sanonut, ettei pidä itseään minään uhrina, eli mitään tahallisen väkivaltasta ei varmaankaan tapahtunu...
muuta sanoo, että kuin voi noita juorulehtiä, kun ne maksaa noita palkkioita juoruämmille!
- vai että
Kisu kertaa tapahtumat ja ojentaa lopulta andya, että andy voisi käyttäytyä iisimmin muiden keikoilla, koska on jo saanut oman osansa fanien huomiosta.kisusta on tullu jo andynkin "isoveli".;))
- aina!!!
Kisu kertaa tapahtumat ja ojentaa lopulta andya, että andy voisi käyttäytyä iisimmin muiden keikoilla, koska on jo saanut oman osansa fanien huomiosta.ojentaa sopivassa saumassa oikeaan aikaan: )
- aivoon kun
Kisu kertaa tapahtumat ja ojentaa lopulta andya, että andy voisi käyttäytyä iisimmin muiden keikoilla, koska on jo saanut oman osansa fanien huomiosta.Ei itse päässyt esiintymään:) Kisu siis halusi itse itselleen huomiota.
- Kohta täältä
aivoon kun kirjoitti:
Ei itse päässyt esiintymään:) Kisu siis halusi itse itselleen huomiota.
varmaan saa lukea että Kisu aloitti koko tappelun ja Ari joutui siihen välikappaleeksi vahingossa. Kaikki ihan julkisuuden toivossa! Eiks niin.
- mitä ihmettä
aivoon kun kirjoitti:
Ei itse päässyt esiintymään:) Kisu siis halusi itse itselleen huomiota.
tää taas on. Tää on Arin eikä Kristianin palsta ja mitä vittuu te jauhatte täst jutusta muutenkaan... eiks tää oo jo loppuun käsitelty.
- mahdollista mutta
Kohta täältä kirjoitti:
varmaan saa lukea että Kisu aloitti koko tappelun ja Ari joutui siihen välikappaleeksi vahingossa. Kaikki ihan julkisuuden toivossa! Eiks niin.
oikaisen vähän eli kyseessä ei ollut tappelu eikä Kristianila ollut ko välikohtauksessa osaa eikä arpaa ja kaikki paikalla olijat olivat siellä sattumalta...kuten lucan ja paikalla olleen silminnäkijän kirjoituksista voi huomata.
- taas vääristele
Kohta täältä kirjoitti:
toisten kirjoituksia. mene vaan sinne oman idolisi forkalle hymistelemään, kuka lieneekin. me arin fanit hymistellään täällä.
- kisu - fani
taas vääristele kirjoitti:
toisten kirjoituksia. mene vaan sinne oman idolisi forkalle hymistelemään, kuka lieneekin. me arin fanit hymistellään täällä.
mutta tuo asioiden vääntely täällä on niin silmiinpistävää, että oli pakko laittaa arvausta siitä, mitä himofanien päässä liikkuu.
- sanot
kisu - fani kirjoitti:
mutta tuo asioiden vääntely täällä on niin silmiinpistävää, että oli pakko laittaa arvausta siitä, mitä himofanien päässä liikkuu.
mutta eihän sua kukaan usko, toi sun hymistelyvastaisuus ja toisten fanien haukkuminen on niin läpinäkyvää;))
- läpi, että
sanot kirjoitti:
mutta eihän sua kukaan usko, toi sun hymistelyvastaisuus ja toisten fanien haukkuminen on niin läpinäkyvää;))
on pakko pitää asetelmat tällai, niin saa länkyttää.
- ha5y35636
jos ari olis sanonu et andy on perseestä ni olis noussu kauhee kohu taas, "ari haukkui andy mccoyn" , mutta sen sijaan ari kylmän rauhallisesti hoiti tilanteen
- Älytöntä
olis uskottavuuden kanssa kamppailleen pojan alkaa McCoyta tylyttämään :D On se Ari vaan niin viilee :DD
- samoin vappu,
Älytöntä kirjoitti:
olis uskottavuuden kanssa kamppailleen pojan alkaa McCoyta tylyttämään :D On se Ari vaan niin viilee :DD
bisset ja lonkku. sä olet vaan tylsä :(
- luit lucan
Älytöntä kirjoitti:
jutun?? Suosittelen niin tajuut että arilla ei oo sen kummempaa syytä tylyttää sitä ku muillakaan.
- komeimmillaan!
Joo!
- Arista mikä löytyy!!
ainoa lohtu, että Kride ei päässy kuvaan.
- toi kuva
Arista mikä löytyy!! kirjoitti:
ainoa lohtu, että Kride ei päässy kuvaan.
on seksikäs. ;))
- parasta tässä
toi kuva kirjoitti:
on seksikäs. ;))
on ettei Kride päässy kuvaan ; )))
- yritti
löytää mahdollisimman kuristetun näköisen kuvan arpasta
- kuvasta tulee
toi kuva kirjoitti:
on seksikäs. ;))
v-u mieleen, mutta seksikäs? Ei nyt sentään...
- ei minusta!
yritti kirjoitti:
löytää mahdollisimman kuristetun näköisen kuvan arpasta
vaan seksikäs kuin mikä! ;D grrh grrh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726338- 1385752
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4813604Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192028- 391351
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950