Miehelläni on 3 v. sitten todettu parkinsonin tauti. Viime aikoina olen huomannut syönnissä menevän jo kaksinkertainen aika. Käsien ja pukemisen hidastuminen ja kankeus etenee myös koko ajan. Lääkkeenä on sifrol, eldebryl ja stalevo. Voisiko lääkeremontti auttaa?
Syönnin hidastuminen
2
1405
Vastaukset
- kaikki muukin
ja se johtuu taudin etenemisestä. Miehelläsi on jo "koko patteri" käytössä, vaikea kuvitella että siihen mikään remontti auttaisi. Lääkitys on hyvä ja nykyaikainen.
Ymmärrätkö itse, että miehesi tauti on etenevä?
Omet aamutoimeni ennen töihinlähtöä kestivät terveenä kolme varttia, nyt menee kolme tuntia...- vastaan Sinulle
Kiitos vastauksesta ja voimia Sinulle! Kyllä näin huomaan että uusia vaikeuksia tulee koko ajan, Vaikeaahan tämä on hyväksyä,mutta kyllä kai se Elämän Antaja tiennee mikä on parasta meille jokaiselle. Hyviä asioita on vielä jäljellä. Olen vaan niin heikko, että ajattelen ja suren liikaa tulevia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983