Metallihohtoväriseen suht. uuteen autooni on jäänyt naarmuja (pyörteitä) konepesusta. Lähtisikö ne pois vahaamalla vai tarvitaanko jonkun ammattilaiset apua esim. kestovahaus? Vai auttaako sekään? Tummassa pinnassa noi kiiltelee rumasti...
Lähteekö naarmut vahalla?
3
1541
Vastaukset
- naarmut
Eipä ne yleensä vahalla lähde, tokihan voit kokeilla.
Käytäppä autoasi jonkun automeikkarin luona jotka saa autosi pinnan taas kiiltämään kuten uutena ja jatkossa pida aina autosi pinta kunnon vahassa.
Itse käytän säännöllisesti kerran vuodessa autoani meikkareilla, jotka poistavat pyörteet ja hapettuneet "paskat" pois autoni maalipinasta. - Mustan ystävä
Itsellä alla ollut kymmeniä autoja, useita mustanvärisiä kuten nytkin. Kokemuksia seuraavista konsteista:
-Värivaha (Turtle-Wax): ei poista jälkiä, ei edes juuri lievennä niitä, turha ostos
-hiontavaha/kliineri: ei apua, naarmuttaa hankausjälkiin vielä enemmän
-Meikkaajalla/fiksaajalla käynti: riippuu paikasta, osassa myllytetään heti koneella ja karkeajakoisella tahnalla jolloin pyörrejälkiä tulee lisää, paras tommoiset tehdä käsin varovasti tahnalla ja rätillä
-automaalaamo: paras paikka, tekevät ammattitaidolla ja varoen, kysy jostain isosta tunnetusta maalaamosta, yksi maalaamo hioi käsin pienet naarmut ilman korvausta kun olin ollut joskus asiakkaana
Jos on kyse (niinkuin sullakin ilmeisesti) pyörrejäljistä, ne on voineet tulla juuri myllytyskoneesta ja näihin auttaa kokemukseni mukaan aika ja vahaus sekä lukuisat käsinpesut. Käytä kahta AutoGlym-vahaa ja pese käsin sienellä, pyörrejäljet peittyvät/heikkenevät ajan oloon , on kokemusta! - autoglymillä
... http://www.nettiosa.com/ ja sieltä Autoglym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944