Mieheni antoi arjen

minä kaipaan vaihtelua

Mitä tehdä? En haluaisi koko elämääni viettää kuviossa työ, koti, harrastus ja nukkuminen. Kaipaan piristystä arkeen, mutta vaikka ehdotan, terassille, elokuviin, ulos syömään, lomamatkaa, laivalle ym. Mieheni sanoo, ettei ole rahaa, tai ei kiinnosta.
Silloin tällöin olen naisten kanssa jossain ollut, mutta heillä on omat perheet ja heidän mies vie tai lähtee.
Oma mussukani viihtyy vaan telkkua tuijottaen töiden jälkeen, tai jos hän joskus johonkin lähtee (2 kertaa vuodessa) ne on työ tai harrastus saunailtoja, mihin minua ei voi mukaan ottaa.
Tulee tunne, että hän häpeää liikkua minun kanssani.
Piru vie, ollaan 37v. ja yhdessä alettu olemaan kaksikymppisinä ja nyt kolme lasta, jotka jo pärjää ilman lastenvahtia kotona. Haluan elääkkin. Pelkkä arjen harmaus, ei minua kiinnosta.
Alan kaipaamaan ihan oikeaa kumppania, joka osaisi myös viedä eikä vaan vikistä.

1

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nippe23

Vaikka olen nuori,niin suhteessani on joskus sama ongelma.Olen huomannut että meidän kohdalla johtuu siitä,että mies on tyypillinen juro suomalaismies joka ei vain aina tajua naisen vihjeitä yhteisestä tekemisestä.

Oletko kokeillut järjestää kahdenkeskistä aikaa itse?Totea miehelle,että nyt vaatteet niskaan ja lähdetään yhdessä lenkille tai ulos syömään.Eikä sen ravintolan tarvitse kallis olla.Esim.S-ryhmän ravintoloista saa edullista ruokaa,joten raha ei olisi este.Tai viikonloppu kylpylässä;kivoja tarjouksia matkoista/hemmotteluista löytyy etukorttien lehdistä.Tai osta eri juustoja,muita herkkuja tai tehkää yhdessä hyvää ruokaa ja ostakaa hyvää viiniä.Myös leffan vuokraus ja herkkujen osto on kivaa yhteistä tekemistä.

Nuoresta iästäni huolimatta,olen huomannut ettei miehiä oikein kiinnostaa järjestää mitään.Oma mies kyllä innostuu yhteisistä jutuista,jos vähän patistan ja olen itse järjestellyt asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe