Odalisque on sairasta ja MYRKYTTÄ nuorison!!!
VAROKAA NUORISO TÄTÄ "YHTYETTÄ"
Olen minäkin kuullut (pakosta)ja lapseni nähnyt (josta olen hyvin huolissani! Ongelma on että tämä "yhtye" pilkkaa kaikkea pyhää, haukkuu valtiota, kansankiihottajia ja tekee lauluja aiheista mistä ei puhuta. Niiden uusi kappale (satuin törmää sanoihin kun tyttöni tuli näyttämään tulostettua "sanoitusta") kertoo INSESTISTÄ!!! Sanat olisi suomeksi suurin piirtein: pienen lapsen näkö kulmasta kerrottuna missä isä käyttää hyväksi lastaan ja lapsi ei uskalla kertoa sitten kertoo äidille ja kukaan ei usko tyttöä...
NÄMÄ AIHEET MISTÄ "Shockley" laulaa on semmoisia ettei niistä PUHUTA JA HYVÄ NIIN, MYÖS HUUMEISTA KERROTAAN KAPPALEISSA!!! Eikä minun mielestä tämä ole edes musiikkia "saatan olla vanhoillinen ja kristitty, mutta tunnen musiikin kun kuulen" vaan pelkkää kansankiihotusta ja MÖLYÄ!!! Pyydän teiltä KAIKILTA TOSI KRISTITYILTÄ: Älkää tukeko tätä millään lailla ja levittäkää tietoa PAHASTA mitä yhtye edustaa, levittäkää herramme sanaa!!!
Tämän "yhtyeen" keikat on TODELLA sairaita, kohokohtia on muun muassa Laulajan kehotus yleisölle sylkeä häntä kohti, bändi jatkaa samaa kohtaa niin kauan että on syljetty tarpeeksi!!! Ei tämmöistä LAPSILLEMME!!! Meidän lapsemme ei saa enää ikinä lupaa mennä odalisque konserttiin!
PS:EN SUOSITTELE YHYETTÄ KENELLEKKÄÄN!
Nuoret älkää antako näiden paholaisten palvojien viedä sieluanne HELVETTIIN! Nouskaa tätä ANTI-KRISTUSTA VASTAAN!!!
Nuoret Odalisque yhtye vie teidät HELVETTIIN!
4
276
Vastaukset
- Syntinenkö
pahaa ole jos sä olet kristitty ja vanhoillinen...mutta kun sä olet noin helvetin tyhmä ! Se on vakava juttu.
Pahat asiat menee pois kun niistä ei puhuta...niinkö ??
Olisikin noin,mutta kun ei ole. :O
Eikö ole parenpi,että yleisö sylkee esiintyjää,(pyynnöstä) kuin toisinpäin...
Olen ateisti mutta silti mielestäni kohtuullisen hyvä ihminen.En jeesus enkä jeesustelija.
AMEN. - jebojebojee
Kivaa pikku promoa, ei ainakaan "shockleyllä" ole ideoista pulaa:)
- RAAMATTU ON ROCK!
Minua kiinnostaisi suuresti tietää miksi kukaan itsestään tuommoisia kirjoittaisi! Sitä paitsi tarkasteltuani sanomaa, voin vain todeta sen olevan oikeaa! Te nuoret olette unohtaneet raamatun perus sanoman! Elätte jatkuvassa synnissä yhden yön-juttuinenne, kaljarallinenne ja muiden 7 kuoleman synnin parissa!
Tässä sielullenne virkistettä, johon kehottaisin myös "rock" ihmisiä tutustumaan näin aluksi, sitten kirkkoon!
http://www.nuotta.com/paakirjoitus/raamattu-on-rock-2.html
- Anonyymi
Ole nyt vittu hiljaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983