kiitoksia kotkan autosalvalle,ja oikein hyvää vappua koko henkilökunnalle.
kiitos kotkan autosalpa
3
1080
Vastaukset
- €€€€
no just...oliko muuta?
- kusetettu
itse vein autoni korjattavaksi, sovimme remontin hinnaksi osineen ja töineen 600e, sekä sen että remontti kestää 2,5h. soittivat perään että tarvitsee vaihtaa jokin osa samalla jolloin hinta nousee 250e eli kokonaiskustannus on 850e. sanoin ett ok. vaihtakaa. soitin myöhemmin samana päivänä ja kysyin josko voisin hakea autoni, ilmoittivat että valmistuu parin päivän kuluttua. soittivat sitten minulle parin päivän päästä että auto on valmiina noudettavaksi. menin sitten hakemaan autoani ja kassalla ilmoitettiin hinnaksi 1600e!!!! olivat vaihdelleet omatoimisesti lupaa kyselemättä muitakin osia! en maksanut laskua, otin autoni ja lähdin kotia, lähtöäni yritti estää myymälänjohtaja ja joku kukkakeppi varaosamyyjä siinä kuitenkaan onnistumatta. soitto kuluttaja-asiamiehelle seuraavana päivänä ja lasku tipahti n.900euroon. itse en ole vienyt sen jälkeen autoa autosalpaan laitettavaksi! samanlaisia tarinoita olen kuullut käyneen muillekin. harkitkaa pariin kertaan mihkä viette autonne remonttiin.... (kiitos autosalpa)
- otrak
joo mulla oli viime syksynä auto kolari korjauksessa
auto makasi salvan häkissä 3 viikkoa paikallaan ja korjaus kesti lopulta noin 7 työpäivää palvelu oli todella huonoa suunnitelu lapin matka peruuntui kun ei ollut seisonta päivä vakuutusta ja ei olisi auttanut kun siinä on raja 1kk ja hoomma venyi sen yli en vie autoani koskaan kotkan autosalpaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780