Olen ostamassa uutta autoa ja BMW ois yks vaihtoehto toisen saksalaisen lisäksi.
Oisko hyvää Bemua myynnissä?
Oisin ostamassa Bemua
9
985
Vastaukset
- E28=>E34
vähän minkälaista (3, 5, 7 sarja) olet hakemssa. Normaalia vaiko tehokkaampaa, uutta vai käytettyä. Mulla olisi sarjassa tehokkaampi 5-sarjalainen myynnissä. Laita osoitetta tulemaan, niin voin laitta speksit ja linkin kuviin.
- bemua
Ei tarvittis olla niin tehokas, peruskärry riittäis...Onks sulla joku 535 tai jotain?
3-sarjalainen vois olla passeli, miksei myös 5-sarjaa. - E28=>E34
bemua kirjoitti:
Ei tarvittis olla niin tehokas, peruskärry riittäis...Onks sulla joku 535 tai jotain?
3-sarjalainen vois olla passeli, miksei myös 5-sarjaa.525i/M5 nahat, autom. ilmastoinnit jne. Laita osoitetta, niin voin tuuppaa tarkemmat speksit, jos kiinnostaa.
- 520, malli e39
Jos kiinnostaa, niin laita yhteystietosi.
- höpis
E34 tds touring kv, konetta piristetty n.200hv. nahat,alut uudet kesärenkaat iso luukku, koukku yms. kirjoittele jos kiinnostaa.
- Benjamiini
Mistä nämä 15-vuotiaat finninaamaiset bemari-"miehet"aina ilmestyy tänne tasaisin väliajoin?
- Benjamiini
Mistä nämä 15-vuotiaat finninaamaiset bemari-"miehet"aina ilmestyy tänne tasaisin väliajoin?
- Benjamiini
- Benjamiini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798