Eräs kaurismies on minuun niiiiiiin rakastunut ja sanoo sitä koko ajan. Onhan se mukavaa, että joku tykkää mutta ... mutta... kun vähän tuntuu, että liikaa tykkää ja käyttää sanaa rakas.
Sanoo, että ajattelee minua koko ajan, koko ajan puhelin piippaa tekstejä tai puheluita.
En juurikaan itse vastaile teksteihin, mutta ei se näytä tahtia haittaavan.
Nyt tiedoksi, kyllä tämä kauris-mies minulle merkitsee paljon ja tykkäänkin, mutta kun en ole varma. NIIN ja nyt jokainen ajattelee, että kerro sille suoraan, mutta olen kertonut ja hän on vain sanonut, ettei anna minun mennä.
No pitänee katsoa mitä tästä tulee .... miten tämä voi näin vaikeaa olla!
Ja kaiken huipuksi, ollaan molemmat yli 40 vuotiaita.
Siis, en kestä
3
1077
Vastaukset
- hömmm
aijai tuo on paha..itsekin ollut kaurismiehen kanssa samassa tilanteessa..
se on vaikeaa kun toinen "tuputtaa" sitä rakkauttaan ja itse on ihan ulapalla..siinä sitte miettii että onkohan tässä mitään..
mutta itse tein virheen että päästin miehen menemään..vaikka hän ei kaveri enää sen jälkeen pystynyt enää kuulema olemaan
kauris miehelle pitää puhua suoraan..sen olen ainakin oppinut - vecimies
että se loppuu aikanaan. samalta minustakin tuntui. alkoi ahdistaan kun en ollut tottunut siihen. sitten kun se loppui aloin kaipaamaan sitä ja en saanut :(
- on isot murheet
liikaa rakkautta ja raukkaudentunnustuksia. ei niitä sinullekaan kokoelämääsi tipu, joten nauti niistä vielä kuin voit. Rakkaushormoonit laantuu verestä yl. noin 3-6kk:ssa. Sen jälkeen et niitä enää taida kuulla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972