Asuntolainaa on, kaunis koti ja uusi auto, mies työssä, minä kotosalla enimmän osan, joskus töissä. Hyvin on mennyt tähän asti, yhteiseloa yli 20 v., matkustellaan paljon ja yleensä saadaan mitä halutaankin. Ei ole valittamista, lainat ja yleensä kaikki laskut ollaan maksettu aina kun ne postilaatikkoon kolohtaa. En ymmärrä, miten jotkut valittaa, varsinkin sellaiset, joilla toisella on vakityö, että he eivät pysty laskujaan maksamaan. Ymmärtäisin, jos olisivat työttömiä molemmat. Jos vaan toinen on töissä niin luulisi rahat aika hyvin riittävän. Mottoni on aina ollut: LASKUT MAKSETAAN ENSIN ja sitten vasta tuhlataan. Miten on? Onko muita samanlaisia?
Hyvin menee..
5
694
Vastaukset
- persvago
Mulla ei ainakaan mene hyvin. En tosin halua keskiluokkaistuakaan, vaikka niin elämä on helppoa. Mä oon kaikki tai ei mitään tyyppi.
- Mikko - porvari, ja ylpeä s...
Ei mitään, onko todella vapaasta tahdostaan "ei mitään"??
- persvago
Mikko - porvari, ja ylpeä s... kirjoitti:
Ei mitään, onko todella vapaasta tahdostaan "ei mitään"??
Naiset rakastuu renttuihin ja rakkaus on kuitenkin ihan nastaa laiffissa... =) Toisaalta saapa sitä rakkautta rahallakin.
Rakkaus on suht suurta edelle menee vaan köyhyys ja persvago.
- Kössi
Yess ja yess, olen tismalleen samaa mieltä. Omat omaisuuteni olen hankkinut liksalla, laskut on maksettu ekaksi ja lainaakin on tarvittu, mutta juuri tuossa järjestyksessä on eletty. Enemmän teikäläisiä vaan kun olisi.
- Elli
Samaa järjestystä minäkin olen koittanut noudattaa, mutta silti nyt joutuu ottamaan lainaa jotta selviää.. onneksi vaan vähän. Kersasta asti on jo opetettu että laskut maksetaan ensin, mutta syömiseen pitää myös jäädä rahaa. Jos jotain yli jää, se laitetaan säästöön. Viimeinen ei itsellä päde, mutta hyvä ajatus. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948