typerä idea oli lähteä ulos ihmisten ilmoille.
Yllätys yllätys ,entistä yksinäisemmäksi itseni tunsin
yksinäisyys tuntuu
6
977
Vastaukset
- prinsessa77
Vaikken sua tunne niin sydäntäin särkee sun yksinäisyys:( etsi jokin harrastus niin sillä voisit yksinäisyyttäsi täyttää ja esim sellainen mikä ois kotona mukava tehtävä niin runoilu kokeile sitä:) tsemppiä sulle!
- Häpeän olla ihminen
Niinhän sitä tuntee, jos on ala-asteella, mutta aivot kehittyy ja alkaa näkemään asiat eri tavalla :). Joo...olipa ilkeä viesti...mutta tosiasiahan se on. Monet kaveri- tai parisuhteet eivät ole niin onnellisia kuin luulet. Nauti yksinäisyydestäsi.
- P3ijooni
Toi on kyl hyvä toi et nauti yksinäsyydestäsi, sillä se todella auttaa pääsemään irti noidankehästä. Antaa kaikkien tunteiden nousta vaan pintaan ja katsoo, että miten käy ja jos käy huonosti, niin onhan noita psykiatreja sun muita. Ei sitä elämää kannata pelätä.
Itse olen niin hidas kaikessa, että siksi tunnen itseni yksinäiseksi, sillä en pysy oikein muiden vöyhötyksissä perässä.
- Yleinen vuodattaja
Sama juttu on minullakin ollut. Fyysinen kipu meni aina ahdistukseksi saakka. Silloin oli niin paha olla, että olisi halunnut kuolla.
En halua mainostaa lääkkeitä, mutta niiden avulla en tunne enää liian voimakasta kipua ja siksi olen nyt näennäisesti terveempi.- Cymppis
Mulla aikalailla samanlainen tilanne, eli fyysinen kipu on välillä ihan mieletön ja koko kroppaa särkee. Ahdistuskohtaukset on pahimpia silloin kun on ollut esim kaupungilla ja se yksinäisyys jotenkin korostuu entisestään. Masennukseen ja tähän kipuiluun mulla on lääkityksenä sellanen ku Cymbalta, mutta ahdistukseen se ei tunnu auttavan mitään - ja toki mulla kaikesta huolimatta jonkinverran kipua on :( Mikä ihme näihin ahdistuskohtauksiin auttais ?
- 333
Olet tärkeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760