Onpa omituista

Jousimieheltä?

Ihastuin jousiMIEHEEN todella tulisesti.Itsekin jousiNAISENA ihmettelen mikä meni vikaan?? Tein aikeeni miltei hetimiten hänelle selväksi, että "mehän kuulumme yhteen"..

Luulin, että tästä tulee vuosisadan rakkaustarina. Pidin melkein itsestäänselvänä hänen tuntevan samoin. Vetovoima oli ihan käsinkosketeltavaa jopa ihan fyysisesti olemme samankaltaisia. Hän on miespuolinen minä.

Mies tuntui pakenevan, en saanut edes kunnon selitystä.
Ajattelin että varmaankin hänelle iski sitoutumisen pelko, että minä vien hänet väkisin. Hänen nousevaa merkkiänsä en tiedä, ehkä on joku varovaisempi.

Toivoani en ole vielä menettänyt, sinnikäs kun olen. Mitäpä luulette onko peli menetetty? Vai saanko hänet tajuamaan, että me voimme toisemme vielä onnelliseksi tehdä.

Toisaalta uskon,että saamme sen kuka meille on tarkoitettu, toivon niin, että se on HÄN!!

9

2205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari myös

      Ahdistelu on ahdistavaa. Sitoutumiskammoon ei väkisin ottaminen auta, se vaan pahentaa asiaa. Olet varmaankin pelästyttänyt miehen pois. Vapaus on tärkeää!

      • Unelias

        Kirjoitin vähän unessa tuon koko aloituviestin..
        Paljon jäi siis tarinasta kertomatta. Vapaus ON tietty tärkeää, mikä itsekin jousimiehenä koen.

        Jos mies aloitteen tekemiseni ahdisteluksi koki, niin menetys on pelkästään hänen. Kun ei uskaltanut tavata edes kahden kesken yksityisesti. Ei tiedä mies mitä menetti..

        Sehän tässä nyt juuri suututtaakin, että jonkun väärän käsityksen tai pelon takia jää mahdollisesti ihana ja antoisa suhde elämättä ja kokematta. Rohkaistuin itse juuri siksi aloitteentekoon, kun mies antoi ymmärtää tuntevansa samoin. Muttei sitten ymmärtänytkään antaa (:=.. Syitä voi olla monia, ei niitä tässä voi spekuloida mitenkään. Olen vain hiljaa mielessäni toivonut, että mies vielä tajuaa ja ottaa itse yhteyttä.

        Kun itse on niin voimakkaasti toisen kokenut ja ihastunut ensikatseesta. Vaikea sitä on unohtaakaan , kun kaikki palaset toisessa loksahtaa kohdalleen. Tällaista miestä olen koko elämäni odottanut, hänessä on kaikki ne ominaisuudet mitä unelmamiehelltäni olen toivonut. On jotenkin niin väärin, että kun tällaisen tapaa, niin mies pakenee jonnekin maanääriin ja pelästyy jostakin?

        Ehkä hänellä on toinen, ehkä on jotakin muuta nyt elämässä, mene ja tiedä.. Harmittaa silti pirusti!!! Mutta niin kauan kun on toivoa, on elämää.


    • Jousimies (m)

      Olen aivan samanlaisessa tilanteessa erään jousi naisen kanssa. Kuin olisin itse kirjoittanut tuon. Kertoisitko missäpäin asustelet? Yksi mahdollisuus on että teillä on jokin epäselvyys, ainakin minun tapauksessa epäilen sitä.

      • Aloittaja

        Tampereen lähistöllä asustelen...ps. lue myös toinen viestini...


      • kahdelle
        Aloittaja kirjoitti:

        Tampereen lähistöllä asustelen...ps. lue myös toinen viestini...

        Olen rapu ja tapasin nykyisen mieheni 30v.sitte(jouskari)oli kuin kirjoitit,ujo epavarma,jne. mutta ei voinut elaa ilman minua vaikka melkein pakotin hanet kihloihin kanssani(tanaan nauretan)joten jos et viela ole saanut jouskari miesta tuleen takaisin niin en usko etta on tosissaan kiinnostunut,"vaarin kasityksista huolimatta)Minun jouskari rakastaa vapautta mutta en missaan nimessa voisi kuvitellakkaan etta itse menettaisin sen tai jaisin riekkumaan jouskariin.joten olen jouskarin ihanne kumppani.MIESTA PITAA OSATA KASITELLA MONELLA TAVALLA JA ANTAA YMMARTAA ETTA,HAN NE PAATOKSET TEKEE KUITENKIN(VAIN KUVITUS MAAILMASSA)
        :JOUSKARILLE VAIN RAPU JA ULKONAOSTA PIDA HUOLI


      • väliä!!
        kahdelle kirjoitti:

        Olen rapu ja tapasin nykyisen mieheni 30v.sitte(jouskari)oli kuin kirjoitit,ujo epavarma,jne. mutta ei voinut elaa ilman minua vaikka melkein pakotin hanet kihloihin kanssani(tanaan nauretan)joten jos et viela ole saanut jouskari miesta tuleen takaisin niin en usko etta on tosissaan kiinnostunut,"vaarin kasityksista huolimatta)Minun jouskari rakastaa vapautta mutta en missaan nimessa voisi kuvitellakkaan etta itse menettaisin sen tai jaisin riekkumaan jouskariin.joten olen jouskarin ihanne kumppani.MIESTA PITAA OSATA KASITELLA MONELLA TAVALLA JA ANTAA YMMARTAA ETTA,HAN NE PAATOKSET TEKEE KUITENKIN(VAIN KUVITUS MAAILMASSA)
        :JOUSKARILLE VAIN RAPU JA ULKONAOSTA PIDA HUOLI

        Niin paljon edellisessä kirjoitusvirheitä,ettei selvää meinannut saada! Eikä kovinkaan uskottava tarina muutenkaan. Siis siinä mielessä, että eihän se nyt hyvänensentään yhdestä horoskooppimerkistä ole kiinni parisuhde. Itseäni jouskarina ovat ravut yleensä loppujen lopuksi vain ärsyttäneet. Toisen jousimiehen kanssa olen elänyt aikanaan 7. vuotta, henkinen yhteys ja huumori oli valtava.. Eikä mies olisi minusta luopunut millään, vuosia itki perään..

        Monta monessa on parisuhteessa. Jo mummuni aikanaan sanoi:" te saatte juuri sen kuka teille on tarkoitettu, jonka ansaitsette"


      • 0000000000000
        väliä!! kirjoitti:

        Niin paljon edellisessä kirjoitusvirheitä,ettei selvää meinannut saada! Eikä kovinkaan uskottava tarina muutenkaan. Siis siinä mielessä, että eihän se nyt hyvänensentään yhdestä horoskooppimerkistä ole kiinni parisuhde. Itseäni jouskarina ovat ravut yleensä loppujen lopuksi vain ärsyttäneet. Toisen jousimiehen kanssa olen elänyt aikanaan 7. vuotta, henkinen yhteys ja huumori oli valtava.. Eikä mies olisi minusta luopunut millään, vuosia itki perään..

        Monta monessa on parisuhteessa. Jo mummuni aikanaan sanoi:" te saatte juuri sen kuka teille on tarkoitettu, jonka ansaitsette"

        Mika jai epaselvaksi?Virheet?Valitettavasti ei ole suomalaisia kirjaimia joten,ehka sinulla on vaikeuksia lukea tai et osaa.Tarinani on totta,olen vastustamaton rapu kaunotar josta jouskarini ei ole koskaan saanut tarpeeksi.Kukahan sinunkin peraan on itkenyt?Tosi satu juttu?


      • jäänyt
        0000000000000 kirjoitti:

        Mika jai epaselvaksi?Virheet?Valitettavasti ei ole suomalaisia kirjaimia joten,ehka sinulla on vaikeuksia lukea tai et osaa.Tarinani on totta,olen vastustamaton rapu kaunotar josta jouskarini ei ole koskaan saanut tarpeeksi.Kukahan sinunkin peraan on itkenyt?Tosi satu juttu?

        mitään mieleen ... Et selvästi ymmärtänyt edes suomenkielistä kommenttiakaan ja eriävää mielipidettä. Kirjoituksestasi toki voi aistia millainen olet "täydellinen rapunen". Kukin päätelkööt itse....Iskisin sen jousimiehesi taatusti nenäsi edestä!!(:=
        PS. jousimiehet ei valehtele koskaan, meillä on tarpeeksi itsetuntoa ja selkärankaa seistä sanojemme takana.Sitäpaitsi joka merkin edustajasta voi löytyä SE OIKEA. joidenkin kanssa vaan tulee toimeen helpommin, tärkeää on myös tietää toisen nouseva ja kuumerkki jotka nekin vaikuttavat persoonaan.


      • tiedän sanoa syvällä kokemu...
        jäänyt kirjoitti:

        mitään mieleen ... Et selvästi ymmärtänyt edes suomenkielistä kommenttiakaan ja eriävää mielipidettä. Kirjoituksestasi toki voi aistia millainen olet "täydellinen rapunen". Kukin päätelkööt itse....Iskisin sen jousimiehesi taatusti nenäsi edestä!!(:=
        PS. jousimiehet ei valehtele koskaan, meillä on tarpeeksi itsetuntoa ja selkärankaa seistä sanojemme takana.Sitäpaitsi joka merkin edustajasta voi löytyä SE OIKEA. joidenkin kanssa vaan tulee toimeen helpommin, tärkeää on myös tietää toisen nouseva ja kuumerkki jotka nekin vaikuttavat persoonaan.

        rinta äänellä että kyllä valehtelee =))
        itse olen syvällinen kalat ja olen napannut monista valheista jousimieheni kiinni.. aikaa ja tilaa niille pitää antaa mutta ei liiaksi =P
        kunhan pääsee viinan pirusta irti niin suostun vaikka kosintaansa =))
        seksi on alusta asti sujunut TODELLA hyvin kun en itsekkään ole mikään 'lahna' =))
        mustasukkainen on ja niin olen minäkin.
        tytön pyöräytettyäni on pikkuhiljaa rauhoittunut ja seestynyt..eiköhän se siitä keravan kollikin lopeta juoksujansa kun ymmärtää kuka on se oikea


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe