Missä on raumalaiset lupaukset?

bbnnnnn

Eikö raumalla osta tuotakaan tehdä oikein? Yhtään oman kylän lupausta ei ole kun taas porissa riittää kovia tulevaisuuden Nhl-tason nimiä .

Lukon kovin nimi on keskinkertalaisuus aaltonen joka ei pärjää ilman ässien sakari salmista.

10

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinööri-Ilkka

      Jaa-a, missähän ne mahtaa olla näin hienona kesäisenä lauantaina? Veikkaan että viihteellä ovat.

      Kaksi kirkkainta raumalaistähteä valmistautuu muuten tällä hetkellä MM-kisojen avauspeliin Suomi-Saksa.

      Missähän ne porilaiset tähdet mahtavat tällä hetkellä olla? Ainakaan MM-kisoissa niitä ei näy. Ja se on pelkästään hyväksi kisojen ilmapiirille.

      • bhnnnmnmmm

        Menikö insinöörillä huulet ristiin kun huomasi ettei lukolla ole yhtään raumalaista tulevaisuuden lupausta?

        Nuorten mm-kisoissa on näkynyt kuten nuorten maajoukkueissa.

        Juu sen takia me tiputaankin jo hyvässä vaiheessa kun on kusipaitojen puukäsiä matkassa. Niskalakin antoi loistavan syöttöpisteen saksan maaliin.

        Taitaa b-sarja meitä kutsua kun on imuri vehanen ja joku niskala joukkueessa. huonosti menee suomikiekolla juu.


      • insinööri-Ilkka
        bhnnnmnmmm kirjoitti:

        Menikö insinöörillä huulet ristiin kun huomasi ettei lukolla ole yhtään raumalaista tulevaisuuden lupausta?

        Nuorten mm-kisoissa on näkynyt kuten nuorten maajoukkueissa.

        Juu sen takia me tiputaankin jo hyvässä vaiheessa kun on kusipaitojen puukäsiä matkassa. Niskalakin antoi loistavan syöttöpisteen saksan maaliin.

        Taitaa b-sarja meitä kutsua kun on imuri vehanen ja joku niskala joukkueessa. huonosti menee suomikiekolla juu.

        Kerro nyt missä ne porilaiset tähdet ovat äläkä lässytä paskaa. MM-kisoissa niitä ei ainakaan näy.


      • jaksa jauhaa
        insinööri-Ilkka kirjoitti:

        Kerro nyt missä ne porilaiset tähdet ovat äläkä lässytä paskaa. MM-kisoissa niitä ei ainakaan näy.

        pelle tuo porilainen on mutta niin olet sinäkin kera inssiaivoitustes. onhan sieltä porista tullut sentään jokunen kiekkomies vuosien saatossa enemmän kuin raumalta... rahaakin ovat suoltaneet kankkulan kaivoon ihan kunnolla, toki se porissakin osataan.

        T:sivustaseuraaja


      • Tavisrokis
        jaksa jauhaa kirjoitti:

        pelle tuo porilainen on mutta niin olet sinäkin kera inssiaivoitustes. onhan sieltä porista tullut sentään jokunen kiekkomies vuosien saatossa enemmän kuin raumalta... rahaakin ovat suoltaneet kankkulan kaivoon ihan kunnolla, toki se porissakin osataan.

        T:sivustaseuraaja

        No ei siltä näytä tai hän ei halua ymmärtää.

        Kummasti kiertää keskusteluaihetta ja rupeaa höpisemään a-maajoukkueesta kun tämä Bhhnnh nimimerkki kysyy raumalaisista tulevaisuuden lupauksista.

        Porissa näitä löytyy Jesse Joensuu,Erik Haula,Sakari salminen,Jesse jyrkkiö jne,jne. mites raumalla?

        NJanne Niskala ei ole tulevaisuuden lupaus tai petri vehanen. Keskikertalaisia Ahl-ukkoja jotka pääsivät kisoihin kun ei löytynyt muita parempia.


      • insinööri-Ilkka
        Tavisrokis kirjoitti:

        No ei siltä näytä tai hän ei halua ymmärtää.

        Kummasti kiertää keskusteluaihetta ja rupeaa höpisemään a-maajoukkueesta kun tämä Bhhnnh nimimerkki kysyy raumalaisista tulevaisuuden lupauksista.

        Porissa näitä löytyy Jesse Joensuu,Erik Haula,Sakari salminen,Jesse jyrkkiö jne,jne. mites raumalla?

        NJanne Niskala ei ole tulevaisuuden lupaus tai petri vehanen. Keskikertalaisia Ahl-ukkoja jotka pääsivät kisoihin kun ei löytynyt muita parempia.

        No enhän minä väittänyt Vehasta ja Niskalaa lupauksiksi. He ovat jo raumalaiskiekkoilun tämän hetken kirkkaimmat tähdet.

        Kysymys kuului, että "missä ovat raumalaiset lupaukset?" Vastasin että "varmaan viihteellä ovat kauniina kesälauantaina", varmaa tietoa ei tästä ole mutta luulisin niin kun ei noita pelejäkään enää ole.

        Niin tyhmä ei kysyjäkään voi olla etteikö tietäisi ketä nämä raumalaiset lupaukset ovat: Juhani Jasu, Mikko Saari, Jussi Makkonen, Olli Palola, Nico Aaltonen, vain muutamia mainitakseni, mutta sitä minun on mahdoton sanoa missä ja mitä he juuri tällä hetkellä ovat tekemässä.

        Heitin samalla takaisin kysymyksen että "missähän porilaiset kiekkotähdet ovat tällä hetkellä?" kun raumalaiset tähdet valmistautuvat MM-kisapeleihin. Tuohon ei ole minkäänlaista vastausta tullut, ainoastaan jotain kateellisen ja katkeran paskan länkytystä.

        Joku tässä nyt ei ymmärrä yhtikäs mitään mistään enkä se kyllä ole minä.


      • insinööri-Ilkka
        jaksa jauhaa kirjoitti:

        pelle tuo porilainen on mutta niin olet sinäkin kera inssiaivoitustes. onhan sieltä porista tullut sentään jokunen kiekkomies vuosien saatossa enemmän kuin raumalta... rahaakin ovat suoltaneet kankkulan kaivoon ihan kunnolla, toki se porissakin osataan.

        T:sivustaseuraaja

        Etkös tiedä että ei mikään ole niin viisas kuin insinööri.


      • bbbbnb
        insinööri-Ilkka kirjoitti:

        Etkös tiedä että ei mikään ole niin viisas kuin insinööri.

        puupää.


      • insinööri-Ilkka
        bbbbnb kirjoitti:

        puupää.

        Siitä on paljon hyötyä. Mä olen nimittäin puu- ja sahateollisuusalan insinööri.


      • ja se
        insinööri-Ilkka kirjoitti:

        Etkös tiedä että ei mikään ole niin viisas kuin insinööri.

        insinööri mistä eput laulaa et ole sinä:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe