Mihin hintaan myytte maitoa tinkiläisille, ne joilla on tinkiläisiä. Entäpä ternimaitoa?
Tinkimaidon
3
934
Vastaukset
- saako sitä myydä
Saako sitä myydä nuinvain.Eikö siihen
pitäis olla jokin lupa.Minuntietääkseni
tinkimaitoa ei nykyään saa myydä tilalta.
Olenko vääräsä vai oikeassa.
Tarvitaan luultavasti jokin lupa.
Kertokaa se joka asian tietää.- kredit
saa myydä,ei muutoin. Lupa on niin kallis,ettei kannata hankkia muutaman mummon takia.
vaan rehtiä vaihtokauppaa... Täs kylällä yksi romujoppari on perso ternimaito perinneruokien perään, ja sitte ylijäämäternimaidolla saa sitte ilmatteeksi mitä milloinkin. Valitettavan paljon menee todesta priimaa rautaa ja sähkömoottereita sulattoon.. Noh, tottakai se parempi on kun ne mätänis nurkissa, ei se autoromu ole romua vaan hyödynnettävissä oleva luonnonvara. Silipuksi vaa ja kiinaan ja sitte päätyy osaksi sanghailaista pilvenpiirtäjää, esimerkiksi.
Ja kait sitä tankkimaitoa 50snt/litra ilman kuitteja saa myydä, kun ei liikaa huutele? Tunnustaako kukaan..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056