Hei!
Sukuselvityksen mukaan olen saarnamies Lars Levi Laestadiuksen sukua avioliiton kautta. Onko hänen puoleltaan tehty sukuselvitystä ja jos on, niin missä siihen voisi tutustua?
Olen Lars Levi L:n sukua
5
1104
Vastaukset
- vrk
Olen itse selvittänyt oman sukuni 1600-luvulle. Tältä sivulta löytyviin kastettujen ja vihittyjen ja haudattujen linkkeihin voi syöttää nimiä ja paikkakuntia.
Jos et saa muita vastauksia kuin tämän, kokeilepa siis noita sivuja ja kirjoita: Pajala ja Lars Leevi Laestadius ja kuolinvuosi 1861.
http://www.genealogia.org/historia/fi/ohjeet.htm- el kirahwi
Sehän on jännä linkki, pitää kokeilla joskus oman sukunsa osalta kun on aikaa. :)
Mutta siellä ei taida olla muita kuin suomalaisten tietoja? Laestadiuksen suvun osalta tämä voi olla huomattava rajoite, koska kyseistä sukua tuskin löytyy Suomesta kovinkaan suurissa määrin. Pajala tosin on aika lähellä Suomen rajaa, joten voi olla, että siellä on jossain vaiheessa tapahtunut "poikkinaintia" ja jälkeläisiä voi siksi olla myös Suomessa.
- Vertti
----johon käytännössä kaikki Suomen sivistyssuvut liittyvät. Oliko Lars Levi L. Sursillin suurta pappis- jne. sukua?
- el kirahwi
Niin minäkin, joten sitä ollaan sitten sukulaisia! ;)
Laestadiuksen kuulumisesta sukuumme en tiedä, mutta miksei se olisi mahdollista, koska meneehän Sursillianusten suku myös Ruotsin puolelle. Enpä ole tullut ajatelleeksikaan...
- sukurutsauss
Suku sutkaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078