Heips
Miten saan käskyyn system("COLOR 50");
värikoodin paikalle muuttujan arvon???
system värin
5
408
Vastaukset
- jos ei muuten
defineä vaan peliin jokikiselle värille tai ainakin niille, jotka näyttää makeilta. Preprosessorointi ei tietenkään ole mitään...no toiset sanovat hyvää...ohjelmointia, mutta mä en välttämättä sanoisi ohjelmointia.
- aattelin vaan
että kayttäjä vois itse antaa värikoodin ja muuttaa sitten värin
- laita siihen kolme
aattelin vaan kirjoitti:
että kayttäjä vois itse antaa värikoodin ja muuttaa sitten värin
liukusäädintä, joista yksi merkkaa punaisen osuutta ja toinen sinisen osuutta ja kolmas vihreän osuutta (RGB). Niitä liukuja (vrt liukuväri) säätelemällä saa jokus sattumalta haluamansa värin aikaiseksi. Helpompaa on käyttää Color Dialog: ia, joka tulee esmes täydellisen windows-käyttöjärjestelmän mukana ja siitä saa liukuvärit ja kaikki yhdellä hiiren klikkauksella.
- vastaus:
char merkkijono[100];
int arvo = 50;
sprintf (merkkijono, "COLOR %d", arvo);
system(merkkijono);- tuota
just tarttinkin :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816