miten saada takaisin

oinasmies?

erosimme helmikuussa..olimme vain 4kk yhdessä..hän kuiten petti minua ensin,ja annoin anteeksi.ja minä sit takasin,vaikka en tosiasiassa tehny mitään,mutta toin sen ukon kotia..ja valehtelin hälle..
sen jälkeen viikon olimme kuitenkin yhdessä,mutta suuttui siittä kun lähdin tyttökaverini kanssa ulos.niin siihen loppui..
olemme kuitenkin viestitteleet.
mutta tuntuu että on niin sinnikko.
Miten saan hänet takaisin.melkein joka päivä jätän jotain viestiä hälle,mut hän ei välttämättä vastaa.

antakaa vinkkejä.

5

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni

      jo menojaan. Ei voi oikein tehdä enää mitään :( Varmasti hänellä, oinasmiehen tuntien, on jo uudet kuviot meneillään.

      • muita kuvioita..

        viestitellään kuitenkin harvase päivä..ja näen sen kuiten joka viikonloppu...on kirjottanu että ei kiinosta naiset,un luotto mennyt..on se kuiten välillä heittäny minut baaristakin kotia..
        kyllä uskon että hänellä tunteita minua kohtaan vielä


      • mimmu-'
        muita kuvioita.. kirjoitti:

        viestitellään kuitenkin harvase päivä..ja näen sen kuiten joka viikonloppu...on kirjottanu että ei kiinosta naiset,un luotto mennyt..on se kuiten välillä heittäny minut baaristakin kotia..
        kyllä uskon että hänellä tunteita minua kohtaan vielä

        mulla on vähän samanlaine ongelma.. tahtosin oinas miehen takasin. oltii yhessä melkei 5kk, sit meni poikki ilman sen kummempaa syytä.. vielä kuitenkin ollaan kavereita, mut ei taida olla toivoa saada häntä takas : /
        mut ei voi mitää. pitää miettiä nyt uusia kuvioita


    • skorpioni nainen

      mikä olet itse horoskoopilta? muista että oinas mies ei kestä roikkumista joten sinun pitää antaa hänelle nyt kylmää ja saada mies kiinnostumaan uudestaan. oinasta rupeaa sillon varsinkin kiinnostamaan kun huomaa ettei toista enää kiinnostakkaan ja jos hänellä on vielä tunteita sua kohtaan. kokeile edes.

      • että itse

        että olen härkä nainen...nyt on jotenkin vain tullu muutoksia..pari viikkoa sit menin itse jutteleen,ja eilen se peräti tuli ite jutteleen...en tiä onko sitä alkanu kiinostamaan tai haluaako jotain uudestaan,mut ennen ei ole edes ollu tuntevinaan..kai se aika on parantanu haavat..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe