Etsin virtuaalihoitsua ja omalle virtuaalihevoselleni kotitallia.

Meri tai Maikku

Etsin itselleni virtuaalihoitsua ja omalle velvet-virtuaalihevoselleni mukavaa selkeää virtuaalitallia. Olen ainakin mielestäni melko ahkera hoitaja, sillä käyn hoitamassa yleensä kerran päivässä.

19

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitsujen ykkös omistaja!

      Voit tulla käymään tallillamme os: www.freewebs.com/jasmiinintalli .
      Ota hoitsu ja pidä muutenkin hauskaa!!
      Siellä on 4 vapaata hoitsua! Tule!

      • Meri tai Maikku

        Kiitos, mutta tarvitsisin samalla myös samaan paikkaan hevoselleni Velvetille yksäri paikan.


      • avun antaja! :)

    • inksutin95
    • Valkosuklaa08

      http://www.freewebs.com/lacrima07

      Lacrimaan otan yksityisiä. Talli on pieni (15 karsinaa) este- ja kenttäratsastukseen painottunut kilpatalli.
      Tällä hetkellä tallissa asustaa 9 omaa hevosta sekä yksi yksityinen.

      Hoitajia en enää ota, mutta olen suunnitellut jonkinlaista tallityttö -hommaa, eli ottaisin tallille ns. työntekijöitä, jotka hoitavat sitten kaikkia hevosia.
      Voit ilmoitella, jos olisit kiinnostunut tälläisestä.

      • Meri tai Maikku

        Sori kummallekkin! Velvet on vuonis, enkä järin pidä Shettiksistä!:( Enkä aijo tallitytöksi!


      • -Nauku-
        Meri tai Maikku kirjoitti:

        Sori kummallekkin! Velvet on vuonis, enkä järin pidä Shettiksistä!:( Enkä aijo tallitytöksi!

        Hei. Huomasin viestisi ja ajattelin vastata. Minulla on tallillani (www.freewebs.com/majavanhammas)
        monta ilman hoitajaa olevaa hevosta, tule katsomaan ja jos päätät ottaa hoitsun niin ilmoita. Voit myös tuoda oman hevosesi tallille mukaan yksityiseksi hevoseksi.


      • Meri tai Maikku
        -Nauku- kirjoitti:

        Hei. Huomasin viestisi ja ajattelin vastata. Minulla on tallillani (www.freewebs.com/majavanhammas)
        monta ilman hoitajaa olevaa hevosta, tule katsomaan ja jos päätät ottaa hoitsun niin ilmoita. Voit myös tuoda oman hevosesi tallille mukaan yksityiseksi hevoseksi.

        Sori molemmille en oikein dikkaa muita tallei ku suntuubin. On musta kivemmat, helpommat ja nopeemmat! Omakin tallini on suntuubissa.


    • Julie
      • Meri tai Maikku

        Sori molemmille en oikein dikkaa muita tallei ku suntuubin. On musta kivemmat, helpommat ja nopeemmat! Omakin tallini on suntuubissa.


    • Anni

      Osoitteessa http://www.freewebs.com/kiahantalli- on hevosellesi loistava paikka. Tallilla on muitakin yksityisiä, tällä htkellä 7 ja 8 tulossa piakkoin kunhan syntyy. Saat itse valita hevosellesi karsina paikan ja muunkin hoidon.

      Vapaita hoitohevosia on monia. Valitset vain omasi! Myös toive hoitsua toteutan.

      Tule tutustumaan ja ihastu!

    • Serppa
    • JellonGirl

      Tervetuloa Elessariin!

      Elessar on aivan äskettäin perustettu monitoimitalli.
      Hevosia tallilla on vielä 8,mutta ne ovat personaallisia ja niillä on voimaa kuin pienellä kylällä!

      Elessarin ominaisuuksia:

      -Personaallisia hevosia
      -Päivittäin päivitellään
      -Ja paljon hauskaa!


      Rakkaudella sinua kutsuen:
      Fel ja kauraturvat

      • emokeksi

        Loran yksityiset tarjoavat sinulle ja hevosellesi oivan tallipaikan.
        Tallissamme kasvatetaan puoliverisiä, vähän täykkäreitä ja arabialaisia.
        Tällä hetkellä on neljä pv:tä ja arabeita tulee tänään pari kappaletta.
        Hevosesi rodulla ei ole mitään väliä vaan saa tulla ihan vapaasti vaikka onkin vuonis.

        Tallimme tarjoaa sinulle:

        - Tilavan karsinapaikan
        - Hevosellesi seuraa tarhasta jos haluat
        - Hyvät mahdollisuudet valmentautumiseen ja kisaamiseen
        - Tallilla järjestetään kisoja ja valmennuksia
        - Maneesin ja kentän
        - Estekaluston mitä saa vapasti käyttää

        Tallissamme on valmiiksi jo yksi poni jolla kisataan raveissa. Muuten hevosemme kisaavat koulu-, este- ja laukkapuolella.
        Vaikka et ole kiinnostunut kauheasti freewebs sivun talleista, käy kuitenkin kurkkaamassa :)

        Tervetuloa Loran yksityistalliin http://fugung.webs.com/index.htm


    • suff-

      Tule tutustumaan Horsestableen. Tallilla on yksi hoitaja ja yksi yksäri. Sinun hevosellesi olisi paljon kavereita ja hyvää hoitoa. Hevosia on shettiksistä suomenhevosiin.

      www.sarina.nettisivu.org

    • Elianne_

      Minulla on talli,jonne voi tuoda oman yksärin ja hoitsuja olisi monen moisia erilaisia.
      Toivottavasti tulisit sinne hoitamaan! :))
      Osoitehan on www.elessar.suntuubi.com

    • innaaaaa

      Eli Bello Sue'no ois yksityistalli ja myyntitalli, mutta on myös 9 hevosta (tallin omia) joille otan hoitajat. Yksityisiä ei ole kuin vasta 4, ja vapaita paikkoja yksityisille ois vielä 10 joten paikkoja riittää :D

      ~ Inna

      PS. http://bellosueno.suntuubi.com/?cat=1

    • Jensu98

      Siis tässä olisi talli jossa on viisi paikkaa yksäreille ja samalla hoitajapula. Voit myös hoitaa muitakin eläimiä kun vaan hevosia. Tallissa on 20 karsinaa ja 15 on omassa käytössä.

      http://catarata.suntuubi.com/?cat=1

      Kakkille avoin virtuaalitalli.

      Terv. Jensu ja hepat

    • Duura

      Juu, Bowtiesta löytyy yhteensä 22 hevosta, sekä muutamia kissoja ja koiria. Meiltä löydät tunti- ja leiriohjelmaa, sekä kaikkea muuta kivaa : ) Hevosia ja poneja löytyy kaikenkokoisille ratsastajille ja hoitajille, eli tervetuloa hoitamaan!

      Linkki: www.bowtie.suntuubi.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe