Veneilijän nettikauppa

sepi

Tuolla toisessa keskustelussa törmäsin uuteen(?) suomalaiseen nettikauppaan, sellainen kuin: http://www.marinestore.fi/www

Näyttää olevan tarjolla kaikennäköistä venetarviketta edulliseen hintaan, ja itselle sopivilla maksuvaihtoehdoilla. Ni tiedustelisin onko kellään kokemusta kyseisestä nettikaupasta? Toimitusten nopeudesta, ja sen sellasesta...

(tuli tossa vahingossa laitettua nimimerkki ja otsikko väärinpäin, no tekevälle sattuu, ku peukalo on kämmensyrjässä. Onnistuuko ylläpidon poistaa aiempi aloitus? Kiitosta ja anteeksi!)

8

1981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muotoiltu mainos

      Siittä piste =) No pitää tutkia mitä sepillä on kaupassa tarjolla ja mihin hintaan.

    • uusi kauppa

      Itse myymälä on Hakaniemessä. Jotkut valittaneet, että palvelu on kehnoa. Joskus vuosia sitten kävin ostamassa jotain tarvikkeita ja nuorehko naishenkilö osasi kyllä hommansa. Oli ilmeisesti lahden toiselta puolen kotoisin. Verkkokaupasta en ole tilannut mitään....

      • äskeiseen

        Pikaisella mulkaisulla nettikauppaan selvisi, että itse asiassa näytää siltä että kyseinen myymälä on Turussa, joten ei varmaankaan ole samasta liikkeestä kyse. Ei ainakaan myymälän nimi sihen viittaa.


    • lklöasdu

      Pikavertailu toiseen nettikauppaan osoitti tämän sinun mainostamasi olevan kalliimpi.

      Vertailin spriikeittimien ja kompassien hintoja.

      Hyvä mainostusyritys, mutta liian läpinäkyvä. Keksi jotain juonikkaampaa.

      • Näyttäisi olevan aika suppea valikoima....


      • marinaut kirjoitti:

        Näyttäisi olevan aika suppea valikoima....

        Eipä ole kokemusta. tuosta kaupasta. Multihela eiku marinen kamaa näytti aika paljon olevan. Itse webbikauppa näytti toimivalta ja nätti käyttöliitymä.

        Hyvä että uusia pelureitakin tulee.

        Nythän tunnetuin venelan www kauppa taitaa olla Marineassa. Kun hinnat ruuvataan alas on myös katteetkin minimissä. Silloin kauppaa tehdään volyymillä, eikä ultimaattisella palvelulla.

        Siitä sitten joku saattaa ottaa nokkiin. Jos haluaa palvelua menee sitte vaikka Vestekkiin

        hoho...


      • maalari2

        myrkkymaalit näyttäisi ainakin olevan halpoja
        Hempelin alusafe todella edullinen.


    • virtasen poika

      En ole tilannut marinestoren nettikaupasta, mutta heidän myymälässä Turussa olen käynyt viime keväänä.
      Myymälässä ainakin sai ihan hyvää palvelua ja minusta ainakin ihan kilpailukykyiseen hintaan.
      Pitää varmaan kokeilla tänä vuonna nettikaupaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe