lainasin openi hametta

j.o

tämä sattui n.15v sitten meillä oli kaunis noin 30vnaisope joka käytti sexyjä hameita ja korkoja ym.hän asui samassa kaupunginosassa kun minä,sitten tuli loma ja hän lähti etelään ja pyysi minua kastelemaan kukkiaan,no suostuin siihen hommaan ja menin hänen kämpilleen muka kukkia kastelemaan ja avasin hänen vaatekaappinsa oven ja näin sukkiksia,hameita,korkkiksia,saappaita ym.mukavaa,yhtäkkiä teki mieli hipelöidä hänen hameitaan ja sitten yks tum.sin lyhyt vekkihame oli jo päälläni ja sukkikset tuntu tosi kiihottavalta ja laukesin melkeen heti,seuraavinapäivinä tein saman aina eri hametta käyttäen ja erilaisia sukkiksia,en tiedä mikä -fetissi oli kun en kumminkaan pidä itseäni transuna ja kiihotun kyllä lyhyistä leveähelmaisistahameista esim.vekkareita.olenko ihan outo?

33

3793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkosaapas

      Itselläni on fetissi korkosaappaisiin ja leveähelmaisiin vekkihameisiin myös. Tuo sinulle tapahtunut on todella unelmaa. Mutta miten siivosit jälkesi?

      Olemme hankkineet vaimon kanssa paljon hamosia ja saappaita sekä peruukkeja. Toisinaan yksin ollessani puen niitä päälleni. Olen myös pedal pumping fani. Kesällä toteutin hieman unelmaani eli yksin ollessani menin autolle, laitoin jalkaani juuri ostamamme mustat piikkikorkoiset naisten nahkasaappaat ja kaasuttelin autoa, kuvittelin että olin jäänyt jumiin. Ei tarvinnut montaa kertaa pumpata kun jo lensi.

      Ei fetississä mitään pahaa ole kunhan se ei riko lakia, satuta ketään tai haittaa normaalia elämää, eli parisuhde ja kaikki siihen liittyvä onnistuu tarvittaessa myös ilman fetissin läsnäoloa. Mielestäni fetissi on lahja, ei sairaus.

    • kent

      Fetissi on fetissi eokä siinä ole häpeämistä.

      Luottamus on luottamus ja sen pettämisessä on häpeämistä paljonkin.

      Jos joku on luottanut niin että on antanut avaimensa ja laskenut toisen kotiinsa ja se toinen käy vaatekaapilla runkulla niin siinä on pettänyt sekä luottamuksen että fetissinsä.

      Fetisistit ovat ja pysyvät suuren massan silmissä halveksittavina runkkareina niin kauan kun jotkut fetisistit käyttäytyvät kuten halveksittavat runkkarit joita ei voi valvomatta laskea mihinkään.

      Siis, ei fetissi tee sinusta omituista, mutta epäluotettavuutesi tekee.

      • ei pidä paikkaansa

        Ymmärtääkseni mitään ei varastettu, vahingoitettu, tai turmeltu. Myöskään mitään salaista ei pengottu, kaikille hame ei ole kiihoittava, joku voisi innostua vaikka nohkasohvasta. Eli jos tuo henkilö olisi armoton nahkasohvafetissi ja istunut sohvalla, se olisi epäluottamusta, mutta jos ei niin se olisi ollut vain istumista. Ihme asenne!


      • kent
        ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        Ymmärtääkseni mitään ei varastettu, vahingoitettu, tai turmeltu. Myöskään mitään salaista ei pengottu, kaikille hame ei ole kiihoittava, joku voisi innostua vaikka nohkasohvasta. Eli jos tuo henkilö olisi armoton nahkasohvafetissi ja istunut sohvalla, se olisi epäluottamusta, mutta jos ei niin se olisi ollut vain istumista. Ihme asenne!

        Kuule, jos talonvahti menee koluamaan vaatekomeroa, kokeilee vaatteita ja runkkaa itseää niihin niin ihan takuuvarmasti ja taatusti on tehty törkeä luottamuksen väärinkäyttö.

        Ja ihminen jonka vaatteisiin on runkkailtu melkoisen suurella todennköisyydellä kokee asian inhottavana ykstyisyyden loukkauksena. Vaate on sellainen yksikkö mikä koetaan intiimisuojan alueeksi. Ja tämä on asia mikä kertakaikkiaan pitää ymmärtää.

        Ja jos joku käy runkkailemassa minun sohvaani, niin taatusti tämä ihminen on loukannut minua ja pahasti.


      • jätkä
        kent kirjoitti:

        Kuule, jos talonvahti menee koluamaan vaatekomeroa, kokeilee vaatteita ja runkkaa itseää niihin niin ihan takuuvarmasti ja taatusti on tehty törkeä luottamuksen väärinkäyttö.

        Ja ihminen jonka vaatteisiin on runkkailtu melkoisen suurella todennköisyydellä kokee asian inhottavana ykstyisyyden loukkauksena. Vaate on sellainen yksikkö mikä koetaan intiimisuojan alueeksi. Ja tämä on asia mikä kertakaikkiaan pitää ymmärtää.

        Ja jos joku käy runkkailemassa minun sohvaani, niin taatusti tämä ihminen on loukannut minua ja pahasti.

        kent, hanki itsellesi elämä. Liity mielipiteinesi vaikka lestadiolaisiin.


      • haukotus
        kent kirjoitti:

        Kuule, jos talonvahti menee koluamaan vaatekomeroa, kokeilee vaatteita ja runkkaa itseää niihin niin ihan takuuvarmasti ja taatusti on tehty törkeä luottamuksen väärinkäyttö.

        Ja ihminen jonka vaatteisiin on runkkailtu melkoisen suurella todennköisyydellä kokee asian inhottavana ykstyisyyden loukkauksena. Vaate on sellainen yksikkö mikä koetaan intiimisuojan alueeksi. Ja tämä on asia mikä kertakaikkiaan pitää ymmärtää.

        Ja jos joku käy runkkailemassa minun sohvaani, niin taatusti tämä ihminen on loukannut minua ja pahasti.

        No tässä ei edelleenkään käynyt ilmi että oliki vaatteet likaantuneet. Jos fetissit eivät kiinnosta niin ei tätä palstaa tarvitse lukea. Jokaisella on oma juttunsa, itse en pidä näistä pissa/kakka leikeistä joten en edes vaivaudu niitä juttuja lukemaan.

        Maailmassa on paljon pahempia asioita kuin se että jos joku on salaa kokeillut jonkun hametta, ei sen luulisi mailmaasi kaatavan niin että tarvitsee suu vaahdossa täällä meuhkata.

        Sinusta ilmeisesti on paljon vähäpätöisempää se että joku hullu 14 vuotias oli raiskannut naisen itäkeskuksessa keskellä päivää.. Mitäs jo käyttäisit kaiken maailmanparannustarmosi vaikka tuon jutun kommentointiin, kiitos.


      • Kent
        haukotus kirjoitti:

        No tässä ei edelleenkään käynyt ilmi että oliki vaatteet likaantuneet. Jos fetissit eivät kiinnosta niin ei tätä palstaa tarvitse lukea. Jokaisella on oma juttunsa, itse en pidä näistä pissa/kakka leikeistä joten en edes vaivaudu niitä juttuja lukemaan.

        Maailmassa on paljon pahempia asioita kuin se että jos joku on salaa kokeillut jonkun hametta, ei sen luulisi mailmaasi kaatavan niin että tarvitsee suu vaahdossa täällä meuhkata.

        Sinusta ilmeisesti on paljon vähäpätöisempää se että joku hullu 14 vuotias oli raiskannut naisen itäkeskuksessa keskellä päivää.. Mitäs jo käyttäisit kaiken maailmanparannustarmosi vaikka tuon jutun kommentointiin, kiitos.

        Typerys

        Minä olen fetisisti. Olen kokeillut hameitten lisäksi vähän vaikka mitä. Kysymys ei ole siitä onko fetisismi hyvästä tai pahasta. Kysymys on siitä että fetisistinkin pitää osata käyttäytyä ja kunnioittaa kanssaihmisiä. Se että ihmisellä on voimakas fetissi ei saa tarkoittaa sitä että ihminen on vastuuton mulkku.

        Tämän ketjun aloittaja on tavallaan tehnyt raiskauksen. Jos et sitä ymmärrä niin sinun ymmärryksessäsi on pahasti vikaa. Hän on raiskannut opattajansa. Se että jossain muualla on tehty jotain vielä pahempaa ei tee tästä raiskauksesta yhtään kunniallisempaa.


      • jätkä
        Kent kirjoitti:

        Typerys

        Minä olen fetisisti. Olen kokeillut hameitten lisäksi vähän vaikka mitä. Kysymys ei ole siitä onko fetisismi hyvästä tai pahasta. Kysymys on siitä että fetisistinkin pitää osata käyttäytyä ja kunnioittaa kanssaihmisiä. Se että ihmisellä on voimakas fetissi ei saa tarkoittaa sitä että ihminen on vastuuton mulkku.

        Tämän ketjun aloittaja on tavallaan tehnyt raiskauksen. Jos et sitä ymmärrä niin sinun ymmärryksessäsi on pahasti vikaa. Hän on raiskannut opattajansa. Se että jossain muualla on tehty jotain vielä pahempaa ei tee tästä raiskauksesta yhtään kunniallisempaa.

        Paljastuit, Kent. Viimeinen vastauksesi kertoo, että olin oikeassa tarjotessani sinulle lestadiolaisvaihtoehtoa. En voi kuin pyörittää päätäni luettuani sen. Toivottavasti saat jostain tarvittavaa apua.


      • Kent
        jätkä kirjoitti:

        Paljastuit, Kent. Viimeinen vastauksesi kertoo, että olin oikeassa tarjotessani sinulle lestadiolaisvaihtoehtoa. En voi kuin pyörittää päätäni luettuani sen. Toivottavasti saat jostain tarvittavaa apua.

        Voi reppanaa.

        Sinun pääsi pyörittely ei auta mitään. Koeta hakata sitä lujaa tiiliseinää vasten niin ehkä se on johtaa parempaan lopputulokseen.

        Kunnon fettariporukka on ylpeää ja asiallista sakkia mikä ei kulje, kuten tämän viestiketjun pikkurunkkari, salaa toisten vaatekaapeilla roiskimassa spermojaan minne sattuu. Kunnon fettariporukka ei uskottele itselleen että on ihan ok pettää toisen luottamus jos siitä ei jää kiinni.

        Se joka kokee naisten vaatteet kiihottavina hankkii sellaisia itselleen tai hakeutuu sellaiseen naisseuraan missä piirrettä osataan kunnioittaa ja harjoittaa. Siis jos on asiallinen ihminen. Pikkumulkku hissautuu salaa toisen vaatekaapille ja käyttää varkaan tavoin tilaisuutta. Siinä erottuu mies ja nilviäinen.


      • Kent
        jätkä kirjoitti:

        Paljastuit, Kent. Viimeinen vastauksesi kertoo, että olin oikeassa tarjotessani sinulle lestadiolaisvaihtoehtoa. En voi kuin pyörittää päätäni luettuani sen. Toivottavasti saat jostain tarvittavaa apua.

        Voi reppanaa.

        Sinun pääsi pyörittely ei auta mitään. Koeta hakata sitä lujaa tiiliseinää vasten niin ehkä se on johtaa parempaan lopputulokseen.

        Kunnon fettariporukka on ylpeää ja asiallista sakkia mikä ei kulje, kuten tämän viestiketjun pikkurunkkari, salaa toisten vaatekaapeilla roiskimassa spermojaan minne sattuu. Kunnon fettariporukka ei uskottele itselleen että on ihan ok pettää toisen luottamus jos siitä ei jää kiinni.

        Se joka kokee naisten vaatteet kiihottavina hankkii sellaisia itselleen tai hakeutuu sellaiseen naisseuraan missä piirrettä osataan kunnioittaa ja harjoittaa. Siis jos on asiallinen ihminen. Pikkumulkku hissautuu salaa toisen vaatekaapille ja käyttää varkaan tavoin tilaisuutta. Siinä erottuu mies ja nilviäinen.


      • Antti
        Kent kirjoitti:

        Voi reppanaa.

        Sinun pääsi pyörittely ei auta mitään. Koeta hakata sitä lujaa tiiliseinää vasten niin ehkä se on johtaa parempaan lopputulokseen.

        Kunnon fettariporukka on ylpeää ja asiallista sakkia mikä ei kulje, kuten tämän viestiketjun pikkurunkkari, salaa toisten vaatekaapeilla roiskimassa spermojaan minne sattuu. Kunnon fettariporukka ei uskottele itselleen että on ihan ok pettää toisen luottamus jos siitä ei jää kiinni.

        Se joka kokee naisten vaatteet kiihottavina hankkii sellaisia itselleen tai hakeutuu sellaiseen naisseuraan missä piirrettä osataan kunnioittaa ja harjoittaa. Siis jos on asiallinen ihminen. Pikkumulkku hissautuu salaa toisen vaatekaapille ja käyttää varkaan tavoin tilaisuutta. Siinä erottuu mies ja nilviäinen.

        Olen kentin kanssa samaa mieltä, että ei fetisseissä ole mitään hävettävää/pahaa...jos pitää naisten hameista, saappaista tai mistä tahansa niin se on ok. Mutta jos pettää toisen luottamuksen kuten tämän viestiketjun aloittaja on tehnyt, niin se mielestäni on väärin. Jos haluaa pitää käytettyjä hameita, saappaita jne. niin ostaa vaikka niitä kirppikseltä omaan käyttöönsä.

        Tämä on vain oma näkemykseni ja jos joku haluaa toisin tehdä niin tehkööt...ei ole minun asiani siitä valittaa. Itselläni on tietyt periaatteet/rajat josta pidän kiinni!


      • Jaakko
        Antti kirjoitti:

        Olen kentin kanssa samaa mieltä, että ei fetisseissä ole mitään hävettävää/pahaa...jos pitää naisten hameista, saappaista tai mistä tahansa niin se on ok. Mutta jos pettää toisen luottamuksen kuten tämän viestiketjun aloittaja on tehnyt, niin se mielestäni on väärin. Jos haluaa pitää käytettyjä hameita, saappaita jne. niin ostaa vaikka niitä kirppikseltä omaan käyttöönsä.

        Tämä on vain oma näkemykseni ja jos joku haluaa toisin tehdä niin tehkööt...ei ole minun asiani siitä valittaa. Itselläni on tietyt periaatteet/rajat josta pidän kiinni!

        Olet Antti asiassa oikeassa ja esität sen oikealla tavalla. Sen sijaan kentin perustelut asialle menevät helvetillisen jeesustelun puolelle. Ihan tekee pahaa. Ei ole olemassa mitään sääntöjä fetisseille eikä ole mahdollista sanoa, kuinka "me oikeat fetisistit" käyttäydymme/toimimme.
        Ymmärrän, että esim kirppikseltä voi hakea kuteita, mutta eikös silloin olla jo ihan eri aiheessa kiinni? Alkuperäisen kirjoittajan fetissiin ilmiselvästi kuuluu vaatteiden lainaaminen ja salailu sekä kiinnijäämisen pelko. Todennäköisesti hän ei kiihotu samalla tavalla, jos käy kaupasta ostamassa nuo hepeneet.


      • hohhoijaa
        Kent kirjoitti:

        Typerys

        Minä olen fetisisti. Olen kokeillut hameitten lisäksi vähän vaikka mitä. Kysymys ei ole siitä onko fetisismi hyvästä tai pahasta. Kysymys on siitä että fetisistinkin pitää osata käyttäytyä ja kunnioittaa kanssaihmisiä. Se että ihmisellä on voimakas fetissi ei saa tarkoittaa sitä että ihminen on vastuuton mulkku.

        Tämän ketjun aloittaja on tavallaan tehnyt raiskauksen. Jos et sitä ymmärrä niin sinun ymmärryksessäsi on pahasti vikaa. Hän on raiskannut opattajansa. Se että jossain muualla on tehty jotain vielä pahempaa ei tee tästä raiskauksesta yhtään kunniallisempaa.

        Fetisistejä ollaan itse kukin mutta sulla menee puurot ja vellit sekaisin. Jos se on noin kamalaa että joku on opettajan vaatetta salaa kokeillut 15 vuotta sitten niin hakeudu hoitoon.

        Entä oma käytöksesi? Oletko miettinyt miten sivistymätöntä on haukkua asiallisesti keskustelevia ihmisä "ääliöiksi" tai "typerykseksi". Mietihän vähän mitä kirjoitat, tuota kielenkäyttöä voisi sinun kielelläsi sanoa henkiseksi raiskauksesi!!!!

        Vielä kerran: Kukaan ei pakota sinua lukemaan näitä juttuja saati olemaan samaa mieltä. Solvaaminen on muuten suomen lain mukaan rikos!


      • j.o
        hohhoijaa kirjoitti:

        Fetisistejä ollaan itse kukin mutta sulla menee puurot ja vellit sekaisin. Jos se on noin kamalaa että joku on opettajan vaatetta salaa kokeillut 15 vuotta sitten niin hakeudu hoitoon.

        Entä oma käytöksesi? Oletko miettinyt miten sivistymätöntä on haukkua asiallisesti keskustelevia ihmisä "ääliöiksi" tai "typerykseksi". Mietihän vähän mitä kirjoitat, tuota kielenkäyttöä voisi sinun kielelläsi sanoa henkiseksi raiskauksesi!!!!

        Vielä kerran: Kukaan ei pakota sinua lukemaan näitä juttuja saati olemaan samaa mieltä. Solvaaminen on muuten suomen lain mukaan rikos!

        minä olen tämänviestiketjun alulle panija ja lähinnä oisin kyselly,onko kellään saman laisia juttuja sattunut,olin aika tyrmistynyt ku kent haukkuu heti raiskaajaksi ja runkkariksi,noh eihän näitä oo kenenkää pakko lukea hyvää syksyn jatkoa kaikille jotka on osaillistunut tähän viestiketjuun


      • ukko_ylijumala
        j.o kirjoitti:

        minä olen tämänviestiketjun alulle panija ja lähinnä oisin kyselly,onko kellään saman laisia juttuja sattunut,olin aika tyrmistynyt ku kent haukkuu heti raiskaajaksi ja runkkariksi,noh eihän näitä oo kenenkää pakko lukea hyvää syksyn jatkoa kaikille jotka on osaillistunut tähän viestiketjuun

        älä välitä tuon kentin höpinöistä, meitä on moneen lähtöön ja jotkut vaan tekevät kärpäsestä härkäsen.. mutta siitä tempauksestasi..
        toisaalta olen siinä samaa mieltä edellisten kanssa ettei tietysti olisi saanut mennä toisen vaatekaapille, mutta.. oli varmasti jännittävää kun olisi voinut jäädä kiinni siitä. :)
        täytyy myöntää että itse olen joskus kokeillut tyttöystävän sukkiksia ym. kun olen ollut yksin, vaikken mikään transsu olekaan.. :D hävetti kyllä sen jälkeen, kun tuntui et on jotenkin epänormaali, mut kiva kuulla et on muitakin. :)
        hyvää syksyn alkua kaikille.


    • jamppa37

      hieno fetisi sulla mulla vähän samanlainen viimeks lainasin siskoni hametta ja tein temput,olin kanssa vekkihame mut ruudullinen,jos tääl on lisää tälläsii hamefetissejä laittakaa tulee kirjotusta tänne ja tarinaa

    • koukussa

      Mutsin hameet olivat sellaisia joissa oli halkio korkealle eli ne oli ihan pakko kokeilla teini-ikäisenä ja nuorena aikuisena kun vielä asuin kotona.

      Kävin nuorena usein Saksassa ja sain yöpyä joskus omien tai isän tuttujen luona. Silloinkin penkosin emännän, tyttären tai kotiapulaisen vaatekomeroa kun ei kukaan ollut kotona ja voi jestas sitä fiilistä kun löytyi joku 70-luvun minihame!

      Vaimoni on niin paljon pienempi kuin minä, joten hänen vaatteensa eivät mahdu päälleni, toisaalta hän kulkee enimmäkseen housuissa.

      Nykyisin kehtaan lämpiminä kesäpäivinä kulkea hame päällä Helsingissä (siis ei muita naisten vaatteita) koska joitakin rohkeita miehiä mun lisäksi on alkanut muutenkin kulkea hameissa viime aikoina. Ei tosin paljon mutta silloin tällöin näkee.

      Munkaan kohdalla ei ole kyse siitä että haluaisin olla nainen tai kulkea naisten vaattteissa vaan ainoastaan hame on se "juttu", ja se tunne kun saa kulkea vaatteissa jotka palhjastavat paljon enemmän kuin jotkut shortsit. Olen ostanut kirpparista sellaisia pitkiä kietaisuhameita ja lannevaatteita, jotka olen valinnut huolella että sopii yhteen muun vaatetuksen kanssa, enkä näytä "tädiltä". Sidon kietaisuhameen niin että halkio on takana tai sivussa, enkä aina pidä siitä tuulenpuuskissa kiinni. Suosittelen muuten naisillekin sitoa kietaisuhame niin että halkio on takana. Se tuntuu tosi kihelmöivältä kun huomaa että halkio lennähtää auki selän takana, peppu vilahtaa takanatulijoille ja on "myöhäistä" korjata asia!

      Pariin otteeseen on puuska tempaissut helmat edestäkin yli "vesirajan" ja kun en käytä tavallisesti kalsareita alla, niin alkaa leikki tuntua jo aika vaaralliselta. Esim kerran meinasin aiheuttaa peräänajon kun eräs eläkeläispariskunta jäi töllistelemään, vaikka valot heillä vaihtuivat vihreälle, kun mulla hame lennähti kokonaan korville.

    • ihme

      olen myös useasti lainannut joskus siskoni vekkareita ja nykyään vaimoni,nyt hamepäällä vaik en transu olekaan vaan jonkinlainen hamefetissi,nykyään vaan vaikea löytää kivoja vekkihameita mistään

    • Joppe52

      Kiva vanha tarina,mukava kun joku uskaltaa avautua,kyseisiä hamosia ei ole näkynyt aikoihin

      • mitäliekään

        Tuollaisia mitkä salaa runkkaa toisten vaatteisiin, taitaa enemmän kiinnostaa se kielletyn tekeminen salaa, jännityksen hakeminen tai kiinnijäämisen pelko ja se vaate lienee lähinnä sivuseikka?


    • Ukm52

      Hieno tarina minusta

    • joo kyllähän se on täysin väärin mennä toisten vaatekaapille ilman lupaa ja sanotaan että raiskata vaatteita, tämän kirjoituksen aloittaja ei ole loukannut opettajan fyysistä puolta, mutta yksityisyyden suojaa varmastikkin niinkuin tuolla ylempänä joku sen ilmasi..jos vähäänkään voi arvata niin ihminen ku ihminen on utelias yksin toisen tavaroitten ja esineitten ympärillä. houkutus on varmaan suuri.. se opettaja ehkä osannut aatella, että minun kotoani löytyy jotain sellaista kiinnostavaa jota hän saa nyt rauhassa katsella, mutta shokkihan se ois sille jos sais tietää ett luotettava kukkien kastelija on "maistanut" palaa hänen elämästään vaatteiden hyväksikäyttö muodossa. mulla tää fetissi just perustuu käytettyihin vaatteisiin, niitä saa edullisesti kirpputoreilta ja monesti saan sen ominaistuoksun mukana. vaikka saisin miten kalliita ja uusia vaatteita sovitella niissä ei oo samaa hohtoa..kengät yleensä liian jäykät samoin takit .hame kun hame sentään taitaa olla ilman jäykkyyksiä,monien puseroiden materiaalitkin tönkköjä suoraan rekiltä otettuna

    • vekkis_sukkis

      Mulla myös fetissi vekkihameisiin. En tiedä miksi pitää olla juuri vekkari. En lainaile muilta, vaan hankin ihan omia. Nytkin on päällä lyhyt tummansininen, juuri kuten aloittaja kuvailee. Tällaistakaan en varmaan olisi löytänyt Suomesta. Maailmalta nyt löytyy melkein mitä vaan, esim. eBaystä. Sukkikset kuuluu kuvioon, ja niitähän saa ostettua ruokakaupoistakin.

      • Uuht

        Missä päin vaikutat vekkarifetisti,olisi kiva vaihtaa ajatuksia


      • Jaitsu

        Hienoa kun on muitakin jolla sama fetissi kuin minulla,minulle voi kirjoittaa aiheesta [email protected]


      • vekkis_sukkis
        Uuht kirjoitti:

        Missä päin vaikutat vekkarifetisti,olisi kiva vaihtaa ajatuksia

        Voihan tässäkin kirjoitella. Vekkihameista ja muistakin. Löytyy joitakin malleja kotimaan postimyynneistäkin. Mutta harrastan kuitenkin oikeastaan vain brittimallisia koulupuvun vekkareita. Viininpunainen ja tummanvihreä puuttuu vielä. Erivärisiä sukkiksia voi sovitella näiden kanssa. Kuvissa näyttää olevan kaikilla melkein aina mustat sukkahousut.


      • vekkis_sukkis kirjoitti:

        Voihan tässäkin kirjoitella. Vekkihameista ja muistakin. Löytyy joitakin malleja kotimaan postimyynneistäkin. Mutta harrastan kuitenkin oikeastaan vain brittimallisia koulupuvun vekkareita. Viininpunainen ja tummanvihreä puuttuu vielä. Erivärisiä sukkiksia voi sovitella näiden kanssa. Kuvissa näyttää olevan kaikilla melkein aina mustat sukkahousut.

        En ole transu alkuunkaan vaan fetissinä ovat nyrkkeilyhousut. Tilasin netistä monia mm. yhdet ns. gladiator-malliset, joita miehetkin käyttävät. Tosin alla pitää olla alushousut tai jokkikset. Saamastani tuotteesta ratkoin allaolevat housut pois, ja kiihoitun kovasti pukiessani päälle nämä. http://public.fotki.com/finnfungi/miscellaneous/20160404-144942.html On se merkillistä. En kumminkaan haluaisi esiintyä esim. urheiluhallissa nämä päälläni.


      • Jaitsuy
        vekkis_sukkis kirjoitti:

        Voihan tässäkin kirjoitella. Vekkihameista ja muistakin. Löytyy joitakin malleja kotimaan postimyynneistäkin. Mutta harrastan kuitenkin oikeastaan vain brittimallisia koulupuvun vekkareita. Viininpunainen ja tummanvihreä puuttuu vielä. Erivärisiä sukkiksia voi sovitella näiden kanssa. Kuvissa näyttää olevan kaikilla melkein aina mustat sukkahousut.

        Laita postia.t.jaitsu


      • Returned-ro-sender
        Jaitsuy kirjoitti:

        Laita postia.t.jaitsu

        Laitettiin postia, mutta takaisin tuli. Ei kuulema ole tuollaista osoitetta!


    • Jaitsu

      S-post kyllä pikea

    • Mikko42

      Olin noin 14 kun meillä omakotitalossa asui vähän aikaa yliopistossa opiskeleva jotain 25-vuotias sukulaistyttö. Vaatekaapit olivat eteisessä ja toisinaan tutkin hänen siellä olevia vaatteitaan. Ihastuin kovasti leveähelmaiseen vaaleaan leninkiin, jonka olin vain kerran nähnyt hänellä jonnekin juhliin valmistautuessaan.
      Kerran heräsin yöllä kovaan seisokkiin ja hiivin vaatekaapille. Etsin sieltä yhdet hänen rintaliivinsä ja sen leningin ja otin parit omat sukani mukaan vessaan. Pukeuduin rintaliiveihin ja laitoin sukat täytteeksi ja tietenkin sen leningin, jonka vetoketjua en saanut ihan kiinni. Ihailin itseäni peilistä ja pitelin rintojani. Venytin kaula-aukkoa niin että rintaliivin pitsit näkyivät ja aloin runkata. Tämä toistui parin viikon aikana neljä tai viisi kertaa niin että rintaliivit vaihtuivat mutta leninki oli sama. Viimeisellä kerralla jätin helmaan tahallani spermatahran. Sitten aloin hävetä ja lopetin touhun. Nyt sitä muistelen kyllä ihan mielelläni.

    • Ukhhggg

      Upea tarina

    • Anonyymi

      Vanha tarina,mitäköhän ope olisi tuumannut jos kesken touhujen olisi tullut kotiin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe