katsomaan mistä raumalaiset kirjoittelevat. Hyi sentään, kyllä kirjoitusten taso vastaa kadulla rähjäävien pultsarien tasoa!
Ensi kertaa tänne
7
483
Vastaukset
- myös eksynyt
Olen kanssasi samaa mieltä. Tänne on eksynyt vaan alamaailman porukka, tai alaikäiset uhoojat. Kun käy katsomassa muiden kaupungilaisten juttuja, huomaa eron.
Hävettää, että raumalaiset eivät osaa kirjoittaa muusta kun siitä, mistä ovat jääneet ilman.
Itse joskus yritin kirjoittaa tänne ihan asiaa, mutta vastaukseksi sain jotain sen tapaista, että - ei sua nyt kukaan panisi.
Haloo!!!
Itse olen päiväkodissa töissä, ja siellä erkka lapset puhuu juuri niinkuin täällä enemmistö. Ihan oikeesti, nekin tietää jo rumat jutut ja osaavat letkautella loukkauksia. Mistähän ovat oppineet?- mä olen sun kanssa
just ni. katos kun,raumalaise ei edes tiedä,et Hollanti on eu-maa. sen joutui rautalangasta vääntää,että se niingon on.hei haloo,Raumlaise on niin juntei,et ei ne tiä ku Porin,jos sitäkään..
- Et sillai
Ei kai pultsareilla noita läppäreitä pal oo ja teinit kirmaa kaupungilla. Kyllä täällä normaalit ihmiset keskustelee. Ps. Emmäkää sua panis........ehkä
- VAPPUA!
Muistakaa silti hiljentyä niiden 30 000 ihmisen puolesta, jotka joutuvat viettämään tämänkin vapun Raumalla.
- Ei eksyi
Hyvä nimimerkki eksyin, voitko ystävällisesti kertoa missä olet tutustunut kadulla räyhääviin pultsareihin ja varsinkin heidän kirjoituksiin. Toinen kysymys, pidätkö itseäsi yli-ihmisenä vai ihan tavallisena taatelin tallaajana? Itse en tunne kauheasti pultsareita, mutta voitka avata meille kaikille heidän sielunelämää, ilmeisesti tunnet sitä henk. koht. siis oletko pultsari?
- bnnnnmnmm
Porilaisista hitsareista jaksavat jankuttaa vaikka niitähän raumalla taitaa olla enemmän.
- Raumam Boik
Älä yritä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096676Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884311L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453629TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133030Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261630- 661048
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551023Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991004- 9999
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47969