miksi lähes kaikki mustalaiset ovat uskonnollisia. eikö se ole ristiriitaista.onko sillä mitään yhteistä että rikkaat poikamiehet jotka usein ovat yksinkertaisia ja käyvät myös helluntai pileissä.miksi myös tummat löytävät tiensä sinne. minä tiedän totuuden ja hyvä kaikille valkolaisisille poikamiehille jotka myös tietää totuuden sillä teitä ei kuseteta.
mustalaisten uskonnollisuus
18
2291
Vastaukset
- Uskontopaha
Kaikkien kansojen/heimojen uskonto perustuu huijaamiselle, eli sille, että saattaa olla jotain elämää sureempaa jossain. Uskonnolla hallitaan kansaa tietenkin kaikkialla ja aina.
Ennen täällä Suomessakin uskottiin vaikka mihin, mutta nyt on onnneksi suurimmalla osalla väestöä vain yksi, jota palvoa.
Toivon, että joskus päästään pois tuosta isompaan uskomisesta ja luotetaan itseemme. Otan oluen sen kunniaksi enkä loukkaa ketään enkä mitään, noh ehkä jonku/joidenki uskonnon mukaan rikon mutta en usko.- mahmah
Heh. Pakko kopioida toi edellinen Uskonto foorumille. Yrittänytty ei laiteta.
Thanks! - historiallinen tosi
jos kuitenkin tutustut historiaan niin huomaat että ne hallitsijat jotka mainitaan raamatussa ovat olleet olemassa, jos olet sivistynyt ihminen ethän selviä faktoja muuksi väitä. näin yksinkertaisista asioista on kysymys. edellä joku vertasi evlut seurakuntaa ja helluntaiseurakuntaa aivan kuin olisi eroa mihin kuuluu.ero jumalasta on paha ei se mihin seurakuntaan kuuluu.
- Sivistys
historiallinen tosi kirjoitti:
jos kuitenkin tutustut historiaan niin huomaat että ne hallitsijat jotka mainitaan raamatussa ovat olleet olemassa, jos olet sivistynyt ihminen ethän selviä faktoja muuksi väitä. näin yksinkertaisista asioista on kysymys. edellä joku vertasi evlut seurakuntaa ja helluntaiseurakuntaa aivan kuin olisi eroa mihin kuuluu.ero jumalasta on paha ei se mihin seurakuntaan kuuluu.
Niinpä. Hallitsijat ja jotkin tapahtumat silloin joskus ovatkin totta, mutta se muu juttu siihen lisättynä (ihmeteot) ei pidä paikkaansa raamatussa saati muissa uskonnoissa, niissä ihmisen kirjoittamissa painotuotteissa.
Kuka on kirjoittanut esim. raamatun? Kuka? ihminen/ihmiset tietenkin ja heillä on tarvetta tietenkin maustaa juttuja näin vuosisatojen saatossa.
Sitten nämä kiihko muslimit vihaa länttä ja etenkin USA:ta. Niillä ei ole vissiin muutakaan tekemistä kuin vaan vihata. Kiihko on paha paha. Olihan levitetty kristinuskoakin joskus aseiden avulla. Onneksi Suomalaiset sentään kääntyivät itseasiassa hyvin siihen uskoon, joka on käytössä nyt, niin ei tarvinnut niiden ulkomaalaisten käyttää miekkaa.
mutta sitten se mitä ihminen keksii kaikkia ihme juttuja siihenki raamattuun ja muissa uskonnoissa sama juttu (niiden omissa kirjoissa, jotka jälleen on tavallinen ihminen kirjoittanut), niin on mielikuvituksen tuotetta. - ei leikinasia
Sivistys kirjoitti:
Niinpä. Hallitsijat ja jotkin tapahtumat silloin joskus ovatkin totta, mutta se muu juttu siihen lisättynä (ihmeteot) ei pidä paikkaansa raamatussa saati muissa uskonnoissa, niissä ihmisen kirjoittamissa painotuotteissa.
Kuka on kirjoittanut esim. raamatun? Kuka? ihminen/ihmiset tietenkin ja heillä on tarvetta tietenkin maustaa juttuja näin vuosisatojen saatossa.
Sitten nämä kiihko muslimit vihaa länttä ja etenkin USA:ta. Niillä ei ole vissiin muutakaan tekemistä kuin vaan vihata. Kiihko on paha paha. Olihan levitetty kristinuskoakin joskus aseiden avulla. Onneksi Suomalaiset sentään kääntyivät itseasiassa hyvin siihen uskoon, joka on käytössä nyt, niin ei tarvinnut niiden ulkomaalaisten käyttää miekkaa.
mutta sitten se mitä ihminen keksii kaikkia ihme juttuja siihenki raamattuun ja muissa uskonnoissa sama juttu (niiden omissa kirjoissa, jotka jälleen on tavallinen ihminen kirjoittanut), niin on mielikuvituksen tuotetta.kristityt ovat kyllä tehneet pahoja tekoja vaikka se nimenomaan kielletään raamatussa, mahtaisiko johtua siitä kun ihminen on vain ihminen. eli ei voi eikä pysty esiintymään jumalana. mitä lohdullista sinulla on sanottavana ihmiselle joka on kuolemassa jos olet ateisti ei kerrassaan mitään kristukseen uskovalla on sentään. aika vakavasta asiasta on kysymys.
- harmoonin soittaja
syntiset ne on jotka kirkoissa hyppäjää, sanoo vanha sananlasku!
- rumavallesmanni
Etelä-Pohjanmaan helluntailaisista iso osa on kaaleita.
mä en käy kirkossa, hullut siellä käy
- Anonyymi
Eikö törnävältä päästetä kirkkoon?
- Anonyymi
Kun purjehtii paljon, niin pitää olla hyvät suhteet yläkertaan.
- Anonyymi
Mutta kertokaa joku, miksi nämä helluntailaiset on kaikkein ulkokultaisimpia, raha ratkaisee, eletään haureudessa.
- Anonyymi
oletko muuten nähnyt manneja muulla kun helluntai skr? varsinkin etelä-pohjanmaalla.. parin kirkon pihassa on ravikärrytkin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483