JHL ja JYLY porrskuttaa pienipalkkaisuus edustamattomien linja-autonkuljettajien kohdalla ja sen arvostelu täällä on kiellettyä.
Tuireja Merja täti suuttuivat
2
495
Vastaukset
- Kuntapuolen kuljettaja
Eräät häirkiöt ovatkin täällä herjanneet kuntapuolen sopimusta ja näiden tyyppien taustat tunnetaan, yrittävät saada Akt.n sopimusta Helbille, vaikka itse eivät aio ajaa niitä päiviä, vaan pysyttelevät pois työpaikalta sairauteen vedoten.
Viime aikojen kirjoittelu on ollutkin sairasta, väkisin yritetään Akt-sopimusta helbille, kun helbin kuljettajat ovat lähes yksimielisesti sen torjuneet(2 akt-miestä sitä kannattaa)
Minä ajoin yksityisellä Akt:n sopimuksella sen verran kauan, että tiedän että siinä ei leikitä vaan tarkoitus on tappaa kuljettaja ratin taakse, silloiset ajokaverit ovat osa jo eläkkeellä(työkyvyttömyys) tai kuolleita, sydän ja aivoinfraktit veivät monta parhaassa iässä olevaa kuljettajaa.
Minä lopetin koska terveys ei enään kestänyt niitä 13 tunnin päiviä raskaassa kaupunkiliikenteessä ja vaikka joskus oli 4. tunnin päivä ei naurattanut kun seuraava oli taas 10-12 tuntia pitkä, meinasi elämänliekki sammua!
Muutama vuosi sitten vaihdoin Helbille ja olen päätökseen tyytyväinen, vanhojen kokemusten mukaan sain pitkän vuosiloman, täällä työpäivät ovat inhimillisemmät ja henkilökuntakuljetuskin pelaa.
Minä en ymmärrä näitä entisiä kuntaliiton aktiiveja, jotka muiden kanssa riitauduttuaan liittyivät AKt:n ja yrittävät muillekin saada sitä PASKAA!
Hävetkää Linjuristi ja Artai pysykää te Akt.ssa ja vaihtakaa vaikka firmaa, mutta antakaa Helbin kuljettajien ajaa sopimuksella, jossa työn laatukin merkitsee jotakin.- Entinen JHLläinen
Minäkö luulin että ne yrittävät saada samapalkkisuutta aikaiseksi.
Pienelläkin työajalla tulee 250 euroa enemmän kuussa jos saisin samaa palkkaa kuin veljet ja sisaret muualla.
Helbin lyhyet työajat huomataan vain maksetuissa tunneissa ei työsidonnaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827