Heips
Miten saan käskyyn system("COLOR 50");
värikoodin paikalle muuttujan arvon???
system värin
5
434
Vastaukset
- jos ei muuten
defineä vaan peliin jokikiselle värille tai ainakin niille, jotka näyttää makeilta. Preprosessorointi ei tietenkään ole mitään...no toiset sanovat hyvää...ohjelmointia, mutta mä en välttämättä sanoisi ohjelmointia.
- aattelin vaan
että kayttäjä vois itse antaa värikoodin ja muuttaa sitten värin
- laita siihen kolme
aattelin vaan kirjoitti:
että kayttäjä vois itse antaa värikoodin ja muuttaa sitten värin
liukusäädintä, joista yksi merkkaa punaisen osuutta ja toinen sinisen osuutta ja kolmas vihreän osuutta (RGB). Niitä liukuja (vrt liukuväri) säätelemällä saa jokus sattumalta haluamansa värin aikaiseksi. Helpompaa on käyttää Color Dialog: ia, joka tulee esmes täydellisen windows-käyttöjärjestelmän mukana ja siitä saa liukuvärit ja kaikki yhdellä hiiren klikkauksella.
- vastaus:
char merkkijono[100];
int arvo = 50;
sprintf (merkkijono, "COLOR %d", arvo);
system(merkkijono);- tuota
just tarttinkin :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437495
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543713Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu493586- 823374
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/523230- 513034
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod362842Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302494IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1971938- 471561