Nordean visa e

ongelma..

Menin tänään kauppaan kymmentä vaille kuusi. No kassalla kortti ei toiminut vaan herjasi "no oes" ulkomaan kielellä. Kolmesti yritettiin korttia vaan ei toimi.
No ostokset jäi siihen koska automaatille liian pitkä matka ja kauppa kiinni kuudelta.

Soitin aspaan ja kertoivat ettei pitäisi olla mitään vikaa vaan ehkä tilapäinen häiriö. No menimpä sitten kioskille ostamaan kalliilla hinnalla tavaraa ja pelko osoittautui oikeaksi: kortti ei toimi. Onneksi oli sen verran käteistä, että sain ostokset tehtyä-olisin ostanut enemmän jos olisi ollut käteistä riittäväksi.

Vika ei voinut olla alepassa eikä kioskilla vaan pankissa. Kysymys ei ole maailmanlopusta mutta kyllä vi***** kun ostokset jäi tekemättä sain vain osan mitä halusin. No onneksi kävin aiemmin kaupoissa ja viimeinen kohtalon reissulla piti hieman täydentää. Silloin kortti toimi kyllä.

Laitoin aspaan reklamaation mutta tuskin sieltä tulee mitään kuin lämmintä kättä- sen on varma. En tarkoita, että pitäisi pankin alkaa jaella rahallisia korvauksia, mutta eleenä edes pieni korvaus tyydyttäisi.

Onko muilla ollut ongelmia nordean visa electronin kanssa tänään?

7

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että älä koskaan

lähe kyseisen pankin visa-e kanssa ulkomaille.
      Ajattele miltä tuntuu kun soitat kyseiseen pankkiin ja kerrotaan ettei tililläsi ole rahaa????????????? ja silti itse näät tietokoneelta että näin ei ole.
      Vielä kun vanhemmat tarkistavat kotimaasssa että tilillä on rahaa, niin luottamus kyseisen pankin toimintaan kärsii luottamuspulaa.
      Miksi toimihenkilö valehtelee vielä ettei kyseisen kortin toiminnassa ole mitään ongelmia, kun kumminkin tätä tapahtuu jatkuvasti.
      Onko tässä kysymys siitä että toimihenkilö valehtelee sen takia että pomot käskee............

• nordea

pitää alkaa miettimään ehkä vaihtoa jossei ala homma toimimaan. No ulkomaille en ikinä lähtisi yhden kortin varassa-varsinkaan electronin kanssa. No täytyy katsoa mitä vastaavat.

• hei haloo

ja lisäksi ei kyllä Nordean Visa Electronilla ole ainakaan kotimaan perukoilla ole mitään jatkuvia ongelmia.

KAIKKI pankit suosittelee että ei otettais ulkomaan matkoille sitä Electronia AINOAKSI kortiksi, syy on se että ulkomaiden tietoliikenneyhteydet ei ole niin hyvässä kuosissa kuin Suomen! Electronihan tarvitsee aina varmennuksen.

• hyvin toimi..

ei ollu eilen vapunaattona mitään ongelmia maksaa Nordean Visa Electronilla, eikä ole ollut muutenkaan. Kävin päivällä Prismassa ja hyvin se kassa sen sai läpi höylättyä, no problem.

Muutenkin on hyvin on toiminut alepassa, Prismassa, Citymarketissa, R-kioskilla ja missä sitä nyt olen käyttänytkin.

• nordeasta

sillähän ei oo eroa minkä pankin electron, kyllä ne kaikki välillä temppuilee. ei oo niin varma kortti ku muut. muista pitää käteistä varalta mukana ellet halua moisia yllätyksiä. rahakorvausta on turha oottaa, tuota "tilapäistä häiriötä" tapahtuu niin paljo et pankit olis vararikossa jos joka kerta hyvittelisivät.

• Visa Debit kannattaa hankkia Electronin tilalle jokaisen, jolla siihen on mahdollisuus. Se ei ole kuukausimaksuton, mutta loppuvat nuo hankaluudet. Visa Debitillä voi maksaa, vaikka yhteyttä pankkiin ei saada. Ihan joka kaupassa se ei vielä kelpaa.

• kuten mulla

Mulla on Nordeasta Visa Electron joka on aina mukana, sitten löytyy Visa Debit sekä vielä Visa Silver. Aina noista jokin toimii.

Ja vielä S-pankistakin on Visa Debit. Joten maksaa voi aina.

Vanhanaikaista pelkästään suomessa toimivaa pankkikorttia ei mulla enää ole ollenkaan. Ei edes Visa Silverin yhteydessä.

Nordeankin Visa Electron on kyllä aina toiminut siellä missä olen ostoksia tehnyt. Tuo vapunaaton juttu oli varmasti vain yksi harvinainen tapaus.

Sampopankilla niitä ongelmia sitten sattuukin enemmän, nykyään nimittäin. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2376
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      117
      1482
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      56
      1260
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1211
    5. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1104
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      28
      1065
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1054
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1007
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      950
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      946
    Aihe