Tuolla toisessa keskustelussa törmäsin uuteen(?) suomalaiseen nettikauppaan, sellainen kuin: http://www.marinestore.fi/www
Näyttää olevan tarjolla kaikennäköistä venetarviketta edulliseen hintaan, ja itselle sopivilla maksuvaihtoehdoilla. Ni tiedustelisin onko kellään kokemusta kyseisestä nettikaupasta? Toimitusten nopeudesta, ja sen sellasesta...
(tuli tossa vahingossa laitettua nimimerkki ja otsikko väärinpäin, no tekevälle sattuu, ku peukalo on kämmensyrjässä. Onnistuuko ylläpidon poistaa aiempi aloitus? Kiitosta ja anteeksi!)
Veneilijän nettikauppa
8
1981
Vastaukset
- muotoiltu mainos
Siittä piste =) No pitää tutkia mitä sepillä on kaupassa tarjolla ja mihin hintaan.
- uusi kauppa
Itse myymälä on Hakaniemessä. Jotkut valittaneet, että palvelu on kehnoa. Joskus vuosia sitten kävin ostamassa jotain tarvikkeita ja nuorehko naishenkilö osasi kyllä hommansa. Oli ilmeisesti lahden toiselta puolen kotoisin. Verkkokaupasta en ole tilannut mitään....
- äskeiseen
Pikaisella mulkaisulla nettikauppaan selvisi, että itse asiassa näytää siltä että kyseinen myymälä on Turussa, joten ei varmaankaan ole samasta liikkeestä kyse. Ei ainakaan myymälän nimi sihen viittaa.
- lklöasdu
Pikavertailu toiseen nettikauppaan osoitti tämän sinun mainostamasi olevan kalliimpi.
Vertailin spriikeittimien ja kompassien hintoja.
Hyvä mainostusyritys, mutta liian läpinäkyvä. Keksi jotain juonikkaampaa.marinaut kirjoitti:
Näyttäisi olevan aika suppea valikoima....
Eipä ole kokemusta. tuosta kaupasta. Multihela eiku marinen kamaa näytti aika paljon olevan. Itse webbikauppa näytti toimivalta ja nätti käyttöliitymä.
Hyvä että uusia pelureitakin tulee.
Nythän tunnetuin venelan www kauppa taitaa olla Marineassa. Kun hinnat ruuvataan alas on myös katteetkin minimissä. Silloin kauppaa tehdään volyymillä, eikä ultimaattisella palvelulla.
Siitä sitten joku saattaa ottaa nokkiin. Jos haluaa palvelua menee sitte vaikka Vestekkiin
hoho...- maalari2
myrkkymaalit näyttäisi ainakin olevan halpoja
Hempelin alusafe todella edullinen.
- virtasen poika
En ole tilannut marinestoren nettikaupasta, mutta heidän myymälässä Turussa olen käynyt viime keväänä.
Myymälässä ainakin sai ihan hyvää palvelua ja minusta ainakin ihan kilpailukykyiseen hintaan.
Pitää varmaan kokeilla tänä vuonna nettikaupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429