Pursuaa kaikissa kaupoissa.Joku aikaisemmin laittoi että Lidlissä vois olla halvempaa mutta noussut on sielläkin.Maailman laajuinen tilanne.Tappeluita ruuantakia.Nopeat ja röyhkeät elävät ja köyhimmistä köyhimmät jää kokonaan ilman ruokaa.Tilanne eiole Suomessa aivan niin katastrofaalinen,mutta nälkää on jo varkaudessakin.Olen konkreettisesti nähnyt sitä suuremmissa perheissä.Eikä yksin eläjätkään säästy kokonaan.Mihin ahdinkoon tää maa ja kaupunki vielä menee.Tuntuu että ei ainakaan parempaan.Tää on kuin joku köyhä etelänmaa joka elää avustusten varassa.Niillä joilla on,eivät nälästä ja henkisestä pahoinvoinnista tiedä mitään.Köyhemmät auttaa varkaudessakin toisiaan kun rikkaat ei välitä.Nälkä on huono vieras ja vilu toinen.Näillä leveysasteilla pitäisi jokaisella olla lämmin koti.Terveiset kuuluu:Varkaudessakin on nälkää ja monet niistä on lapsia.LeidiD.
Hävyttömän kallista ruokaa
4
622
Vastaukset
- RaaKa_-JorMa
Nyt täytyy olla Neiti D:n kanssa samaa mieltä. Sen huomaa siitä kun normaalin parin viikon normielämän jälkeen huomaa että helvetti, tili onkin lähellä miinusta. Mitä on tapahtunut? Raha ei riitäkkään enää entiseen malliin. Kaikki on pirun kallista. Täytyy vissiin alkaa kasvattaa itse oma ruokansa. Perunaa sipulii ym, olla omavarainen. Paska vaan kun täällä tulee talvi. Muuten vois olla omavarainen läpi vuoden. Lihaa ainakin olisi tarjolla, kun noita kaupunkijäniksiä on pilvin pimein...
- yhtälö...
Ruoka on niin kallista ettei sitä raski ostaa mutta kansa eikun vaan lihoo...onneksi tuohon olueen vielä rahat riittää.
- LeidiD.
Enkä itse käytä mitään alkoholipitoista.Ostanpa muutamaan perheeseen ruokaakin säännöllisesti.Sekä vien joillekkin tarvitsijoille vielä joskus.Ei ruoka ja olut ole ainoat jotka lihottaa.On paljon sairauksia jotka sen aiheuttaa samoin jotkut lääkkeet.On sivistymätöntä moittia lihavuudesta ketään kun syitä ei tiedä.Jokainen kuitenkin itsensä kantaa.Voi sanoa vasta sitten kun näkee todella jonkun ahmatin ja hän pyytää sinua kantamaan itseään mm ruokakauppaan tai grillille.Voit kieltäytyä silloin .Ruoka on hävyttömän kallista.Olipa paino mikä tahansa.
- Z-one is number ONE
LeidiD. kirjoitti:
Enkä itse käytä mitään alkoholipitoista.Ostanpa muutamaan perheeseen ruokaakin säännöllisesti.Sekä vien joillekkin tarvitsijoille vielä joskus.Ei ruoka ja olut ole ainoat jotka lihottaa.On paljon sairauksia jotka sen aiheuttaa samoin jotkut lääkkeet.On sivistymätöntä moittia lihavuudesta ketään kun syitä ei tiedä.Jokainen kuitenkin itsensä kantaa.Voi sanoa vasta sitten kun näkee todella jonkun ahmatin ja hän pyytää sinua kantamaan itseään mm ruokakauppaan tai grillille.Voit kieltäytyä silloin .Ruoka on hävyttömän kallista.Olipa paino mikä tahansa.
rakas Lady Dollari, ei se ruoka vielä kallista ole. Mutta kolmen-viiden vuoden kuluttua tästä päivästä se oikeasti on kallista, myös täällä Varkaudessa, ihan koko Suomessa. Emme voi asialle mitään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808